וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.12: פוליסיץ' בדרך לצ'לסי, קייהיל יחצה את הכביש?

בגרמניה מדווחים שקשרה הצעיר (20) של דורטמונד יימכר תמורת 50 מיליון יורו, בלם צ'לסי עשוי לעבור לארסנל, וואה יושאל לסלטיק. חלוץ ג'יאנגזו: "סונינג יכולים להביא את מסי לאינטר"

AP

העברות

* דקלן רייס האריך את חוזהו וחתם עד 2024 בשורות ווסטהאם.

* יאפ סטאם בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת הולנד, מונה למאמנה של זוולה מהליגה הראשונה.

* מקסי רודריגס, הקיצוני הוותיק בן ה-38 של נבחרת ארגנטינה לשעבר, חזר הביתה בפעם השלישית וחתם בשורות ניואלס אולד בויס. מקסי מגיע אחרי ששיחק שנתיים בשורות פניארול מאורוגוואי.

שמועות

* אדר מרטינס, חלוצה של ג'ינאגזו סונינג הסינית, ונבחרת איטליה לשעבר, סיפק הצהרה מפתיעה כשאמר: "אני רואה את ההתנהלות של "סונינג" (התאגיד הסיני ששולט בג'יאנגזו ובאינטר). הם יכולים להגשים את החלום של אינטר ולהביא את מסי אם הם ירצו".

* ב"דיילי מייל" טוענים שבאיירן מינכן מתכננת להציע לצ'לסי 13 מיליון ליש"ט עבור קאלום הודסון אובי הכישרון של מחלקת הנוער שלה.

* גארי קייהיל, הבלם שלא מקבל כמעט דקות בצ'לסי, מעדיף להישאר בלונדון ולא לעבור לליגה האיטלקית ועל פי דיווחים באנגליה הוא עשוי לחתום דווקא בשורות ארסנל היריבה השנואה.

* ברנדן רודג'רס מאמן סלטיק אישר שטימותי וואה הבן של ג'ורג' וואה ערך סיור במועדון והוא צפוי לעבור בהשאלה מפריס סן ז'רמן עם פתיחת חלון ההעברות. וואה בן ה-18 משחק בנבחרת ארה"ב ומנבאים לו עתיד מזהיר.

* ב"בילד" מדווחים שכריסטיאן פוליסיץ' הכישרון הצעיר של בורוסיה דורטמונד (20) יעבור בקיץ לצ'לסי, שתשלם תמורתו 50 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים שברצלונה הציעה את דניס סוארס לארסנל במקום ארון ראמזי, שמחוזר גם על ידי פריס סן ז'רמן ויובנטוס.

* בסביליה מדווחים שאלברטו מורנו המגן השמאלי ששייך כעת לליברפול, עשוי לחזור הביתה בינואר. מורנו לא מקבל כמעט דקות אצל קלופ, ששם את מבטחו באנדי רוברטסון הסקוטי.

* סדריק בקאמבו החלוץ הקונגולזי שכיכב בוויאריאל ושיחק בליגה הסינית בעונה החולפת, מחוזר על ידי ולנסיה ובטיס שינסו לרכוש אותו עם פתיחת חלון ההעברות.

* באיטליה מדווחים שסימונה זאזה, החלוץ שמשחק העונה בטורינו, עשוי להחליף את גונסאלו היגואין במילאן.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 28.12: אביו של איסקו נפגש עם נשיא פ.ס.ז', מוראטה לבטיס?

לכתבה המלאה
כריסטיאן פוליסיץ' שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ישחק כנראה בצ'לסי בעונה הבאה. כריסטיאן פוליסיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully