וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מסכם ערב מרגש ומאכזב, ומתלונן: "ההגנה היתה מחפירה"

המאמן הישראלי התרגש מקבלת הפנים של דרושאפקה אבל הרבה פחות מהיכולת של שחקניו בהפסד, שסגר לאולימפיאקוס את הסיבוב הראשון החלש ביותר ביורוליג במתכונת החדשה

one

בווידאו: הבן תמיר קולע 21 נקודות מול האקסית הפועל חולון

בשעה שמכבי תל אביב גירדה ניצחון בית קשה על מילאנו, היה שותף דיוויד בלאט לערב מאכזב ומרגש בו זמנית. הוא חזר לאולמה הביתי של דרושאפקה לראשונה מאז עזב אותה, זכה לתשואות רמות במהלך טקס חגיגי לכבודו, אבל כשהמשחק החל אולימפיאקוס שלו חרקה, וספגה הפסד 79:75 מפתיע.

"היה נחמד לחזור לכאן ולראות הרבה חברים טובים ושותפים להצלחה שלנו", אמר בלאט, שהצעיד את דאצ'קה לזכייה ביורוקאפ אשתקד. "יחד עם זאת, כמובן שציפיתי לתוצאה אחרת. לדאצ'קה יש מקום חם בלבי, אבל הראש והלב עם אולימפיאקוס עכשיו. ואחרי משחק כזה, אני לא יכול להיות מרוצה. אני יוצא מכאן קצת מאוכזב".

עוד בנושא

הפסד מביך לבלאט ואולימפיאקוס מול דרושאפקה, ניצחון לברצלונה
הלילה ההיסטורי של ג'וני אובריאנט נגד מילאנו , והשוד של ספרופולוס
אובריאנט "בדרך להיות כוכב אירופי", מייק ג'יימס מתלונן על השיפוט

דיוויד בלאט אולימפיאקוס.
מוטרד ונרגש בו זמנית. בלאט

ההפסד קבע שאולימפיאקוס תסיים את הסיבוב הראשון במאזן של תשעה ניצחונות ושישה הפסדים. למרות שהמאזן מציב אותה במיקום לא רע בכלל - היא מדורגת במקום החמישי בטבלה נכון להבוקר (שישי) - ביוון ציינו שמדובר במאזן החלש ביותר של אולימפיאקוס בסיבוב הראשון מאז שהיורוליג עברה למתכונת הנוכחית לפני שלוש שנים.

כך או כך, בלאט הכחיש ששחקניו זלזלו ביריבה אחרי שהשיגו שלושה ניצחונות יורוליג רצופים במחזורים הקודמים. "לא חושב שהיה זלזול, לא מצד השחקנים ובטח שלא מצידי. צפיתי בכל המשחקים שלהם, החבר'ה ידעו מה צריך לעשות כדי לעצור אותם, אבל הם היו טובים מאוד. וזה לא מפתיע, הם לא עשו שום דבר שלא ידענו שהם יודעים לעשות".

בלאט ציין לרעה את הפתיחה של אולימפיאקוס, אחרי שהיוונים סיימו את הרבע הראשון במינוס 12. "רדפנו אחריהם במשך כל המשחק, וההגנה שלנו ברבע הראשון היתה מחפירה. חוץ מזה איבדנו הרבה כדורים שאפשרו להם סלים קלים. ביורוליג צריך לשחק במשך 40 דקות, אי אפשר לקחת חופש ברבע אחד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully