וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הביסה 2:6 את אברטון בגודיסון פארק

הטופיז הושפלו במשחק שנעל את המחזור ה-18: סון וקיין חגגו עם צמדים, עלי ואריקסן הוסיפו. וולקוט כבש ראשון, סיגורדסון צימק

רויטרס

המחזור ה-18 בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם טוטנהאם, שנתנה לאוהדיה סיבה לחגוג לפני חג המולד עם 2:6 ענק על אברטון בגודיסון פארק. צמדים של סון (27, 61) וקיין (42, 74) בתוספת של עלי (35) ואריקסן (48) סידרו לתרנגולים שישייה מדהימה לרשת של הטופיז, שעוד הצליחו לעלות ליתרון משער של וולקוט (21) וצימקו עם סיגורדסון (51).

הספרס שמרו על המקום השלישי בטבלה כשבמאזנם 42 נקודות, שש נקודות פחות מלמוליכה ליברפול (48). אברטון נשארה במקום ה-11 עם 24 נקודות, ורשמה משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון. זה היה הפסד הבית הגבוה ביותר שלה לטוטנהאם אי פעם (האחרון היה 5:2 אי שם בשנת 1928).

יונג מין סון שחקן טוטנהאם מנצל התנגשות של ג'ורדן פיקפורד, קורט זומה שחקני אברטון. רויטרס
זומה ופיקפורד מתבלבלים, סון אומר תודה וכובש/רויטרס

זה עוד התחיל לא רע עבור הטופיז: דומיניק קלברט-לואין מצא את תיאו וולקוט שהעלה את אברטון ליתרון (21), אבל סון יונג מין ניצל אי הבנה בין קורט זומה לג'ורדן פיקפורד כדי לאזן ל-1:1 בדקה ה-27. בדקה ה-35 דלה עלי השיג את המהפך, והארי קיין כבש את השלישי כשבעט מקרוב לרשת (42) וקבע 1:3 בהפסקה לאורחים.

החגיגה נמשכה גם במחצית השנייה: כריסטיאן אריקסן שלח כדור חד ושטוח לרשת (48), גילפי סיוגורדסון צימק ל-4:2 בדקה ה-51, אבל כעבור עשר דקות סון השלים צמד. בדקה ה-74 גם קיין השלים צמד, שהיה לצמד הרביעי ברציפות שלו נגד אברטון בליגה. הוא הפך לשחקן הראשון שעושה זאת מאז מייקל אואן, שעשה זאת במדי ליברפול נגד ניוקאסל בין 1998 ל-2001. 2:6 מוחץ לטוטנהאם המאושרת בסיום, אברטון תקווה להתאושש מהתבוסה במהירות לקראת משחקי חג המולד.

עוד באותו נושא

שמייכל רוצה לשמש כמנהל הספורטיבי של מנצ'סטר יונייטד: "אגיש מועמדות"

לכתבה המלאה
הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
אוהב לשחק נגד אברטון. הארי קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully