וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה מובכים וטוענים: טאפוקו רוצה לבאר שבע, זה לא בידיים שלנו

2.1.2019 / 14:05

במועדון טוענים שהם לא אשמים בסכסוך המתהווה בין האלופה לבין בית"ר ירושלים על הקשר הצרפתי, שמעדיף לעבור לבאר שבע. דודו דהאן הבהיר לראשי חדרה שמרואן שקבהא לא יסכים לעבור

עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל חדרה מרגישים נבוכים נוכח העובדה שהם נמצאים באמצע הסכסוך המתהווה בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים בעניין קווין טאפוקו. יחד עם זאת, במועדון טוענים כי הם לא אשמים במה שקרה ומסבירים זאת באופן הבא: במועדון טוענים כי הבוקר (רביעי) הגיע טאפוקו לאימון מלווה בשני סוכנים (אחד מהם מחו"ל), וטען כי הוא מעוניין לעזוב בחלון ההעברות הקרוב להפועל באר שבע ולא לבית"ר ירושלים.

השחקן טען, לדברי גורמים בחדרה, שהוא קיבל מהפועל באר שבע הצעה הגבוהה פי שניים מההצעה הכספית שקיבל מבית"ר ירושלים, והצעה הגבוהה פי חמישה ממה שהוא מרוויח כרגע בחדרה. עוד טענו סוכניו של השחקן, כי על פי החוזה שיש לו בקבוצה, הפועל חדרה מחוייבת למכור אותו בסכום של 400 אלף יורו גם בחלון ההעברות הקרוב, ולא רק בסוף העונה, כך שלחדרה אין יותר מדי מה לומר בנושא. עוד טוענים בחדרה כי הם גם מעדיפים למכור אותו לבית"ר, מכיוון שבית"ר הבטיחה שהשחקן יישאר בחדרה עד סוף העונה, בניגוד לבאר שבע, שרוצה את השחקן באופן מיידי כבר בחלון ההעברות של ינואר.

בנוסף, דודו דהאן, סוכנו של מרואן קבהא, כבר הבהיר יחד עם השחקן לראשי חדרה שהקשר לא יסכים לעבור לחדרה בעסקת טאפוקו ומכאן שבחדרה מעדיפים לקיים את העסקה עם בית"ר, כפי שסוכם בעל פה בין הצדדים. אבל במועדון מסבירים, כאמור, שהשחקן עצמו לא רוצה לעבור לבית"ר, אלא מעדיף את באר שבע.

עוד בנושא

טוכמן עם תמונת מצב מלאה על הסגל של באר שבע לקראת פתיחת החלון
"כמה אנשים צריכים להתנצל בפני טביב אחרי דו"ח המפרק של הפועל תל אביב

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה לפני ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
המחליף של אוגו בבאר שבע? קווין טאפוקו/יוסי ציפקיס

כזכור, באר שבע פנתה הבוקר לחדרה והציעה עסקת חילופי שחקנים במהלכה יעבור קווין טאפוקו לבאר שבע וחדרה תקבל 400 אלף יורו תמורתו ושחקן אחד מבין ג'ון אוגו ומרואן קבהא. באר שבע גם הבטיחה שהיא תממן את השכר של השחקן שיעבור לחדרה מכיוון שמדובר בשכר שבהפועל חדרה לא יכולים לשלם. בחדרה הבהירו כי מבחינתם לא תהיה עסקה אם לא יעבור אליהם שחקן שיחליף את טאפוקו. "אנחנו קבוצת צמרת העונה ואנחנו משוכנעים שאוגו או קבהא ישמחו לשחק אצלנו", אמר הבוקר גורם במועדון.

עוד באותו נושא

בבית"ר טוענים: סיכמנו עם חדרה על פלומן וטאפוקו

לכתבה המלאה
ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג. דני מרון
באר שבע תנסה למצוא לו קבוצה באירופה. ג'ון אוגו/דני מרון

בבאר שבע לא מביעים אופטימיות גדולה בנוגע למעבר כזה כבר החודש ולכן עיקר תשומת הלב כלפי טאפוקו היתה בתחילה רק לעונה הבאה. לקשר הפועל חדרה יש סעיף שחרור בחוזהו בגובה של 400 אלף יורו. זה סכום שהפועל באר שבע יכולה לשלם בקלות, כך שהעניין כאן הוא לא כספי אלא אם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ירצו בו גם ואז תיפתח סוג של התמחרות בין המועדונים ומחירו של טאפוקו יעלה.

האלופה רצתה להבטיח שהוא ישחק בשורותיה בעונה הבאה והיא רצתה לסגור את העסקה כבר עתה מול הפועל חדרה, עד שכאמור הוחלט הבוקר לפנות רשמית. בחדרה ממש לא רצו לוותר על טאפוקו. בקבוצה מדברים על כך שמבין אנז' פרדי פלומן וקווין טאפוקו ההעדפה היא למכור את פלומן אם אין ברירה וצריך כסף. מבחינת המאמן ניסו אביטן, הוא רוצה שהשניים יישארו עד סוף העונה אבל הוא מבין שהמצב הכלכלי עשוי לחייב מכירה של אחד מהם ומבין שניהם, יותר חשוב לו שטאפוקו ישאר בשל המיקום הקריטי שלו במגרש והעובדה שאין לו תחליף לכך, אבל מכיוון שבאר שבע מדברת על מעבר של שחקן לחדרה, יקבל אביטן תחליף ראוי.

מהפועל באר שבע נמסר: "לאור הפרסומים שפורסמו לאחרונה לגבי שחקנים שלנו וכוונות שלנו לגבי שחקנים אחרים, אנו מבקשים להבהיר שאנו ממשיכים במדיניות של קשר ישיר מול השחקנים ולא באמצעות העברת מסרים בדרכים עקיפות או דרך התקשורת. השמועות והפרסומים האחרונים אינם על דעתנו. מאחלים לכולם שנה אזרחית מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully