וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את נאפולי 0:1 עם שער בדקה ה-91

לאוטרו המחליף סידר לנראזורי ניצחון יוקרתי עם שער בתוספת הזמן (91), רונאלדו עלה מהספסל וכבש ב-2:2 של יובנטוס מול אטלנטה

עיבוד תמונה

לראשונה גם באיטליה יצטרפו למסורת הנפלאה של הבוקסינג דיי הנהוגה באנגליה, ומחזור משחקים מלא מתרחש הערב (רביעי) בחג המולד. במשחק המרכזי, נאפולי פיספסה הזדמנות לצמצם את הפער בפסגה כשנכנעה לאינטר 1:0. עוד לפני כן יובנטוס כמעט ספגה הפסד ראשון, אבל סיימה ב-2:2 דרמטי מול אטאלנטה של דובאן ספאטה הלוהט. פאביו קוואליירלה המשיך להפציץ ועשה את זה עם המון סטייל וכישרון ב-0:2 של סמפדוריה מול קייבו החלשה. רומא גברה על ססואולו 1:3 וטיפסה למקום השביעי.

רומא חסרת היציבות מארחת את ססואולו בעוד מילאן השוקעת המשיכה לאכזב עם 0:0 מול פרוזינונה החלשה.

עוד בנושא

מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי, ז'ואו מאריו שחקן אינטר. רויטרס
מאז שהורחק, הפרטנופיי נכנסו למגננה. קאלידו קוליבאלי/רויטרס

אינטר - נאפולי 0:1

אובדן נקודות של יובנטוס הוא לא דבר שכיח בסרייה A העונה, וכשזה קורה, הפרטנופיי בהחלט היו צריכים לנצל את זה. משחק הצמרת בסן סירו היה איטלקי לעילא ולעילא. הרבה עצבים, קשיחות וטקטיקה של שני מאמנים מצוינים. המשחק נפתח במחזה יוצא דופן. מאורו איקרדי ניסה את כוחו בבעיטה מנקודת האמצע, ממש כמו בשכונה, והוא לא היה רחוק מלכבוש את אחד השערים המיוחדים ומהירים בהיסטוריה. הכדור שלו טס, יחסית באופן שטוח, וננעץ במשקוף של דויד אוספינה. קרלו אנצ'לוטי נאלץ להחליף במחצית הראשונה את מארק האמשיק והחל מהדקה ה-81 גם להסתדר בעשרה שחקנים. קאלידו קוליבאלי עצר בעבירה את מתיאו פוליטאנו, הבלם ראה את הכרטיס הצהוב ובתגובה מחא כפיים בהפגנתיות. פאולו מאזולני לא היסס, שלף צהוב נוסף ושלח את קוליבאלי למקלחת מוקדמת. בדקה ה-90 פיוטר ז'ילינסקי קיבל הזדמנות פז להכריע את המשחק עם בעיטה נוחה מ-8 מטרים, הכדור כבר עבר את סמיר האנדנוביץ', אך קוג'ו אסמואה היה במקום והציל מהקו. רגע לפני שמאזולני שרק לסיום, לאוטרו שעלה בדקה ה-83, קיבל מסירה נהדרת מקייטה בלדה וכבש שער ניצחון דרמטי (91). לקראת הסיום, הסנגלי עוד הספיק להתעמת עם לורנצו אינסינייה, וניקולה מקסימוביץ' המחליף שהתערב בקטטה, הורחק. 0:1 בסיום, ובאופן אירוני, גם כשהיא לא מצליחה לנצח, יובנטוס מגדילה את הפער בראשות הטבלה.

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את רומא והגדילה את הפער בפסגה

לכתבה המלאה
שחקני פרוזינונה חוגגים מול מילאן. GettyImages
האירוע הגדול במשחק. פרוזינונה חוגגת את השער הפסול/GettyImages

פרוזינונה - מילאן 0:0

אחרי ההפסד המאכזב בסן סירו לפיורנטינה בשבת, המשיכו הרוסונרי לאכזב - הפעם מול הלפני האחרונה בטבלה. קבוצת התחתית היתה לא פחות מסוכנת ואפילו מצאה את הרשת בדקה ה-37 מרגלי קמילו צ'יאנו, אולם השופט נעזר ב-VAR ופסל את השער בשל עבירה שבוצעה על הקאן צ'לאנוילו בתחילת המהלך. עד הסיום ניסו פטריק קרוטונה ואלסיו רומאניולי לכבוש את שער הניצחון המיוחל, אך דווקא המארחת כמעט כבשה, כשג'אנלואיג'י דונארומה סיפק הצלה גדולה בתוך תוספת הזמן לבעיטה של צ'יאנו. מילאן רושמת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות - ארבעה מהם בליגה, במהלכם לא כבשה ולו שער אחד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הציל את יובה מהפסד. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אטלנטה - יובנטוס 2:2

כריסטיאנו רונאלדו קיבל מנוחה ולא פתח בהרכב של הגברת הזקנה, שנחלצה מהפסד ליגה ראשון העונה בזכות שער של הפורטוגלי שנכנס כמחליף בדקה ה-78. זה אובדן הנקודות השני בלבד של יובה העונה בתום עוד משחק גדול של דובאן ספאטה הלוהט של אטאלנטה.

יובה עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. אלכס סנדרו הגביה מצד שמאל למרכז, בלם המארחת בראט ג'ימשיטי ניסה להרחיק, אבל בעט את זה לשערו הוא וקבע 0:1. אטאלנטה איזנה בדקה ה-24. אלחנדרו גומס הכניס מסירת עומק לדובאן ספאטה, שהסתובב על לאונרדו בונוצ'י ובעט נהדר פנימה את ה-1:1. רודריגו בנטנקור גילה חוסר אחריות כשספג צהוב שני מיותר והשאיר את יובנטוס בעשרה שחקנים בדקה ה-53.

ספאטה העניש את יובנטוס עם נגיחה מקרוב אחרי קרן של גומס בדקה ה-56 וזה 1:2 מפתיע מאוד. החלוץ הקולומביאני כבש את שבעת השערים האחרונים של אטאלנטה והוא הפך להיות הראשון שכובש כמות כזו ברציפות עבור הקבוצה שלו בסרייה A מאז שפרנצ'סקו טוטי עשה את זה ברומא במרץ-אפריל 2011. כריסטיאנו רונאלדו נכנס במקום סמי חדירה בדקה ה-65 וכבש כעבור 13 דקות כדי לסדר לקבוצתו 2:2 עם נגיחה מקרוב אחרי הורדה יפה של מריו מנדז'וקיץ'.

פאביו קוואליירלה שחקן סמפדוריה. GettyImages
רק משתבח עם השנים. קוואליירלה/GettyImages

סמפדוריה - קייבו 0:2

בדרך כלל לא היינו מרחיבים את הדיבור על המשחק הזה שכן קייבו היא באמת קבוצה רעה, אבל יש בחור אחד בשם פאביו קוואליירלה. החלוץ בן ה-35, שרק אתמול האריך את החוזה שלו בסמפדוריה עד 2020, כבש שער פנומנלי עם העקב מהאוויר ומ-14 מטר מצא את הרשת במשחק ליגה שמיני ברציפות בו הוא משותף. בכך הוא הפך לאיטלקי עם הרצף הארוך ביותר בסרייה A מאז כריסטיאן ויירי האגדי ב-2002. גסטון ראמירס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59.

ניקולו זאניולו שחקן רומא חוגג. GettyImages
שער בכורה. ניקולו זאניולו/GettyImages

רומא - ססואולו 1:3

אוזביו די פרנצ'סקו הצליח לגבור על הקבוצה הקודמת שלו, כשהחדשות הטובות הן גם טיפוס מעליה בטבלה עד למקום השביעי, וכעת רומא מרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגת האלופות. דייגו פרוטי כבש ראשון מהנקודה הלבנה (8), פטריק שיק הוסיף את השני אחרי שנותר לבד מול אנדראה קונסיליי (23), ניקולו זאניולו חתם בשער בכורה יפהפה (58), תוך שהוא משכיב את השוער ושני שחקני הגנה. קוומה באבקר צימק לקראת הסיום (90).

משחקים נוספים

בולוניה - לאציו 2:0
ללאציו: לואיז פליפה (30), סנאד לוליץ' (90)

קליארי - גנואה 0:1
לקליארי: דייגו פריאס (45+3)

פיורנטינה - פארמה 1:0
לפארמה: רוברטו אינגלזה (45+2)

טורינו - אמפולי 0:3
לטורינו: ניקולא נקולו (44), לורנצו דה סילבסטרי (49), יאגו פאלקה (75).
אמפולי: ראדה קרוניץ' הורחק (89)

ספאל - אודינזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully