וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: פרס "באובססיה על מוריניו", בייל עונה למבקרים בגולים

במדריד טוענים שהנשיא נחוש להחזיר את "המיוחד" בתום העונה, למרות התנגדות האוהדים והמאזן החיובי עם סולארי. הוולשי: "מרגיש בנוח בכל עמדה". גמר גביע העולם מול אל עין ישודר בכאן11

רויטרס

מחויב או לא, מחובר או לא, פצוע או לא - גארת' בייל ממשיך לספק מספרים במדי ריאל מדריד. אמש (רביעי) כבש הוולשי שלושער ב-1:3 של ריאל מדריד על קשימה היפנית והצעיד את הבלאנקוס במו רגליו לגמר גביע העולם לקבוצות, בו יפגשו את על אין מאיחוד האמירויות ביום שבת (18:30, כאן11).

בסך הכל, עומד בייל כעת על 98 שערים במדי ריאל מדריד, מאזן לא רע בכלל למרות הביקורות שנשמעות שוב ושוב על הקדנציה שלו בבירת ספרד. בסך הכל, מתחילת העונה עומד בייל על מאזן של 10 שערים בכל המסגרות, 11 פחות ממלך שערי ריאל העונה קארים בנזמה. כמו כן, זה היה השלושער הראשון שלו מאז ינואר 2016, במשחק דפורטיבו לה קורוניה - כך שאולי מדובר בסימן לבאות.

וכל זה, אגב, כשבייל עדיין מתאושש מפציעה. "תשובה למבקרים? אני חושב ששלושה שערים זו תשובה מספיק טוב. שיחקתי בהרבה עמדה בקריירה. בכנף ימין, כנף שמאל, מתחת לחלוץ", התייחס בייל לתפקיד שהמאמן סנטיאגו סולארי הציב לו אמש. "אני מרגיש בנוח בכל מקום, והיכן שהמאמן לא יציב אותי, אהיה מרוצה ואתן את כל כולי".

גם סולארי שיבח את כוכבו ואמר בסיום ש"גולים זה מה שהופך אותך לדומיננטי בכדורגל, ולגארת' יש את היכולת לכבוש, והרבה. היה לו משחק יוצא מהכלל, שלושה שערים נפלאים. הוא עשה הכל, פירק אותם ממש. אהבתי את השערים, את התנועה ללא כדור, אהבתי הכל אצלו הערב. הוא הראה מי הוא ולמה הוא מסוגל, ואני מקווים שיעשה בדיוק את אותו דבר גם במשחק הבא".

בתוך כך, עוסקים במדריד גם בסוגיית המאמן. מאזנו של סנטיאגו סולארי כמאמן ראשי מרשים למדי עד כה: מתוך 12 משחקים הוא ניצח 10, והפסיד פעמיים בלבד, מאזן השערים של ריאל תחתיו עומד על 10:30 ובשבעה משחקים שמרה הקבוצה על רשת נקייה.

סולארי חתם רק לאחרונה על חוזה עד 2021, אולם ביממה האחרונה התקשורת הספרדית מתעקשת שז'וזה מוריניו, שפוטר ממנצ'סטר יונייטד, עשוי לרשת אותו בסיום העונה בסבירות גבוהה.

שחקן העבר של ריאל פרדראג מיאטוביץ', שמשמש כיום כפרשן טלוויזיה, אמר ש"פלורטינו מת על מוריניו, לכן אני חושב שיש סיכוי גדול שהוא יאמן את ריאל שוב. בכל פעם שריאל מדריד החליפה מאמן היא פנתה גם אליו".

מיאטוביץ' הוסיף ש"אני מקווה מאוד שדברים יסתדרו עבור סולארי, אבל אם לא, יש לו אלטרנטיבה מצוינת". אבל בזמן שמוריניו מוגדר בתקשורת הספרדית כ"אובססיה של פלורנטינו פרס", נראה שאוהדי ריאל רחוקים מלהביע התלהבות מהאופציה של קאמבק של מוריניו. ב"מארקה" פורסם סקר אוהדים בנוגע למועמדותו של מוריניו, והתוצאות חד משמעיות: 37 אחוזים בלבד טענו שהיו מוכנים לקבל אותו בחזרה, בעוד רוב של 63 אחוזים הודו ש"הם לא רוצים שום קשר אליו יותר".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
פלורנטינו עדיין מאוהב. מוריניו בקדנציה הקודמת בריאל/רויטרס
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully