וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.12: יובנטוס מתכננת את המהלך המפתיע של ינואר

באיטליה מדווחים שהגברת הזקנה רוצה לצרף את לוקאקו. ריאל מדריד מתכננת טרייד על הזאר, נאינגולן מסתבך וברצלונה חופרת בצרפת

רויטרס

העברות

* מקסי מסה, 26, קשר נבחרת ארגנטינה שרשם ארבע הופעות במונדיאל האחרון, נמכר מאינדפנדיינטה הארגנטינאית למונטריי המקסיקנית תמורת 15 מיליון דולר (לפני בונוסים). מדובר באחת העסקאות הגדולות אי פעם בין הליגות

* סלטיק הודיעה על החתמתו של ילד הפלא קראמוקו דמבלה, אנגלי בן 15, על חוזה מקצועני. דמבלה הצעיר חתם על חוזה עד שנת 2021.

* שטרסבורג הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן תיירי לוריי עד 2020.

עוד בנושא:
ערך הפרנק בעלייה: פרנק ריברי עדיין סוחב את באיירן מינכן בגיל 35
טוטנהאם עם תוצאה היסטורית בגודיסון פארק: מחצה 2:6 את אברטון
מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר

שמועות

* התקשורת האיטלקית מדווחת שיובנטוס מעוניינת בהחתמתו של חלוצה הבלגי של מנצ'סטר יונייטד, רומלו לוקאקו. מספר אתרים אף טוענים שמדובר בעניין רציני ושהגברת הזקנה עשויה לנסות להחתימו כבר בינואר.

* באחת מתכניות הרדיו במדריד פרסמו: ריאל מדריד תציע לצ'לסי את איסקו ומתאו קובאצ'יץ' (שמשחק במדי הבלוז כמושאל) תמורת אדן הזאר. ייתכן שהבלאנקוס יצטרכו גם להוסיף כסף במסגרת טרייד כזה.

* ראג'ה נאינגולן, קשרה של אינטר, בדרך החוצה. אחרי שהשעתה אותו בגלל עבירות משמעות חוזרות ונשנות, הקבוצה ממילאנו מחפשת לקשר בית חדש ותנסה למכור אותו בינואר אחרי שרכשה אותו תמורת 38 מיליון יורו בקיץ מרומא. גוואנגז'ו אברגרנדה סגנית האלופה הסינית אותה מאמן פאביו קנבארו מועמדת לקלוט אותו.

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שברצלונה עוקבת אחרי ניקולא פפה, הווינגר בן ה-23 של ליל הצרפתית. לואיס קאמפוס המנהל הספורטיבי של הקבוצה כבר הודיעה שקבוצה שתרצה לרכוש אותו מוזמנת לעשות זאת תמורת 80 מיליון יורו. בארסה גיששה לגבי השחקן כבר באוקטובר.

* באנגליה טוענים כי צ'לסי תנסה להחתים את נביל פקיר, הקפטן של ליון, כבר בחודש ינואר. כזכור, פקיר אמור היה להגיע לליברפול בקיץ האחרון, אבל הבדיקות הרפואיות שלו הרתיעו את אנשי המועדון וגרמו לביטול הסיכום. ב"מארקה" מדווחים שהצרפתי הוצע גם לריאל מדריד.

מסוט אוזיל נבחרת גרמניה. GettyImages
יגיע לאיסטנבול? מסוט אוזיל/GettyImages

* אולה גונאר סולשיאר יביא חלוץ נורבגי בהעברה הראשונה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד? על פי "הסאן", המאמן הזמני סימן את בן ארצו ג'ושוע קינג, שכבש חמישה שערי ליגה העונה במדי בורנמות'.

* על פי "סקיי איטליה", ארון ראמזי נותן עדיפות ליובנטוס על פני באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן, והוא לא מעוניין להגיע לצרפת בסיום חוזהו.

* אחרי הדיבורים על רצונו של מסוט אוזיל להגיע לטורקיה, באיסטנבול בשאקשהיר החליטו לעשות הכול כדי להחתים את קשרה של ארסנל. "אוזיל שחקן יקר ללבנו ואני מקווה שיום אחד דרכינו יצטלבו", אמר נשיא המועדון. "אם גם הוא רוצה להיות איתנו, נעשה הכול כדי שזה יקרה".

* על פי "גאזטה דלו ספורט", רומא נערכת לשינויים משמעותיים בינואר. הבלם קוסטאס מנולאס יקבל הצעה לחוזה חדש, בעוד פטריק שיק צפוי לצאת להשאלה (אולי בחזרה לסמפדוריה) ובמקומו ינסו להביא את מישי בטשואיי כמושאל מצ'לסי. גם יוליאן וייגל (דורטמונד), יאגו מאידנה (סאו פאולו) ומתיאה נסטאסיץ' (שאלקה) על הכוונת.

* מי שיעזוב את רומא הוא הבלם הספרדי איבן מרקאנו, שלא התאקלם מאז הגיע בקיץ ונמצא כבר במגעים עם סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully