וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "בליברפול אין צוללנים, מוחמד סלאח לא התחזה"

מאמן המוליכה נזעק לגונן על המצרי שסופג ביקורות בימים האחרונים: "צריך ששחקן ידמם בשביל להגיד שהפנדל מוצדק?"

ליברפול

"לא ראיתי מה היה שם ואין לי מושג מה קרה, אבל השופט היה קרוב מאוד לאירוע. אין צוללנים בליברפול וזו לא הייתה צלילה. השופט הוא זה שמחליט. בשלוש השנים וחצי שאני פה היו יותר פנדלים שלא קיבלנו ושהגיעו לנו, מאשר פנדלים שקיבלנו ולא היו צריכים להישרק". כך אמר אמש (ראשון) יורגן קלופ, שהתייחס לפנדל שסחט מוחמד סלאח אחרי מגע עם בלם ארסנל, סוקרטיס, במשחק בין הקבוצות ביום שבת (1:5 לליברפול).

לצד המחמאות הגדולות לאדומים על היכולת והספרינט האדיר שלה בשבועות האחרונות, באנגליה עוסקים לא מעט בסחיטות הפנדלים של הקבוצה - בעיקר של מוחמד סלאח. חילוקי הדיעות במשחק נגד ארסנל הגיעו שלושה ימים אחרי שליברפול קיבלה פנדל גבולי נגד ניוקאסל. פול דאמט שם את היד על מוחמד סלאח והמצרי צנח לכר הדשא וקיבל שריקה. רפא בניטס אמר ש"זה פנדל 'רך'' ומאמן ברנלי, שיין דייץ', התערב ותהה מדוע סלאח לא עומד לדין על צלילה.

קלופ התייחס אמש גם לאותו פנדל: "היד של דאמט הייתה על סלאח. אם הוא לא היה נוגע בו ומונע ממנו להתקדם, מו היה מגיע למצב בעיטה. וכולנו יודעים שהוא די טוב בזה.... צריך ששחקן ידמם כדי להגיד על פנדל שהוא מוצדק? אני לא חושב. אחד מהדברים שאני קורא בתקשורת האנגלית זה את המעקב אחר שופטים ודרמוט גלאגר (שופט עבר) קבע ב'סקיי' שהפנדל נגד ניוקאסל היה מוצדק".

עוד בנושא:

סוקרטיס תקף את סלאח עם הירידה למחצית
ואן דייק: "זו תקופה נהדרת להיות שחקן ליברפול"
לפני משחק העונה: מנצ'סטר סיטי ניצחה בסאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully