וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עלתה לגמר גביע העולם לקבוצות

הבלאנקוס ניצחו בקלות 1:3 את קשימה אנטלרס היפנית בזכות שלושער של גארת' בייל (44, 53 ו-55) וישחקו על התואר ביום שבת מול אל עין מאבו דאבי

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל עם שחקן קשימה לאו סילבה. רויטרס
בייל מול ליאו סילבה/רויטרס

ריאל מדריד בדרך לזכייה שלישית ברציפות ורביעית בסך הכול בגביע העולם לקבוצות. הבלאנקוס ניצחו הערב (רביעי) 1:3 את קשימה אנטלרס היפנית במשחק שנערך באבו דאבי ויפגשו בשבת ב-18:30 שעון ישראל את אל עין המקומית, שהיא הראשונה אי פעם שלא זכתה במפעל יבשתי ובכל זאת הגיעה לגמר.

שלושער די קל של גארת' בייל בתוך 11 דקות לא רצופות (44, 53 ו-55) סידרו לריאל מדריד ניצחון נינוח ואפשרו לסנטיאגו סולארי להוריד את הוולשי אל הספסל כדי שינוח לקראת שבת. שומה דוי רק צימק בדקה ה-78 עם שער לא רע בכלל בפני עצמו, אבל זה לא הספיק.

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי. GettyImages
סולארי בחר בהרכב חזק/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 2: סרג'יניו בעט מצד שמאל כדור מסוכן, טיבו קורטואה הדף לקרן. היפנים הגביהו כדור מסוכן מאוד, שעבר בין כל ההגנה, קורטואה אבל גם שלושה ראשים יפניים לא הצליחו להדביק את זה. ריאל ניצלה במזל.

דקה 26: שומה דוי נשלח לעומק, אבל המסירה הייתה קצת חזקה מדי וטיבו קורטואה סגר אותו.

דקה 28: גארת' בייל חדר לרחבה של היפנים ובעט עם שמאל, אך נבלם, זה חזר לו לרגל ימין, אבל הוא פספס את הכדור.

דקה 30: ואסקס העביר כדור רוחב לטוני קרוס, שבעט מקצה הרחבה לא מספיק חזק וסון טאה קוון קלט.

דקה 32: קרוס הגביה כדור חופשי מסוכן, סרחיו ראמוס נגח החוצה מ-12 מטר.

דקה 44: גול! גארת' בייל הגיע עם הכדור משמאל למרכז ומסר למרסלו, שהחזיר לו בנגיעה, הוולשי נותר לבד מול השוער ובעט עם רגל שמאל לקורה הרחוקה ופנימה, 0:1 לריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בייל חוגג את השער שלו/רויטרס

דקה 49: קרוס הכניס כדור עומק לבייל, שיישר משמאל למרכז, בנזמה בעט טוב אבל ימאמוטו הרחיק מהקו.

דקה 53: גול! אוי איזה שער אומלל. ימאמוטו מסר אחורה רע, יונג סיונג יון הצליח להגיע לזה ראשון אבל במקום להגן על הכדור עם הגוף עד שהשוער ייקח אותו, הוא בעט בו חלש קדימה והשאיר את בייל מול שער ריק. הוולשי בעט עם רגל ימין פנימה והשלים צמד, 0:2 לריאל.

דקה 55: גול! מרסלו הכניס כדור עומק לבייל, שנותר חופשי בשמאל ובעט חזק ומדויק לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:3 לריאל מדריד, שתהיה בגמר גביע העולם לקבוצות אם לא יקרה משהו באמת חריג וסנסציוני.

* בייל הוא הכדורגלן השלישי שכובש שלושער בגביע העולם לקבוצות. לואיס סוארס (נגד גואנגז'ו אברגראנדה ב-2015) וכריסטיאנו רונאלדו (נגד אותה קשימה ב-2016) קדמו לו.

דקה 60: אסנסיו נכנס במקום בייל, שמקבל חצי שעה מנוחה לקראת הגמר ביום שבת.

דקה 74: אסנסיו, שנכנס כמחליף, מוחלף על ידי קאסמירו בשל מה שנראה כפציעה.

דקה 78: גול! היפנים מצליחים לצמק ל-3:1 עם שער יפה של דוי. בתחילה פסלו את השער בגלל נבדל של אנדו, אבל שופטי ה-VAR התערבו ופסקו שלא היה נבדל ובצדק.

הרכב קשימה: סון טאה קוון, דאיגו נישי (קוקי אנזאי, 56), יונג סיונג יון, גן שוג'י, שוטו ימאמוטו, יאסושי אנדו, ריוטה נגאקי, ליאו סילבה, הירוקי אבה, שומה דוי, סרג'יניו.

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, טוני קרוס, מרכוס יורנטה, לוקה מודריץ', לוקאס ואסקס (איסקו, 68), קארים בנזמה, גארת' בייל (מרקו אסנסיו, 60 (קאסמירו, 74)).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully