וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו יצא בעזרת קביים, סארי: "באימון נפצעו לנו שלושה שחקנים ב-10 דקות"

החלוץ הצרפתי סובב את הקרסול וככל הנראה יחמיץ את המשחק הקרוב, מאמנו גילה כי הוא לא הפצוע היחיד: "אין לנו מזל בימים האחרונים"

רויטרס

צ'לסי המשיכה היום (ראשון) במרוץ שלה לעבר השגת כרטיס לליגת האלופות, כשניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס בדרבי הלונדוני והתבססה במקום הרביעי. אנגולו קאנטה קבע שיא קריירה עם שערו השלישי העונה בפרמיירליג ולקבוצתו כעת חמש נקודות יותר מארסנל החמישית ורק שתיים פחות מטוטנהאם. אבל על ניצחון החוץ העיבה פציעתו של אוליבייה ז'ירו, שיצא מסלרהסט פארק בעזרת קביים והצטרף לרשימת הפצועים מהימים האחרונים.

ז'ירו סובב את הקרסול במהלך שבו נפסל שער שלו בפעם השנייה, ולאחר מכן פינה את מקומו לטובת אלברו מוראטה. הוא צפוי להחמיץ את המשחק מול סאות'המפטון ביום רביעי. המאמן מאוריציו סארי עדכן: "לז'ירו יש בעיה בקרסול, נחכה עד מחר ונראה מה יהיה. בימים האחרונים אין לנו מזל. אתמול תוך 10 דקות היו לנו שלוש פציעות באימון: פברגאס, לופטוס צ'יק ודרינקווטר. היום זה ז'ירו ואנחנו גם בלי פדרו והדסון אודוי".

על המשחק אמר המאמן: "פגשנו יריבה מסוכנת אז היינו חייבים להחזיק יותר בכדור. שיחקנו טוב ב-45 הדקות הראשונות ועוד יותר טוב במחצית השנייה, הדבר היחיד שלא אהבתי זה שלא הרגנו את המשחק. זה גרם לכך שהיה לנו קשה יותר להתגונן בדקות האחרונות".

הבלם דויד לואיז, מבשל שער הניצחון, אמר בסיום: "אף פעם לא קל לשחק כאן או לשלוט במשחק, בטח כשפאלאס משחקת על כדורים ארוכים, אבל עשינו את זה היטב. יכולנו לכבוש מוקדם יותר, אבל הם עשו עבודה טובה מבחינה הגנתית והקשו עלינו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
כעס ששחקניו לא הרגו את המשחק. מאוריציו סארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully