וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "זה הרגע לקום ולהילחם". פאבלו לאסו: "מכבי מסוכנת"

2.1.2019 / 19:55

מאמן מכבי תל אביב שלח מסר לשחקניו לפני ריאל מדריד (ה', 21:45, ספורט5): "אסור לנו לבכות". מאמן היריבה: "אובריאנט חשוב מאוד"

one

מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) את האימון המסכם ביד אליהו לקראת המשחק מחר נגד ריאל מדריד בספרד (21:45, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים יצאו אחרי האימון לשדה התעופה וינחתו במדריד בשעות הערב, כשאת האימון היחיד שלהם באולם בו ייערך המשחק הם יקיימו מחר בבוקר.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק עם מאזן של חמישה ניצחונות מול עשרה הפסדים ביורוליג, כשבששת המחזורים האחרונים הם מנצחים שלושה משחקים ומפסידים שלושה. עם זאת, המומנטום של הצהובים אינו חיובי לאחר שבתחילת השבוע הודחה הקבוצה מגביע המדינה כבר בשלב רבע הגמר אחרי הפסד כואב למכבי ראשון לציון. לאחר אותו הפסד בוטל יום החופש שהיה אמור להתקיים, ונערך אימון גם ביום שני.

עוד בנושא

מכבי תל אביב המומה מההדחה: "בדרך לשבור את כל השיאים השליליים"
ארבעה ימים לפני מכבי תל אביב: ריאל מדריד הביסה את באסקוניה בחוץ

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יש לנו עוד שתי מטרות העונה, ואסור לנו לבכות כי אחרת נמשיך להפסיד". יאניס ספרופולוס/קובי אליהו

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לאחר האימון: "מצד אחד אנחנו משחקים נגד אלופת היורוליג, מצד שני אנחנו צריכים להגיב ולשחק את המשחק שלנו, להראות שלמרות שנפגענו ממשחק הגביע אנחנו יודעים לקום ולהילחם חזק. זה הרגע לקום ולהילחם ולא לבכות, יש לנו עוד שתי מטרות העונה, ואסור לנו לבכות כי אחרת נמשיך להפסיד".

"כשמשהו לא הולך כמו שצריך מי שאחראי זה המאמן", המשיך ספרופולוס. "אני צריך למצוא את הדרך שהדברים הללו לא יחזרו שוב. לריאל מדריד יש כישרון בכל עמדה, ואנחנו צריכים להיות אגרסיביים ומרוכזים, אלו המפתחות לקראת המשחק הזה".

דיאנדרה קיין הוסיף: "אני מרגיש טוב ובטוח שאנחנו יכולים להשיג ניצחון. אני לא חושב שאנחנו צריכים להוכיח את עצמנו, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק מול כל קבוצה באירופה. אנחנו צריכים לשחק פיזי, לא לתת להם להעניש אותנו על טעויות. אנחנו צריכים להגיע לזריקות טובות, לשלוט בקצב ולשחק הגנה אגרסיבית".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב כועסת אחרי ההדחה: "אנחנו בדרך לשבור את כל השיאים השליליים"

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. GettyImages
דרוך. לאסו/GettyImages

מנגד, רצף ארבעת הניצחונות של ריאל מדריד הגיע לסיומו בשבוע שעבר, עם הפסד דרמטי לפנרבחצ'ה המצוינת וכעת הבלאנקוס במקום השני במפעל, מרחק שני ניצחונות מז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו.

"למכבי יש מאמן חדשה והיא משחקת עם שחקנים גדולים יותר", אמר פאבלו לאסו. "קלויארו שיחק כ-4 אצל ספאחיה וכעת הוא משחק כ-3. ווילבקין עדיין שחקן מסוכן מאוד. מכבי כל הזמן מנסה לנצל את הפיזיות שלה, ג'וני אובריאנט מאוד חשוב כי הוא יכול לשחק בכל מקום. מדובר בקבוצה מסוכנת, כי היא מסוגלת לקלוע בהרבה דרכים שונות ומאלצת אותך להישאר מרוכז".

טריי תומפקינס הוסיף: "מכבי קבוצה קשוחה, יש לה קלעים טובים שיילחמו עד הסוף, גם אם היא בפיגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully