וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של יובנטוס: "העברת רונאלדו היתה פשוטה, הוא החליט סביב גמר האלופות"

פאביו פראטיצ'י סיפר: "הנשיא שלנו ביקש יום-יומיים לחשוב, והסכים אחרי שלוש שעות". מנהל מונאקו לשעבר: "אמבפה יהיה הרבה יותר טוב מכריסטיאנו"

רויטרס

עולם הכדורגל הוכה תדהמה כאשר כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד דווקא אחרי זכייה נוספת בליגת האלופות והצטרף בקיץ ליובנטוס. על פניו ניתן היה לשער שהעברה של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים תהיה מסובכת - אך האמת היא שהיתה פשוטה למדי, כך על פי המנהל הספורטיבי של הגברת הזקנה.

"ההעברה הכי מסובכת שלנו היתה דווקא עם קרלוס טבס", סיפר פאביו פראטיצ'י. "עם רונאלדו זה היה די פשוט, כי הוא רצה לבוא ליובנטוס ולא היה צורך בשכנוע. אני חושב שהוא החליט סביב ה-25 במאי, אחרי גמר ליגת האלופות, והתגובה שלו היתה מיידית".

עוד בנושא:

העברות בעולם - 24.12: יובנטוס מתכננת את המהלך המפתיע של ינואר
מנצ'סטר יונייטד: אלכס פרגוסון מעמיק את מעורבותו ומייעץ באופן שוטף
מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
כבר אחרי הגמר הוא ידע. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו, כך נדמה, היה נעול על אלופת איטליה, ולא שקל אף קבוצה אחרת. "הוא אמר לנו שרצה לבוא רק ליובה", הוסיף פראטיצ'י. "נפגשנו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש כדי לעבור עליו ועל ז'ואאו קאנסלו. 'אתה לא תאמין, אבל כריסטיאנו רוצה לבוא ליובה', מנדש אמר לי. דיברתי עם הנשיא ואמרתי לו שיש פה הזדמנות, הוא ביקש יום-יומיים לחשוב על זה, אבל אחרי שלוש שעות אמר לי לנסח את החוזה".

אם ברונאלדו ובמנהלים ספורטיביים עסקינן, הרי שלואיס קמפוס, המנהל הטכני לשעבר של מונאקו, טוען כי קיליאן אמבפה יהיה טוב בהרבה מ-CR7. "ריאל מדריד תפורה עליו", אמר האיש תחתיו החל ילד הפלא הצרפתי לפרוח. "כרגע הוא שחקן הכרעה טוב יותר מניימאר ובהתחשב בגיל שלו, הוא יהיה הרבה יותר גדול מרונאלדו. אני רואה אותו זוכה הרבה פעמים בכדור הזהב".

עוד באותו נושא

מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully