וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: אלכס פרגוסון מעמיק את מעורבותו ומייעץ באופן שוטף

אחרי שלא שותף בהחלטות על מינוי ואן חאל ומוריניו, מאמן העבר האגדי דחף להגעת סולשיאר. הנורבגי מתכוון להתייעץ איתו

רויטרס

לפי "הסאן", אלכס פרגוסון משמש בתקופה האחרונה כיועץ של ממש להנהלת מנצ'סטר יונייטד, שמתכננת שינויים משמעותיים בקבוצה. זה לא סוד שצמרת ההנהלה של המועדון התייעצה עם סר אלכס בנוגע לפיטוריו של ז'וזה מוריניו, אבל לפי הצהובון האנגלי, המעורבות של מאמן העבר האגדי עמוקה יותר מבעבר.

פרגוסון לא ימונה לתפקיד של יועץ במשרה מלאה, אבל היה מעורב בכל החלטה שהתקבלה לאחרונה. הוא דחף למינויו של אולה גונאר סולשיאר למאמן זמני וגם להחזרתו לצוות המקצועי של עוזרו לשעבר, מייק פילן.

ב"הסאן" המשיכו וסיפרו שסולשיאר מתכנן להתייעץ עם פרגוסון באופן קבוע כל עוד הוא עומד על הקווים. ההימצאות של פילן בצוות המקצועי תעמיק את המעורבות של הסקוטי ביום-יום של הקבוצה ואתמול פטר שמייכל הצהיר שהוא מעוניין בתפקיד המנהל המקצועי - אפשרות שבאנגליה מעריכים שפרגוסון עשוי לדחוף לכיוונה.

על פי הדיווח, היו"ר אד וודוורד לא התייעץ עם פרגוסון על המינויים של לואי ואן חאל ומוריניו, וכעת איבד ביטחון והחליט להיעזר בו. גורם במועדון אמר ל"הסאן": "כשוודוורד אמר לגלייזרים שהוא רוצה לפטר את מוריניו, הוא היה צריך לדאוג שיהיה לו מחליף במהרה. בשלב הזה פרגי נכנס לתמונה ודאג שהכל יקרה עם סולשיאר ופילן".

פרגוסון בן ה-77 התאושש באופן מעורר פליאה מאירוע מוחי שעבר במאי האחרון. הוא כמובן המאמן המעוטר בהיסטוריה של המועדון עם 13 אליפויות, 5 גביעים, 2 גביעי ליגת האלופות ועוד שלל תארים. ב-2013 פרש מאימון אחרי 27 שנה על הקווים של השדים האדומים.

עוד בנושא:

שחקני מנצ'סטר יונייטד חגגו את הפיטורים של מוריניו
המרוסק: דעיכת הקריירה של ז'וזה מוריניו
סוגרים את 2018 בספורט העולמי | כל הכתבות

אלכס פרגוסון, אולה גונאר סולשיאר. GettyImages
יחסים חמים. פרגוסון וסולשיאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully