וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים או ניצחון על האח הקטן: התרחיש ההזוי של האחים אינזאגי

בולוניה של פיפו מארחת את לאציו של סימונה (16:00, ONE2) בבוקסינג דיי הראשון בסרייה A, הפסד עלול להביא לפיטוריו של פיפו

עיבוד תמונה

לראשונה אי פעם, גם הסרייה A צפויה להצטרף הערב (רביעי) לפרמיירליג ולספק מחזור בוקסינג דיי גדוש במיוחד. המסורת הנהוגה באנגליה מזה שנים לא שכיחה במדינות אחרות באירופה, בהן ימי חג המולד משמשים להפוגה וחופש עבור השחקנים. כחלק מתהליך המיתוג מחדש של הליגה האיטלקית והרצון שלה להתחרות ביוקרה ובתשומת הלב התקשורתית עם הליגות בגרמניה ובספרד, החליטו ה-FIGC, ההתאחדות האיטלקית לכדורגל, לקיים מחזור משחקים מלא בחג המולד.

עוד בנושא

רביעי באיטליה: אינטר מארחת את נאפולי לקרב צמרת לוהט
מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

פיליפו אינזאגי יובנטוס 1998. Stu Forster, GettyImages
בימיו כשחקן. פיליפו אינזאגי במדי יובנטוס/GettyImages, Stu Forster

מלבד משחק צמרת בין אינטר ונאפולי, משחק אחר ימשוך תשומת לב רבה, לפחות בארץ המגף - בולוניה נגד לאציו, ולא בגלל זהות הקבוצות או השחקנים שעל הדשא. על הקווים יעמדו מצד אחד סימונה אינזאגי, המאמן של הביאנקוצ'לסטי, ומנגד אחיו פיפו, מאמנה של בולוניה מתחתית הליגה. השניים, שזכורים מימיהם בליגה בשנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000, שיחקו בעבר אחד נגד השני לא פחות מתשע פעמים, אבל התמודדות ראש בראש כששניהם בעמדת המאמן - זה עוד לא התרחש, לפחות לא בסרייה A. השניים נפגשו בעבר כמאמני נוער בלאציו ובמילאן, אז האח הצעיר סימונה יצא כשידו על העליונה. למעשה, מדובר בפעם השנייה שדבר כזה קורה בהיסטוריה של הליגה הבוגרת, כאשר הפעם הראשונה הייתה ב-1950, אז האחים ג'ובאני ומרקו ורליין עמדו על הקווים של קומו ואטלנטה.

"הדרבי מול סימונה? מוזר אבל גם מרגש", אמר פיליפו לקראת המשחק. "המשפחה שלנו תהיה, האחיינים שלי (הילדים של סימונה) יהיו במגרש. מאמין שהם ירצו שהטוב יותר ינצח". הפרט שמוסיף פיקנטריה אמיתית לכל הסיפור הזה הוא חרב הפיטורים שמרחפת מעל ראשו של פיפו. בולוניה במקום ה-18 בטבלה, נמצאת בסכנת ירידה ממשית ובעשרת משחקי הליגה האחרונים ניצחה רק פעם אחת בלבד. הפסד מחר עשוי לחרוץ את גורלו של פיפו, ומי יהיה זה שינחית את המכה? ניחשתם נכון, סימונה האח הקטן.

עוד באותו נושא

המנהל הספורטיבי של יובנטוס: "העברת רונאלדו היתה פשוטה, הוא החליט סביב גמר האלופות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully