וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.12: פרנק דה בור באטלנטה, בוס חוזר לבונדסליגה

המאמן ההולנדי בן ה-48 חתם באלופת ה-MLS, אקס מכבי תל אביב מונה למאמן לברקוזן. ברצלונה נאבקת על עוואר ואנדומבלה מליון

רויטרס

העברות

* פטר בוס חוזר לגרמניה. אקס מכבי תל אביב מונה הבוקר (ראשון) למאמן באייר לברקוזן במקום הייקו הרליך שפוטר. בוס התחיל את העונה שעברה כמאמן דורטמונד, אבל פוטר אחרי 9 משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות.

* פרנק דה בור (48) חתם כמאמנה של אלופת ה-MLS, אטלנטה יונייטד. קבוצתו האחרונה של ההולנדי הייתה קריסטל פאלאס, ממנה פוטר אחרי פתיחה רעה מאוד ב-2017.

שמועות

* ברצלונה, מנצ'סטר סיטי צפויות להתחרות על שירותיו של קשר ליון, חוסם עוואר. סקאוטים של שתיים הקבוצות הגיעו לצפות בקשר המבטיח במשחק אמש נגד מונפלייה ובסיטי מכירים אותו היטב אחרי שהוא שיחק נגדם בליגת האלופות העונה. גם ליברפול וארסנל מוזכרות כמעוניינות, אבל ברצלונה ומנצ'סטר סיטי פייבוריטיות לזכות בו.

* כוכב אחר של ליון, טאנגי אנדומבלה, עשוי להגיע דווקא לנאפולי - זאת למרות עניין רב מצדן של ברצלונה, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד. סוכנו של הקשר הצרפתי אמר שהקבוצה מדרום איטליה מתעניינת בו. ליון דורשת 80 מיליון יורו על אנדומבלה.

* עדכוני מסוט אוזיל: ב"בילד" טוענים שמוליכת הליגה הטורקית, איסטנבול בשאקשהיר, מעוניינת בקשר ארסנל ומספרים גם שדייויד בקהאם ינסה להנחית אותו באינטר מיאמי, שתצטרף ל-MLS ב-2020.

* צ'לסי נחושה לצרף חלוץ בעל שיעור קומה בינואר וב"סאנדיי אקספרס" נקבו הבוקר בשמו של רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. מאוריציו סארי עדיין מקווה שראשי המועדון יצליחו להגות תכנית שתנחית את גונסאלו היגואין בלונדון.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 22.12: מאבק על ג'יידון סאנצ'ו, לייפציג עם עוד רכש מזלצבורג

לכתבה המלאה
שחקן ליון, חוסם עוואר. GettyImages
הערכה רבה מגווארדיולה. עוואר/GettyImages

* לפי "קאלצ'ומרקטו", מילאן הכניסה עוד שני שמות לרשימת המועמדים להגיע בינואר: סטפנו סנסי (23) מססואולו ודני אולמו (20) מדינמו זאגרב.

* "סקיי ספורטס": פריס סן ז'רמן בודקת את האפשרות לרכוש את קשר אברטון ונבחרת סנגל, אידריסה גיי. הטופיז לא מעוניינים למכור את השחקן בן ה-29, שנחשב לאחד מהמתקלים ומחלצי הכדורים הטובים בפרמיירליג.

* בספרד ממשיכים להעריך שוולנסיה תקצר את ההשאלה של מישי בטשואיי ותחזיר אותו לצ'לסי. תיירי הנרי רוצה את הבלגי במונאקו, אבל גם קריסטל פאלאס מגלה בו עניין רב.

* שחקן הכנף של אל עין, קאיו, הרשים באליפות העולם לקבוצות ובאירופה לוטשים עיניים. בנפיקה עשויה להגיש הצעה על הברזילאי בן ה-24, כך לפי דיווח ב"אה בולה" הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully