וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר

שוער יובנטוס בראיון: "הבנו שאם נעשה את העבודה שלנו בחלק האחורי, מקדימה תמיד יקרה משהו". וגם: התוצאה המושלמת, מנדז'וקיץ' שלא מדבר והשינוי של דיבאלה

רויטרס

יובנטוס הפכה אמש לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הסרייה A שמנצחת 16 מ-17 משחקיה הראשונים בליגה, לאחר שגברה 0:1 על רומא משער של מריו מנדז'וקיץ'. השוער וויצ'ך שצ'סני שמר על שער נקי פעם נוספת והערב (ראשון) התראיין ל"סקיי ספורטס איטליה" ודיבר בין היתר על השינוי שהביא כריסטיאנו רונאלדו לגברת הזקנה.

"אני חושב שההגעה של כריסטיאנו עזרה לנו להבין שאם נעשה את העבודה שלנו בחלק האחורי, משהו תמיד יקרה מקדימה", הסביר השוער הפולני. "יש לנו חלוצים כמו רונאלדו, מנדז'וקיץ' ופאולו דיבאלה שאנחנו יודעים שמסוגלים לייצר משהו. לכן, אם נישאר חזקים מאחור ולא נספוג, בדרך כלל נצא עם שלוש הנקודות. אחרי הכול, לנצח זה לכבוש לפחות שער אחד יותר מהיריבה. 0:1 שווה בדיוק כמו 0:7. זה נכון שיש לנו הרבה 0:1, אבל עבורי זו התוצאה המושלמת בכדורגל. אני שוער, אז אני שמח לא לספוג".

עוד בנושא:
ערך הפרנק בעלייה: פרנק ריברי עדיין סוחב את באיירן מינכן בגיל 35
לברון נגד טראמפ, אם זלאטן היה רווק: ציטוטי השנה בספורט העולמי
העברות בעולם, 23.12: פרנק דה בור באטלנטה יונייטד, פטר בוס חזר לבונדסליגה

כריסטיאנו רונאלדו עם וויצ'ך שצ'סני, יובנטוס. רויטרס
הגנה חזקה, ומקדימה יש מי שיעשה את העבודה. וויצ'ך שצ'סני עם כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

על תפקידו כשוער בקבוצה ששולטת במשחק: "תמיד אמרתי שהמפתח עבור שוער ביובנטוס זה לשמור על הריכוז. אתה יכול להיות מובטל במשך 90 דקות ולהיות מוכן לספק הצלה גדולה כשתידרש לכך. ההגנה שלנו עשתה עבודה נהדרת בשבועות האחרונים, כשאפשרנו לאינטר רק מצב אחד טוב ואת הפנדל של מילאן. טוב לדעת שהקבוצה שלנו כל כך מאוזנת".

על ליגת האלופות, שם יובנטוס סיימה בראש הבית למרות הפסדים למנצ'סטר יונייטד ויאנג בויז, ותפגוש את אתלטיקו מדריד בשמינית הגמר, אמר שצ'סני: "היה נחמד אם היה לנו יותר מזל בהגרלה, אבל מי שרוצה לזכות בליגת האלופות צריך לנצח את הקבוצות הכי טובות באירופה. קיבלנו את אתלטיקו בשמינית, אולי נקבל את ריאל או ברצלונה ברבע או בחצי הגמר. נצטרך לנצח את כולן".

על פאולו דיבאלה: "פאולו עושה עבודה נהדרת מאז תחילת העונה שעברה. הוא עובד יותר עבור הקבוצה, הוא שחקן שלם יותר והרבה יותר בוגר. הוא גם מבין שמדי פעם הוא צריך להגן בחצי המגרש שלנו ואולי זה מה שגורם לו לכבוש פחות".

על מריו מנדז'וקיץ': "זה נכון שהוא מדבר מעט, אבל הוא אחד כזה שמדבר על המגרש. מה שחשוב זה שהוא תמיד כובש. וכשהוא כובש, הוא שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully