וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את רומא והגדילה את הפער בפסגה

הגברת הזקנה השיגה ניצחון שמיני רצוף: מנדז'וקיץ' (35) נגח פנימה וקבוצתו הגדילה את הפער מנאפולי השנייה לשמונה נקודות

רויטרס

רגע לפני חג המולד, המחזור ה-17 בליגה האיטלקית נערך היום (שבת) במלואו כשבמוקד יובנטוס גברה בביתה 0:1 על רומא. נאפולי הסתפקה ב-0:1 ביתי על ספאל, מילאן הופתעה בסן סירו עם הפסד 1:0 לפיורנטינה, אינטר איבדה יתרון בדקה ה-91 מול קייבו האחרונה וסיימה איתה ב-1:1, ולאציו עקפה אותה עם 1:3 ביתי על קליארי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
עוד ניצחון בדרך הבטחה לאליפות? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - רומא 0:1

הגברת הזקנה השיגה ניצחון שמיני ברציפות, ונראה שהיא בדרך הבטוחה לאליפות נוספת כשהפער שלה מנאפולי עומד כבר על שמונה נקודות. אחרי שניצחה את רומא בכל אחד משמונת משחקי הבית האחרונים נגדה, המארחת המשיכה ברצף. היא נעזרה בנגיחה של מריו מנדז'וקיץ', שנגח בדקה ה-35 לרשת אחרי הגבהה של מתיאה דה שיליו. יובה שלטה בעניינים עד לסיום, האורחים מרומא כלל לא היו במשחק, התקשו לסכן ובסיום יובה השיגה ניצחון קטן-גדול.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ראול אלביול שחקן נאפולי. רויטרס
שער אחד הספיק לנאפולי. ראול אלביול/רויטרס

נאפולי - ספאל 0:1

סגנית המוליכה אמנם לא הרשימה, אבל השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. ספאל, שנותרה ללא ניצחון בשמונת משחקי הליגה האחרונים, החזיקה מעמד עד לתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אז הבלם ראול אלביול נותר חופשי כדי לנגוח פנימה את כדור הקרן של דריס מרטנס. שער של לורנצו אינסינייה נפסל בגלל ה-VAR עוד לפני כן, כשבמחצית השנייה דריס מרטנס נעצר בקורה ובתוספת הזמן אלכס מרט מנע מספאל להשוות. נאפולי עם 41 נקודות במקום השני.

איבן פרישיץ' שחקן אינטר כובש. GettyImages
מהשערים הקלילים בקריירה. איבן פרישיץ'/GettyImages

קייבו - אינטר 1:1

מסע האומללות של החמורים המעופפים בסרייה A הוא לא קל, אבל מדי פעם יש גם רגעי קסם - בדיוק כמו זה שהיה להם הערב. הקבוצה מוורונה כבר הייתה בדרך להפסד נוסף, כשהיא עדיין ללא ניצחון העונה ושקועה במקום האחרון בטבלה, אבל שער מאוחר במתפרצת של סרג'יו פליסייר קבע שוויון דרמטי (91). עוד לפני כן, אינטר עלתה ליתרון משער של איבן פרישיץ' (39). החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי פיספסה הזדמנות להתבסס במקום השלישי, וכעת היא במרחק של ארבע נקודות בלבד מלאציו.

פדריקו קייזה שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
ניצחון ראשון לפיורנטינה בסן סירו מאז 2013. פדריקו קייזה/GettyImages

מילאן - פיורנטינה 1:0

האם השבוע הקרוב יהווה את אקורד הסיום של ג'נארו גאטוזו כמאמן הרוסונרי? מילאן נותרה עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים, רשמה משחק שלישי ללא שער, וכל זה מגיע אחרי ההדחה כבר בשלב הבתים של הליגה האירופית. אלבן לאפון סיפק שתי הצלות נהדרות מול ריקרדו רודריגס וגונסאלו היגואין, ובצד השני, פיורנטינה במדים הירוקים השיגה הכרעה מבעיטה מפתיעה מרחוק של פדריקו קייזה בדקה ה-73. ניצחון ראשון לפיורנטינה בסן סירו מאז נובמבר 2013 והיא רק שתי נקודות ממילאן.

פרנצ'סקו אצ'רבי שחקן לאציו כובש מול קליארי. GettyImages
החליק וכבש. פרנצ'סקו אצ'רבי עם השני של לאציו/GettyImages

לאציו - קליארי 1:3

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון (חמישה בליגה ושניים בליגה האירופית) הביאנקוצ'לסטי ניצלו הזדמנות מול היריבה הנוחה שהגיעה לאולימפיקו וליקטו שלוש נקודות קלות בדרך למקום הרביעי. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' הסרבי היה על הריבאונד בדקה ה-12 וקטע בצורת אישית של כשלושה חודשים. הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי עט גם הוא על כדור חוזר של עצמו ותוך כדי החלקה עשה 0:2 בדקה ה-23. קליארי, שלא ניצחה את לאציו בחוץ מאז אוקטובר 2009, לא הצליחה לחזור גם אחרי שני חילופים בהפסקה וספגה את השלישי במתפרצת מרגלי סנאד לוליץ' בדקה ה-67. גם פנדל מצמק של ז'ואאו פדרו בתוספת הזמן לא מנע משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון.

משחקים נוספים

ססואולו - טורינו 1:1
לססואולו: אנריקו בריניולה (90+2). לטורינו: אנדראה בלוטי (55)

גנואה - אטאלנטה 1:3
לגנואה: רפאל טולוי (עצמי, 45+6), דרקו לאזוביץ' (67), קשישטוף פיונטק (88). לאטאלנטה: דובאן ספאטה (55 בפנדל), יוסיפ איליצ'יץ' החמיץ פנדל (35)

אמפולי - סמפדוריה 4:2
לאמפולי: מנואל פסקואל (11), פרנצ'סקו קאפוטו (76). לסמפדוריה: גסטון ראמירס (41), פאביו קוואליארלה (69), ג'אנלוקה קפרארי (87 ו-90)

אודינזה - פרוזינונה 1:1
לאודינזה: רולאנדו מנדראגורה (32). לפרוזינונה: קמילו צ'אנו (61 בפנדל)

פארמה - בולוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully