וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט בחוץ

צמד של פרנק ריברי הלוהט (35 ו-79) ושער נוסף של ראפיניה (89) סידרו לבווארים ניצחון ליגה חמישי ברציפות, הפער מדורטמונד: שש נקודות

שחקני בורוסיה דורטמונד, מריו גצה, מרקו רויס. רויטרס
רויס וגצה חוגגים/רויטרס

אחרי מחזור אמצע שבוע סוער ומסקרן, אמש (שישי) יצא לדרך המחזור ה-17 בבונדסליגה - והאחרון לפני פגרת החורף - עם משחק גדול בו בורוסיה דורטמונד גברה על בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2 בבית. בשבת הצליחה באיירן מינכן להביס 0:3 את איינטרכט פרנקפורט בתום משחק שהיה קשה יותר מאשר התוצאה רומזת. ר.ב. לייפציג השיגה 2:3 יקר מול ורדר ברמן, שאלקה ניצחה 1:3 בשטוטגרט ובאייר לברקוזן ניצחה באותה התוצאה את הרטה ברלין.

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, תורגן הזאר, לפני לוקאש פישצ'ק, שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
הזאר וגלדבאך שוב הפסידו בחוץ/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

הצהרת כוונות של השוורצגלבן, שפתחו פער זמני של תשע נקודות בפסגה בעזרת ניצחון שביעי ברציפות על הסייחים. מריו גצה שנכנס כמחליף במקום פאקו אלקאסר שנפצע, בישל לג'יידון סאנצ'ו בדקה ה-42 ולמרקו רויס בדקה ה-54. כריסטוף קראמר השווה מקרוב לפני הירידה למחצית, אבל השוויון של גלדבאך לא החזיק מעמד הרבה זמן. החבורה של לוסיאן פאבר יוצאת לפגרה בראש מורם ועם המון רוח גבית. זו של דיטר הקינג תצטרך לעבוד הרבה על צבירת הנקודות מחוץ לבורוסיה פארק: הערב היא רשמה הפסד חוץ רביעי והיא עם 9 נקודות מ-27 אפשריות מחוץ לביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני באיירן מינכן חוגגים, פרנק ריברי, תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
ריברי לוהט/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 3:0

הבווארים השיגו ניצחון ליגה חמישי ברציפות וסוגרים את הסיבוב הראשון במקום השני כשהם עם 36 נקודות, שש מתחת לבורוסיה דורטמונד הראשונה. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-35 כשרוברט לבנדובסקי פרגן יפה לפרנק ריברי, שנותר מול שער ריק ובעט פנימה את ה-0:1. אותו ריברי כבש גם את השני והוא הגיע בדקה ה-79 אחרי בישול של יוזואה קימיש. הקשר הצרפתי הוותיק יוצא לפגרת החורף עם ארבעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים של הסיבוב הראשון. מישהו החזיר את השעון אחורה? בדקה ה-89 הגיע השלישי של באיירן כשראפיניה ספק בעט ספק הגביה, אבל זה הלך לחיבורים מעל קווין טראפ וקבע 0:3 גדול. באיירן משיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות במשחק רביעי ברציפות בו היא לא סופגת. אולי יש קצת תקווה אחרי חצי עונה לא מרשימה בכלל?

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים ניצחון יקר/GettyImages

ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 2:3

השוורים שמטו יתרון 0:2 מוקדם, אבל בסופו של דבר שער של ברומה בדקה ה-87 סידר להם שלוש נקודות יקרות מאוד במאבק על אחד מארבעת המקומות הראשונים והכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. לוקאס קלוסטרמן כבש שער ענק בדקה ה-22 אחרי בישול של קווין קאמפל, טימו ורנר הכפיל בדקה ה-44 (ולא השלים צמד לראשונה העונה אחרי שכבש שער אחד). האורחת התעוררה במחצית השנייה כשמקס קרוזה (67) וג'ושוע סרג'נט (77) קובעים 2:2 מרשים. אבל זה החזיק מעמד רק עד הדקה ה-87 ושער הניצחון של ברומה.

משחקים נוספים:

נירנברג - פרייבורג 1:0
לפרייבורג: מנואל גולדה (19)

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:3
ללברקוזן: קווין פולאנד (6) וקאי האברץ (23 ו-49), להרטה ברלין: ג'ורדן טורונריגה (26)

האנובר - פורטונה דיסלדורף 1:0
לדיסלדורף: אוליבר פינק (92)

שטוטגרט - שאלקה 3:1
לשטוטגרט: ניקולאס גונסאלס (76), לשאלקה: סטיבן סקרז'יבסקי (10), סאליף סאנה (70), אחמד קוטוצ'ו (78)

ראפיניה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ראפיניה חוגג את אחד השערים המוזרים בקריירה שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully