וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את סאות'המפטון, יונייטד הלוהטת הביסה 1:4 את בורנמות'

דויד סילבה (10), עצמי של וורד פרוס (45) וסרחיו אגוארו (45+3) שמרו את האלופה בפער שבע מליברפול לפני המפגש ביניהן בחמישי. יונייטד נותרה מושלמת בעידן סולשיאר עם 12 שערים ב-3 משחקים. פוגבה (צמד) מעורב בשבעה מהשערים האלו, רשפורד ולוקאקו הוסיפו

מחזור 20הסתיים30/12/2018
סאות'המפטון
  • הוילברג (37)
3:1
  • (10) סילבה
  • (45) אגוארו
  • (45, גול עצמי) פרוואס
מנצ'סטר סיטי
רויטרס

המחזור ה-20 והראשון בסיבוב השני של הפרמיירליג נמשך הערב (ראשון). מנצ'סטר סיטי הצליחה לחזור לנצח אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות עם 1:3 בחוץ מול סאות'המפטון, צ'לסי עשתה את שלה עם 0:1 נגד קריסטל פאלאס בחוץ ואפילו ברנלי ניצחה, 0:2 את ווסטהאם. מנצ'סטר יונייטד הלוהטת נותרה מושלמת בעידן סולשיאר עם 1:4 על בורנמות'.

עוד בנושא:
מי זוכר שארסנל הובילה? ליברפול חגגה ניצחון תשיעי רצוף עם 1:5 גדול
טוטנהאם הופתעה בוומבלי על ידי וולבס שביצעה מהפך וניצחה 1:3
העברות בעולם, 29.12: פוליסיץ' בדרך לצ'לסי, קייהיל יחצה את הכביש?
ז'ירו נעזר בקביים כדי לרדת מהמגרש, סארי: "באימון נפצעו לנו שלושה שחקנים בעשר דקות"

ריאד מחרז שחקן מנצ'סטר סיטי מול מאט טארגט שחקן סאות'המפטון. רויטרס
מחרז/רויטרס

סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 3:1

אחרי שני הפסדים ברציפות, מול קריסטל פאלאס בבית ולסטר בחוץ, חזרה האלופה לנצח ועשתה את זה באמצעות שלוש דקות במחצית הראשונה (בין 45 ל-45+3). הסיטיזנס, שנהנו משערים של דויד סילבה (10), שער עצמי של ג'יימס וורד פרוס (45) וסרחיו אגוארו (45+3) שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-47, שבע פחות מליברפול אותה יארחו ביום חמישי הקרוב. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שספגה מרגליו של פייר אמיל הויביירג (איתו היו לגווארדיולה יחסים מיוחדים כשאימן את באיירן והנורבגי שיחק שם), חזרה אל המקום השני על חשבון טוטנהאם שהפסידה אתמול 3:1 לוולבס.

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול הביסה 1:5 את ארסנל

לכתבה המלאה
שחקן צ'לסי, אנגולו קאנטה. רויטרס
גיחה מושלמת לעומק הרחבה של פאלאס. קאנטה/רויטרס

קריסטל פאלאס - צ'לסי 1:0

ניצחון קטן בדרבי הלונדוני הרחיק את צ'לסי כדי שש נקודות מהמקום החמישי והיא התבססה בטופ 4 תוך שהיא בורחת לארסנל. צ'לסי אמנם החזיקה יותר בכדור, אבל התקשתה להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-35 היא התחילה להתקרב כשוויליאן בעט כדור נייח לקורה ומיד לאחר מכן גם רוס בארקלי מצא את הקורה. בדקה ה-51 השער סוף סוף הגיע. דויד לואיז הקפיץ כדור יפה לרחבה ואנגולו קאנטה שהגיח מאחור, עצר יפה על החזה וגלגל פנימה - השער השלישי שלו העונה. פאלאס קיוותה למצוא שוויון, אבל לא הייתה מסוכנת וצ'לסי אספה שלוש נקודות.

פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שני צמדים רצופים מאז שמוריניו עזב. פול פוגבה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' 1:4

שלושה ניצחונות ו-12 שערים: זה המאזן של מנצ'סטר יונייטד תחת שרביטו של אולה גונאר סולשיאר. נכון, המאמן הנורבגי נהנה אומנם מפתיחה די נוחה מול יריבות חלשות יחסית, אבל בעידן מוריניו הקבוצה גירדה ניצחונות דחוקים ולפתע משחקת כדורגל שמח. מי שמסמל יותר מכולם את השינוי החיובי של יונייטד הוא פול פוגבה, שכבש הערב צמד שני רצוף (הראשון שעושה זאת מאז וויין רוני בדצמבר 2012) ויחד עם שני הבישולים שלו מול קרדיף והבישול שלו היום הוא מעורב בשבעה מהשערים של קבוצתו ברצף הזה.

מי שבטוח לא קיבל קשה מדי את העזיבה של מוריניו הוא פול פוגבה, שפורח מחדש. הקשר הצרפתי כבש יותר משער אחד בשני משחקים רצופים עבור יונייטד לראשונה מאז וויין רוני בדצמבר ב-2012. פוגבה גם מעורב בשישה שערים של יונייטד בשלושה משחקים תחת סולשיאר (ארבעה שערים ושני בישולים). יונייטד עם 11 שערים בשלושה משחקים תחת סולשיאר. זה הכי הרבה שהקבוצה כבשה בשלושה משחקים בפרמיירליג מאז דצמבר 2011, אז היא כבשה 12 שערים. פוגבה נהנה מעבודת הכנה נהדרת של רשפורד בעגף הימני (5) והכפיל (33) בנגיחה אחרי הרמה של אנדר הררה. רשפורד בעצמו קבע 0:3 בדקה ה-45 ועוד לפני השריקה להפסקה נתן אקה צימק בנגיחה מקרוב. רומלו לוקאקו התכבד ברביעי (72), שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף כשהוא נהנה מעוד בישול של הצרפתי. אריק באי הורחק בדקה ה-80. יונייטד כבר רחוקה שלוש נקודות בלבד מארסנל החמישית ושמונה מצ'לסי הרביעית וכפי שהיא נראית נכון לעכשיו, אל תתפלאו אם היא תשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה.

ברנלי - ווסטהאם 0:2

ג'ו הארט איבד את מקומו בשער דווקא מול קבוצתו הקודמת, טום היטון חזר אל בין הקורות לראשונה מאז ספטמבר 2017 וברנלי קטעה רצף של שלושה הפסדים כדי להשתוות לסאות'המפטון שמעל הקו האדום. ווסטהאם ניצחה בשלושת משחקי החוץ הקודמים שלה, אבל הגיעה בהרכב חסר ונכנעה לשערים של כריס ווד (15) ודווייט מקניל (34) שחגג שער בכורה בגיל 19 ו-38 ימים, והפך לבן העשרה הראשון שכובש עבור ברנלי בפרמיירליג.

אולה גונאר סולשיאר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אולי הוא צריך לקבל מינוי קבוע? סולשיאר/רויטרס
דווייט מקניל שחקן ברנלי חוגג. רויטרס
מקניל חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

5

סטרלינג ניצל טעות גדולה בהגנה ומסר לדויד סילבה, שבעט לא מספיק טוב ומקארתי הדף והציל את הקבוצה שלו

10

גול! ברנרדו סילבה קיבל ממחרז והעביר כדור רוחב יפה לעבר דויד סילבה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 של מנצ'סטר סיטי

סילבה חוגג עם סילבה ומחרז (צילום: רויטרס)/רויטרס
19

מחרז פרץ יפה קדימה ממחצית המגרש קדימה ובעט מתוך הרחבה עם רגל שמאל לפינה הרחוקה, אבל זה הלך החוצה

25

סטרלינג העביר כדור רוחב מצוין לאגוארו, שבעט מקרוב ישר על גופו של מקארתי, שהדף עם החזה והציל סאות'המפטון

פפ גווארדיולה (צילום: רויטרס)/רויטרס
33

הזדמנות לסאות'המפטון עם נגיחה של אוסטין, אבל אדרסון הדף יפה

38

גול! זינצ'נקו איבד ברשלנות לפייר אמיל הויביירג, שחטף, פרץ ושחרר טיל לחיבורים מ-14 מטר. לאדרסון לא נותר שום סיכוי וזה 1:1

הויביירג חוגג את השער שלו (צילום: רויטרס)/רויטרס
45

גול! מנצ'סטר סיטי נהנית מקצת מזל. סטרלינג קיבל כדור ברחבה והעביר מסירת רוחב, שפגעה מיידית בוורד פרוס, שינתה לחלוטין את הכיוון והלכה פנימה, 1:2 לאלופה משער עצמי

45

גול! זינצ'נקו הגביה משמאל, אגוארו נגח מקרוב חזק ומדויק ולא השאיר סיכוי למקארתי, 1:3 למנצ'סטר סיטי

55

סטרלינג עשה דאבל פס עם דויד סילבה ובעט מקרוב למשקוף

63

סטרלינג פרץ עם הרבה מהירות קדימה והעביר כדור רוחב לאגוארו, שבעט תוך כדי גלישה ונבלם לקרן

80

מחרז פרץ מימין והגיע למצב טוב מול מקארתי, אבל השוער בלם אותו יפה

85

כרטיס אדום! הויביירג ביצע עבירה מכוערת על פרננדיניו והורחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully