וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מרימה ידיים, מאור מליקסון: "נצטרך לעבוד קשה כדי להחזיר את אמון האוהדים"

25.12.2018 / 23:00

הקפטן הודה שהמשימה כרגע היא לחזור לתלם: "זו תקופה של גברים, לא של פחדנים". ברק בכר: "אף אחד לא דיבר על האליפות גם לפני כן"

קובי אליהו

הפועל באר שבע ספגה הערב (שלישי) מפלה כואבת באצטדיון בנתניה, 3:0 מול מכבי תל אביב, היריבה הישירה שלה על התואר בשנים האחרונות. הפער של האדומים מהפסגה עומד כרגע על 17 נקודות ונראה שהסיכוי לאליפות רביעית ברציפות אינו קיים. רק כדי להמחיש, שימו לב לנתונים הבאים: החבורה של ברק בכר ספגה 19 שערים עד כה העונה, כשבעונת האליפות השנייה ב-2016/2017, היא ספגה 18 שערים במהלך העונה כולה. בשתי האליפויות הראשונות בעידן בכר, הפועל באר שבע הפסידה שלושה משחקים במהלך כל העונה. הערב, במשחק השני של הסיבוב השני, היא כבר הגיעה להפסד השלישי שלה. ההפסד הערב הוא הגדול ביותר של הפועל באר שבע בעידן ברק בכר, כשעד הערב ה-3:1 מול מכבי חיפה בתחילת העונה הקודמת היה המשחק החשוך ביותר של הקבוצה מבירת הנגב תחת בכר.

המשחק הערב המחיש בעיקר את פערי הכוחות בין שתי הקבוצות. מצד אחד, קבוצה מאומנת והרמונית עם עומק שמנוצל היטב, לעומת אסופה של שחקנים - מוכשרים אמנם - אבל לא מתואמים, שבעים וחסרי חשק. בכר שוב בחר להעלות את מרואן קבהא בהרכב, וכמו במשחק הקודם, החליף אותו עוד במחצית הראשונה, אלא שהפעם הבחירה לעלות עם קבהא עלתה להפועל באר שבע בשער מוקדם. גם החילופים של ברק בכר לא הועילו לקבוצה שלו, שהמשיכה להתקשות מול משחק הלחץ הצהוב, שביטל לחלוטין את מרכז השדה האדום.

עוד בנושא

מכבי תל אביב מחצה את הפועל באר שבע 0:3
הלוחש לזאבים: איך מכבי תל אביב והפועל באר שבע הגיעו למשחק ביניהן?
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

דיא סבע הפועל באר שבע. קובי אליהו
איזו אכזבה. דיא סבע/קובי אליהו

ברק בכר מאמן האדומים אמר לאחר המשחק: "אף פעם לא נעים להפסיד, בטח לא משחק כזה. זה חלק מהכדורגל. המחצית השנייה היתה יותר שקולה אבל היינו חשופים אחרי הגול השני. מסתכלים כבר על אשדוד".

המאמן הוסיף: "אף אחד לא דיבר על האליפות גם לפני כן. אני חושב שהשחקנים נלחמו, אבל אנחנו כרגע לא מספיק טובים. הפסדנו לקבוצה יותר טובה. המטרה היא לעבור את התקופה הזו. ידענו תקופות יפות וקשות. החוכמה היא לדעת לתפקד ולהחזיר את השחקנים לתלם ונעשה זאת. ברור שזו עונה פחות טובה משהיתה. התפקיד שלי הוא לאתגר את הקבוצה ולצאת מתקופות כאלה ואנחנו נעשה את זה". על הקסם שאבד: "הוא עוד יחזור".

מאור מליקסון הוסיף: "זה לא עניין של אליפות, רצינו לעשות תוצאה טובה בשביל האוהדים שלנו ונצטרך לעבוד קשה כדי להחזיר את האמון שלהם. הגול השני די גמר את הסיפור לצערי, זה הכדורגל ואלה החיים שלנו. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת והם ניצחו בצדק, כל הכבוד להם. נמשיך לתת את המקסימום בכל משחק, זו תקופה של גברים, לא של פחדנים, עכשיו רואים מאיזה חומר אנחנו עשויים. אני מקווה שכבר ביום שבת נצא לדרך חדשה. יש פה שחקנים מצוינים וחדר הלבשה טוב, אבל כדורגל זה עניין של מומנטום, לא ניצחנו בתחילת העונה וזה יצר גלגל כלשהו".

עוד באותו נושא

זר לסיטואציה: האתגר הגדול הבא של ברק בכר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully