וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ניצחה 2:3 דרמטי את אוגסבורג בחוץ

ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים לזאבים בזכות שער של יאניק גרהארדט בדקה ה-89 שהעלה אותם למקום החמישי. תיקו שישי רצוף להופנהיים

רויטרס

המחזור ה-17 בבונדסליגה, שהוא גם האחרון בסיבוב הראשון ולפני היציאה לפגרת החורף, ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה וולפסבורג להשיג ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים עם 2:3 בחוץ מול אוגסבורג. הופנהיים השביעית שוב סיימה בתיקו, הפעם 1:1 בבית מול מיינץ.

עוד בנושא:

באיירן מינכן הרשימה ויצאה לפגרה עם 0:3 בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט
גם בגיל 35: פרנק ריברי הוא עדיין מניה בעלייה

יאניק גרהארדט שחקן וולפסבורג. GettyImages
יאניק גרהארדט חוגג ניצחון יקר/GettyImages

אוגסבורג - וולפסבורג 3:2

הזאבים יוצאים לפגרת החורף במומנטום פנטסטי ועם הניצחון החמישי שלהם בששת המחזורים האחרונים (כשבין לבין יש תיקו). ג'ושוע גילאבוגי כבש את הראשון בדקה ה-33 אחרי נגיחה של ג'ון אנתוני ברוקס וקבע 0:1 לאורחת. השער השני הגיע בדקה ה-41 כשהפעם הכובש היה וויליאם אחרי בישול של אדמיר מחמדי וזה כבר 0:2. המארחת לא התייאשה ולא הורידה את הראש וחזרה לחיים בדקה ה-49. רני חדירה בעט לא הכי טוב בעולם, אבל למזלו זה היה מקרוב והלך פנימה כדי לצמק ל-1:2. עשר דקות חלפו ואוגסבורג הצליחה לאזן כשסרחיו קורדובה כבש וקבע 2:2. וולפסבורג הצליחה בכל זאת להשיג את שער הניצחון בדקה ה-89. השוער קואן קסטילס שלח כדור ארוך לעבר רנאטו שטפן, שהעביר מסירת רוחב פנטסטית ליאניק גרהארדט, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-2:3 הדרמטי.

קרם דמירבאי שחקן הופנהיים כובש מול מיינץ. GettyImages
הסתובב ברחבה וכבש. קרם דמירבאי/GettyImages

הופנהיים - מיינץ 1:1

תיקו שישי רצוף למארחת, שפספסה הזדמנות להיצמד לפרנקפורט השישית. קרם דמירבאי הסתובב נהדר ברחבה ובעט פנימה בשמאל בדקה ה-11 כדי להעניק להופנהיים יתרון, אבל חמש דקות לאחר מכן היה זה הצרפתי הצעיר ז'אן פיליפ מאטטה שהשווה עם טיל לרשת הגבוהה. שער נוסף של מאטטה נפסל בגלל נבדל קטן, ומנגד היה זה וינצ'נזו גריפו שנעצר בקורה בדקה ה-92 ופספס אפשרות לנצח את המשחק עבור הופנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully