וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס התערב עם מרקוס רוחו: 20 אלף יורו אם מוריניו יפוטר

שחקני יונייטד חוגגים את הפיטורים: הצ'יליאני דורש את כספו אחרי שניבא את העזיבה ("זו מתנה לגיל 30"), גם פוגבה לא מפסיק לחייך ("הוא חשב שיעשה ממני טיפש")

רויטרס

הסיפורים על מערכת היחסים העכורה בין ז'וזה מוריניו לשחקני מנצ'סטר יונייטד לא פוסקים. הקשר הקלוקל עם פול פוגבה הוא כבר מן המפורסמות, אבל מסתבר שלא רק איתו הצליח "המיוחד" להסתכסך. על פי "דיילי מייל", השחקנים פנו לבכירים בהנהלת יונייטד בימים שלפני הפיטורים וביקשו מהם להיפרד מהמאמן.

עדות נוספת לשביעות הרצון בקרב השחקנים בעקבות פיטורי מוריניו נחשפה ב"סאן", שפרסם שיחת ווטסאפ פנימית בין שחקני הקבוצה בתגובה לפיטורים. במסגרת השיחה התברר שבחודשים האחרונים התערב אלכסיס סאנצ'ס עם מרקוס רוחו על פיטורי מוריניו. סאנצ'ס היה משוכנע שהפיטורים יתרחשו בקרוב, רוחו סירב להאמין, והשניים סגרו על סכום סמלי - 20 אלף יורו "בלבד" - שיועברו למי מהם שצודק בסופו של דבר.

עוד בנושא

הפיצוץ עם פוגבה, האולטימטום של השחקנים: הסיבה לפיטורי מוריניו
סולשיאר מונה למאמן יונייטד. מוריניו מגיב לפיטורים: "לא אדבר נגד קולגות"
ריאל מדריד: פרס "באובססיה על מוריניו", בייל עונה למבקרים בגולים

אלכסיס סאנצ'ס ז'וז'ה מוריניו. רויטרס
אז מי צדק בסוף? סאנצ'ס עם מוריניו/רויטרס

אז עכשיו אלכסיס דורש את הכסף. "אמרתי לכם! היה צריך רק קצת סבלנות", כתב סאנצ'ס בשמחה לשחקני יונייטד בווטסאפ, "עכשיו רוחו צריך לשלם לי". כמו כן, כתב סאנצ'ס בקבוצה שפיטורי מוריניו הם "מתנה נהדרת ליום הולדת 30".

גם פוגבה, כאמור, לא הסתיר את שמחתו מהבשורה על פיטורי מוריניו. על פי "סאן", בחדר ההלבשה אמש הוא שאג שאגות שמחה ואמר: "הוא חשב שיעשה ממני טיפש ויפנה את האוהדים נגדי, אבל הוא העסק עם האיש הלא נכון".

אגב, היום ערכה הקבוצה מסע"ת להצגתו של סולשיאר שאמר: "לא חשבתי פעמיים כשיונייטד התקשרה אליי ורצתה להחתים אותי. ברור שזה כבוד עצום וזו זכות גדולה עבורי לעזור למועדון הזה לכמה חודשים. המטרה שלי במשחק הראשון תהיה לתת לשחקנים את העקרונות שלי, לגרום להם להבין איך אני רוצה שהם ישחקו. לאחר מכן נתחיל להסתכל על התוצאות ונראה כמה נקודות נוכל לצבור".


מחר (שבת, 19:30, ספורט1) תערוך יונייטד את משחקה הראשונה בעידן אולה גונשאר סולשיאר, מחליפו של מוריניו, כשתתארח אצל קרדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully