וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ עם פוגבה, האולטימטום של השחקנים: הסיבה לפיטורי מוריניו

באנגליה חושפים שמספר שחקנים היו עוזבים את מנצ'סטר יונייטד בקיץ אם הפורטוגלי היה נשאר. דיווח ב-ESPN: "הוא ביקש משחקנים להתרחק מפוגבה". ומי המועמד הוודאי להחליפו? הפרטים בפנים

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ז'וזה מוריניו נחשב עד לפני כמה שנים לקונצנזוס בעקבות ההצלחות שלו בפורטו, אינטר וצ'לסי. אולם, בשנים האחרונות גם "המיוחד" כבר לא נותר חסין אחרי שהסתכסך עם שחקנים בריאל מדריד, כשל בקדנציה השנייה בצ'לסי והעונה התרסק עם מנצ'סטר יונייטד עד הפיטורים הבלתי נמנעים.

זה לא סוד שאחת הסיבות לחוסר ההצלחה של מוריניו העונה ביונייטד היתה היחסים המעורערים עם כוכביו הגדולים אלכסיס סאנצ'ס ופול פוגבה. ב-ESPN טוענים היום שהיחסים בין המאמן לקשר הצרפתי החריפו עד כדי כך שהפורטוגלי ביקש לפחות מאחד מהשחקנים שלו "להתרחק מפוגבה".

על הדיווח הזה, אם מוריניו היה נשאר בתפקידו, מספר שחקנים היו מבקשים לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ, אבל מקורב למועדון טוען שהמצב רוח כעת השתנה בצורה קיצונית והשחקנים "מצפים שוב ליהנות מהכדורגל שלהם ומהחיים שלהם".

אגב, ב"סאן" הלונדוני חושפים כביכול את התגובה של פוגבה לסכסוך עם מוריניו. על פי העיתון הצרפתי צעק בעצבים על מוריניו: "הוא חשב שהוא יכול לעשות ממני צחוק ולהסית את האוהדים נגדי. הוא התעסק עם הבחור הלא נכון". כזכור, מיד אחרי ההודעה על פיטוריו של מוריניו, פוגבה העלה ציוץ שלו עם חיוץ והכיתוב "Caption this".

עוד בנושא:

סולשיאר מונה למאמן יונייטד. מוריניו מגיב לפיטורים: "לא אדבר נגד קולגות"
ז'וזה מוריניו בעימות עם פוגבה: "פול, צא החוצה. קחו אותו מכאן"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כשברקע פול פוגבה. רויטרס
כבר לא היו יכולים להמשיך ביחד. פוגבה ומוריניו/רויטרס

אמש, אחרי שנרגע מעט הסערה סביב פיטוריו, מוריניו דיבר לראשונה בראיון ל"סקיי ספורט" האנגלי ואמר: "המשחק נגמר עבורי במנצ'סטר יונייטד. אנחנו יכולים לדבר על דברים טובים מאוד, על דברים פחות טובים, אבל זה לא אני. זה נגמר. למנצ'סטר יונייטד יש עתיד בלעדיי ולי יש עתיד בלי מנצ'סטר יונייטד".

מוריניו סירב להיפתח כשאמר: "למה שאחלוק דברים עכשיו, אפילו עם התומכים שלי על הרגשות שלי? זה נגמר. ככה תמיד הייתי, ביקרתי מאמנים שחשפו פרטים על מה שקרה ואת מי להאשים, לא אני".

לאחר מכן מוריניו פרסם גם הודעה רשמית דרך הסוכנות שלו וכתב ש"הייתי גאה ללבוש את המדים של מנצ'סטר יונייטד מאז שהגעתי לכן, אני מאמין שכל אוהדי יונייטד מבינים את זה".

ומה לגבי המחליף של מוריניו? אולה גונאר סולשיאר חלוץ העבר הנורבגי של הקבוצה מונה אומנם כמחליפו עד תום העונה, אבל אחרי בורסת השמות שרצה באתרים השונים ביממה האחרונה, ב"טלגרף" האנגלי טוענים שיונייטד הולכת בכל על מאוריסיו פוצ'טינו מאמנה של טוטנהאם והיא תהיה מוכנה לשלם לקבוצתו סכום עתק כפיצוי על התרת חוזהו. אגב, גם ריאל מדריד חושקת במאמן הספרדי ושחקנה של אספניול לשעבר, שנחשב לאחד הצ'ילבות הגדולות של ברצלונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפיצוץ המפורסם בין מוריניו

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully