וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "תקופה קשה? הייתי פה בתקופות הרבה יותר קשות"

27.12.2018 / 16:15

קפטן הפועל באר שבע דיבר במסע"ת לקראת אשדוד (שבת, 18:15, ספ' 3) והתייחס למרואן קבהא: "הוא מנהיג מלידה". בכר: "למרואן יש אופי חזק מאוד"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

יומיים אחרי התבוסה 3:0 למכבי תל אביב, שפתחה פער של 17 נקודות בין שתי הקבוצות שזכו בשש האליפויות האחרונות, ערכה היום (חמישי) הפועל באר שבע את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שבת (18:15, ספורט 3). ברק בכר התייצב למסיבת העיתונאים כדי לדבר על המשחק הקרוב, על המשבר של האלופה ועל חלון ההעברות המתקרב. עם בכר הגיע גם קפטן הקבוצה מאור מליקסון.

עוד בנושא

שבירת הנגב: אורן יוסיפוביץ על המשחק בו באר שבע איבדה את הכבוד שלה
באר שבע הרימה ידיים אחרי התבוסה למכבי ת"א: "זו לא תקופה של פחדנים"
אלונה ברקת: "האליפויות חשובות, אבל השינוי של הקהל זה הדבר האמיתי"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
ברק בכר/בני בן סימון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "אנחנו נשנה דברים, נעשה דברים גם בתקופה הקרובה וגם בתקופה הרחוקה יותר. נעשה ונשנה את הדברים. מי שעוקב אחרי המועדון הזה יודע שהוא תמיד חושב קדימה. יש כאן בעלים שפה כבר עשר שנים ועם תכנית לעוד הרבה זמן. אנחנו חושבים קדימה ועובדים על זה בכל הכוח".

בכר נשאל לגבי שפת הגוף השלילית והוויכוחים בין השחקנים במהלך המשחקים ואמר: "כל הדברים היו גם בשנים האחרונות, פשוט כשאין תוצאות אז קל להיתפס על זה. השחקנים מכבדים אחד את השני, יש חדר הלבשה טוב וכשיש תוצאות פחות טובות אז הכול נראה פחות טוב.

לקראת המשחק מול אשדוד אמר המאמן: "אנחנו באים עם סגל מספיק טוב. אנחנו גם זוכרים את המשחק הקודם שהגענו בו לאינספור מצבים והפסדנו. המטרה היא לנצח ולשחק טוב. לכל מועדון יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. המועדון שלנו מראה גרף עלייה משמעותי בשנים האחרונות. עכשיו אנחנו קצת בירידה, דווקא מכישלונות נבנים ולומדים. יש פה מועדון חזק, שחקנים איכותיים וטובים גם ברמה האנושית".

בכר התייחס כמובן גם למרואן קבהא, שפעמיים ברציפות הוחלף בשלב מוקדם מאוד במשחק: "אני מסכים שזה לא נעים ששחקן יוצא פעמיים ברציפות בדקה כזו בליגה. מרואן קיבל את זה בהבנה, יש לו אופי טוב וזה חלק מהמקצוע שלנו, לקחת גם החלטות כאלה. יש לו אופי חזק והוא יודע להרים את עצמו".

קפטן באר שבע מאור מליקסון: "גרף ההתקדמות למעלה לא הולך בקו ישר. יש גם תקופות כאלה. זו ירידה לצורך עלייה, נעבוד קשה ונצא מהתקופה הזו. מי שצריך שיחה ומי שצריך תמיכה, אז אני אעשה את זה. מרואן קבהא הוא מנהיג מלידה ולא צריך שום עזרה. אני חושב שהדבר הכי חשוב כרגע הוא שהקהל שלנו יהיה איתנו, בלעדיו יהיה לנו לא פשוט לצאת מהמצב הזה. אנחנו בתקופה לא נעימה ולא פשוטה, אבל הייתי פה בתקופות קשות יותר. זו גאווה גדולה להיות אוהד הפועל באר שבע גם בתקופה הזו. אנחנו נמשיך להיות קבוצה רלוונטית ולהיות בצמרת.

"יש לנו הרבה מנהיגים בקבוצה, כשהתוצאות לא טובות אז יש לזה המון סיבות פתאום. אני מקווה שהתוצאות ישתפרו ואז הכול ייראה אחרת. באר שבע לא זכתה הרבה שנים בגביע, אבל יש לנו המון מטרות גם בליגה. אני לא חושב יותר מדי רחוק, אלא רק על המשחק מול אשדוד ועל האימון".

עוד באותו נושא

שבירת הנגב: הפועל באר שבע לא הפסידה רק את האליפות, אלא גם את הכבוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully