וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק אחרי ההצגה: "זו תקופה נהדרת להיות שחקן ליברפול"

ליברפול הביסה 1:5 את ארסנל, הגדילה הפער בפסגה ונראית בשלה לתואר, ואן דייק מאושר, רוברטסון כבר מוכן לסיטי, קלופ: "הגבנו לפיגור ברמה עולמית". אמרי: "ליברפול יכולה לשמש דוגמה עבורנו"

וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
ואן דייק מרוצה/רויטרס

בליברפול חוששים לצאת בהצהרות לאור המעידות של הקבוצה בשנים האחרונות ברגעי ההכרעה, אבל כרגע הקבוצה של יורגן קלופ נראית פשוט לוהטת, בדרך לאליפות הראשונה שלה מאז 1989/90. הערב (שבת) ליברפול רשמה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות, הביסה 1:5 מוחץ את ארסנל החלשה במסגרת המחזור ה-20 של הפרמיירליג, הגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות (אחרי שטוטנהאם הפסידה מוקדם יותר 3:1 לוולבס), ונראית מוכנה מאוד למשחק שלה ביום חמישי מול מנצ'סטר סיטי במטרה לפתוח ממנה פער משמעותי. סיטי תשחק מול סאות'המפטון מחר ותוכל להקטין את הפער בינה לליברפול שוב ל-7, ואחר כך אם תנצח אותה בבית להקטין את הפער ל-4. עם זאת, כפי ששתי הקבוצות נראות כרגע - ליברפול ללא ספק נראית בשלה ובטוחה יותר.

ארסנל עוד עלתה ליתרון מוקדם (11) משער של איינזלי מייטלנד ניילס, אבל רוברטו פירמינו כבש צמד בדקות ה-14 וה-16 (כשהשני מגיע אחרי שהשכיב שלושה שחקנים במבצע אישי מצוין) ובהמשך המשיך שלושער בפנדל מפוקפק, סאדיו מאנה ומוחמד סלאח השלימו את החמישייה המרשימה.

וירג'יל ואן דייק, בלמה של ליברפול, אמר בסיום: "ידענו שארסנל מסוכנת מאוד במתפרצות עם החוד המהיר שלה, היה חסר מזל מבחינתנו לספוג, אבל הגבנו כמו שאנחנו אמורים להגיב, ואני חושב שהיינו ראויים לניצחון. אנחנו עדיין צריכים לשפר המון דברים. אנחנו מאוד מסופקים מהמצב הנוכחי, אבל חייבים לשמור על האינטיסיביות ולהמשיך בדרך הזאת. הכל אפשרי. אנחנו בדרך הנכונה. זה קשה, אבל זו תקופה נהדרת להיות שחקן ליברפול".

עוד בנושא:

ליברפול הביסה 1:5 את ארסנל, שלושער לרוברטו פירמינו

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
ניצחון תשיעי ברציפות. קלופ/רויטרס

אנדי רוברטסון מוכן לקרב הגדול מול סיטי ביום חמישי: "זה יהיה ענק. כולם בסגל מחכים לזה. אבל בחודש דצמבר הצלחנו לנצח במשחקים אחד אחרי השני, ועכשיו יש לנו יתרון יפה. אנחנו מצפים לזה בקוצר רוח. ננוח, ונתחיל להתכונן למשחק הזה". ליברפול ניצחה את כל שמונת המשחקים שלה בחודש דצמבר.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול, אמר: "היינו ממש טובים, ועשינו את מה שרצינו לעשות. רצינו ללחוץ אותם, ולעצור את בניית המשחק שלהם. הם גם לחצו אותנו טוב, והתפתח משחק פרוע. התגובה שלנו לשער היתרון שלהם הייתה ברמה עולמית. נשארנו רגועים, וכפינו עליהם טעויות. השער השני של פירמינו, אחרי שמאנה זכה בכדור... וואו. זו הייתה הגנה מושלמת. באופן כללי, 1:5 מול ארסנל זה לא משהו שקורה הרבה, כך שאני באמת שמח עם הבחורים. שנת 2018? לא רעה בכלל. הבחורים עשו צעד גדול, אבל חשוב להראות התקדמות חיובית".

אונאי אמרי, מאמן ארסנל, הסביר את התבוסה של שחקניו: "אני חושב שפתחנו טוב עם השער הראשון, אבל אז הם הצליחו לשנות את המשחק עם רגעי התקפה, נחישות ואיכות. לא יכולנו לעצור אותם ברגעים האלה. במחצית השנייה רצינו לחזור לאט לאט ולכבוש, אבל הם כבשו מעוד פנדל. זו תוצאה רעה. אנחנו יכולים להשתמש בהפסד הזה כדי להשתפר. ליברפול עשתה התקדמות גדולה, ויכולה לשמש דוגמה עבורנו. אנחנו צריכים לעשות את ההתקדמות הזאת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully