וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.12: אביו של איסקו נפגש עם נשיא פ.ס.ז', מוראטה לבטיס?

אל חלאיפי עשוי לנסות לרכוש את קשר ריאל מדריד, חלוץ צ'לסי רוצה יותר דקות, ראמזי צפוי לעבור ליובה בקיץ, ראביו שוב נענש

AP

* דיווחים בצרפת גורסים שאביו של איסקו נפגש עם נשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל-חלאיפי, אולם עדיין לא ברור כיצד אלופת צרפת תוכל ללכת על עסקה שכזו בשל חוקי הפייר פליי.

* באיטליה טוענים שאלברו מוראטה מחפש קבוצה בה יוכל לשחק יותר. מלבד מילאן, גם שמה של בטיס הוזכרה.

* על פי התקשורת הצרפתית, תומאס טוכל אסר על אדריאן ראביו להיכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה בימים של משחק והקשר בין הצדדים על סף פיצוץ על רקע סירובו של השחקן לחתום על חוזה חדש.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שארון ראמזי, שיהיה שחקן חופשי בקיץ, יצטרף ליובנטוס בקיץ הבא ויחתום על חוזה לארבע שנים.

* במילאן מכחישים שגונסאלו היגואין ביקש לעזוב.

* על פי "סאן", מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד נאבקות על ילד הפלא של פלמנגו, ריינייר קרבאליו בן ה-16, לו סעיף שחרור של 70 מיליון דולר.

* כלי התקשורת בספרד פה אחד: בראהים דיאס סיכם בריאל מדריד, שתשלם עבורו 15 מיליון יורו. הכישרון בן ה-19 של מנצ'סטר סיטי מסתיים בקיץ, לכן הבלאנקוס מקבלים אותו במחיר נמוך משוויו הריאלי.

* ב'טלגרף' מדווחים כי טוטנהאם חוששת ממחטף של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, כאשר שני המועדונים שסימנו אותו בתור האיש הבא על הקווים הם ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד. בספרס סבורים שהבלאנקוס יעשו הכל כדי לראות את פוצ'טינו בספרד ומדובר באיום גדול הרבה יותר מאשר העניין שיונייטד מביעה.

* דיווחים בצרפת: ג'אנלואיג'י בופון שיחגוג בחודש הבא 41, יאריך את החוזה שלו בפריס סן ז'רמן בעונה נוספת.

* ווסטהאם נחושה להתחזק בחלון ההעברות של ינואר ועל פי הדיווחים ב"מירור" היא הציעה לסמיר נאסרי חוזה לחצי שנה שבמסגרתו הוא ירוויח כ-80,000 ליש"ט בשבוע. כזכור, מנואל פלגריני אימן את נאסרי שלוש עונות במנצ'סטר סיטי וגם זכה עמו באליפות ב-2014, אך הקשר הצרפתי הושאל לסביליה כשפפ גווארדיולה מונה.

* תיירי הנרי שהסתבך עם מונאקו בתחתית של הליגה הצרפתית ונמצא בסכנת ירידה ממשית, מעוניין להחתים את מוסא דמבלה. קשרה של נבחרת בלגיה, ששיחק תחת הנרי במונדיאל (היה העוזר של מרטינס), ממעט לשחק בטוטנהאם וחוזהו יפוג הקיץ, כך שלתרנגולים זה עשוי להיות משתלם למכור אותו מאשר לאבד אותו בחינם בקיץ.

* במדריד מדווחים שאתלטיקו שוקלת לנסות להחתים את אלכס טלס, מגינה השמאלי של פורטו. לטלס יש סעיף שחרור של 40 מיליון יורו והוא שיחק כבר בעבר גם באינטר וגלאטסראיי.

* ב-TyC Sports מדווחים שבוקה ג'וניורס עוקבת אחרי פרנקו ואסקס, קשרה האיטלקי של סביליה. ניקלאס בורדיסו המנהל הטכני החדש של בוקה עוקב אחרי השחקן, אך הצעה רשמית עדיין לא הוגשה.

* ר.ב. לייפציג מעוניינת בהקאן צ'לאנוילו, קשרה הטורקי של מילאן שכיכב בעבר בבאייר לברקוזן. האיטלקים דורשים לפחות 20 מיליון יורו עבור השחקן, שמתקשה לשחזר את יכולתו במילאנו.

ניימאר שחקן ברצלונה (מימין) מול סמיר נאסרי שחקן סביליה. רויטרס
יחזור לפרמיירליג? סמיר נאסרי/רויטרס

* "ספורט" הקטלאני מדווח שמתיאס דה ליכט, הבלם המבוקש של אייאקס, לא צפוי להגיע לברצלונה בגלל מספר סיבות: הדרישות הגבוהות של אייאקס על השחקן בן ה-19 (70 מיליון יורו), והציפייה שלו לקבל מקום מובטח בהרכב. הערכה: דה ליכט וסוכנו מינו ראיולה קיבלו הצעות גבוהות יותר ממנצ'סטר יונייטד ויובנטוס.

* "דיילי מייל" טוען ש"כוכב נאפולי קאלידו קוליבאלי, הבלם העוצמתי של נאפולי, עשוי להחליט לעזוב את הכדורגל האיטלקי ולעבור לפרמיירליג, אחרי ששוב היה במרכזה של פרשה גזענית בסרייה A".

* "אס" הספרדי פירט את מה שהוא מכנה "תוכנית השיקום" של ריאל מדריד, כשאלופת אירופה מנסה לרענן את השורות עם שחקני רכש צעירים. הראשונים הם כמובן ויניסיוס ג'וניור, הברזילאי הצעיר שכבר משחק ומשתפר, אבל גם רודריגו בן ה-17 (שגם עליו ריאל שילמה 45 מיליון יורו לסנטוס) צפוי להגיע בקיץ. כמו כן, ריאל כבר במו"מ במשך מספר חודשים עם ריבר פלייט וצפויה לשלם לה 20 מיליון יורו על החלוץ הארגנטיאי אזיקיאל פלאסיוס, 20, שיחתום לחמש שנים ויגיע בקיץ. בנוסף למושאלים שצפויים לחזור אשרף חכימי (המגן המרוקאי שמושאל לדורטמונד ומצטיין) ומרטין אודגארד (הקשר הנורבגי בן ה-20 שמושאל לוויטסה) - ריאל גם צפויה לרכוש את ג'ונויר פירפו, 22, המגן השמאלי של בטיס, עליו הבלאנקוס מוכנים לשלם 50 מיליון יורו (סעיף השחרור שלו), ורואים בו כמחליף של מרסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully