וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.12: מאבק על ג'יידון סאנצ'ו, לייפציג עם עוד רכש מזלצבורג

ברצלונה, ריאל ובאיירן בעקבות כוכב דורטמונד, פ.ס.ז' תנסה לצרף את אלאן. הקבוצה הגרמנית רכשה את אמאדו היידארה בן ה-20 ממאלי

AP

העברות

* ר.ב. לייפציג הודיעה על רכש נוסף מזלצבורג. אמאדו היידארה. הקשר בן ה-20 ממאלי חתם אצל הקבוצה הגרמנית לחמש עונות. "אנחנו נרגשים ושמחים שהצלחנו להחתים את אמאדו. אין הרבה שחקנים בגילו עם פוטנציאל כזה גדול. יש לו את כל האיכויות הדרושות ללכת בעקבותיו של נאבי קייטה".

* שוער נבחרת קרואטיה, לוברה קאליניץ', חתם באסטון וילה ויעבור אליה מגנט הבלגית ב-1 בינואר. סכום ההעברה לא פורסם, אבל באנגליה מעריכים שווילה תשלם כ-7 מיליון ליש"ט.

* שטוטגרט הודיעה על צירופו של אלכס אסוויין מהרטה ברלין. הקשר הגרמני בן ה-28 הושאל עד תום העונה.

שמועות

* על פי התקשורת האיטלקית, פריס סן ז'רמן סימנה את אלאן מנאפולי כמחליף אפשרי לאדריאן ראביו, שלא יישאר באלופת צרפת. המהלך הזה עשוי לקרות כבר בינואר.

* אף קבוצה ביבשת לא נותרה אדישה לעונה המופלאה של ג'יידון סאנצ'ו, ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד. על פי "מארקה", ברצלונה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן נמצאות במאבק אחר הקיצוני הנפלא.

* ב-ESPN טוענים שהישארותו של זלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס גלקסי תסדר לו את החוזה היקר בתולדות ה-MLS - בין 7 ו-7.5 מיליון דולר לעונה (השיא הקודם שייך לקאקה - 7.1 מיליון דולר).

* צ'לסי מביעה עניין בחלוץ מילאן גונסאלו היגואין ותהיה מוכנה לשקול טרייד שיערב את אלברו מוראטה.

* לבאיירן מינכן יש סיכום עם שטוטגרט על רכישת בנז'מין פבאר בקיץ, אולם ייתכן שהבווארים ישלמו יותר כסף כדי להקדים את העסקה לינואר.

* באיטליה טוענים שיובנטוס תחדש בקיץ את ניסיונותיה לרכוש את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד.

* אתלטיקו מדריד, ליברפול, באיירן מינכן. לפי "בילד" אחת מהשלוש הללו תרכוש את טימו ורנר מר.ב. לייפציג בקיץ. החלוץ בן ה-22 אמר בעבר ש"אני רואה את עצמי במדי באיירן מינכן", אבל לאלופת גרמניה צפויה תחרות.

* ואם כבר תחרויות ואתלטיקו מדריד: הקולצ'ונרוס נכנסו למירוץ על שירותיו של בלם טולוז, ז'אן-קלייר טובידו. הצרפתי בן ה-18 כבר הפך לשחקן מן המעניין בליגה הבכירה במולדתו וגם נאפולי מגלה בו עניין רב מאוד.

* קרדיף סיטי ונאנט מנהלות מו"מ מתקדם להעברתו של החלוץ אמיליאנו סאלה מצרפת לוויילס. הארגנטינאי בן ה-28 כבש 12 שערים בחצי עונה במדי נאנט וקרדיף מוכנה לשלם עליו סכום שנע סביב 20 מיליון יורו.

* למרות שאונאי אמרי ניסה להנמיך את הלהבות בגזרת מסוט אוזיל ("אנחנו צריכים אותו"), באנגליה עוסקים בצעד הבא של הגרמני. שחקן העבר של התותחנים, פרי גרובס, אמר: "טרייד במסגרתו אוזיל יעבור לפריס סן ז'רמן ואדריאן ראביו יצטרף לארסנל, לא תפתיע אותי".

* מאמן צ'לסי, מאוריציו סארי, כבר לא רומז שדני דרינקווטר לא נמצא בתכניות שלו. אתמול האיטלקי כבר הצהיר מפורשות: "אם הוא רוצה, הוא יכול לעזוב". אחרי ששיתף פעולה בהצלחה עצומה עם קלאודיו ראניירי בלסטר סיטי, דרינקווטר מקושר במעבר לקוטג'רז. גם ווסטהאם הוזכרה כמעוניינת.

עוד באותו נושא

יורגן קלופ מתמוגג מ"כדורגל מושלם", ההיסטוריה לצידה של ליברפול

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
ישבור את השיא של קאקה? זלאטן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully