וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה חילצה נקודה בתוספת הזמן, ולנסיה השיגה ניצחון דרמטי

בן ידר נגח את השוויון בדקה ה-91 וקבע 1:1 ב-10 שחקנים מול לגאנס, אחרי שוולנסיה ניצחה 1:2 את ווסקה משער של פיצ'יני בדקה ה-94

רויטרס

המחזור ה-17 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כשבמרכז עמד ה-1:1 הדרמטי שחילצה סביליה בחוץ אצל לגאנס. ולנסיה כבשה גם היא בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את ווסקה, בעוד ראיו וייקאנו הלפני אחרונה גברה באותה תוצאה על לבנטה. המחזור יינעל רק ב-3 בינואר עם המשחק הדחוי בין ויאריאל לריאל מדריד.

עוד בנושא:

ג'ורדי אלבה "הפרטנר המושלם" של מסי. דיווח: על סף חתימה על חוזה חדש
ריאל מדריד: פרס "באובססיה על מוריניו", בייל עונה למבקרים בגולים
סוגרים את 2018 בספורט העולמי | כל הכתבות

שחקני ולנסיה חוגגים. רויטרס
דרמה גדולה. ולנסיה/רויטרס

לגאנס - סביליה 1:1

ב-12 המחזורים האחרונים הפסידו האנדלוסים רק לברצלונה, והערב זה אמור היה לקרות גם בחסות הערפל במגרשה של לגאנס, אבל וויסאם בן ידר נגח את השוויון בדקה ה-91 ומנע הפסד. מיקל וסגה הימם את סביליה בדקה החמישית עם נגיחה לרשת אחרי הרמה של אלן ניום מצד שמאל. פיצ'ו קוויאר מנע שוויון מסרג'י גומס והאורחים ירדו עצבניים להפסקה, כשהארגנטינאי פרנקו ואסקס הורחק (לראשונה בשבע שנותיו בליגות באירופה) במנהרת השחקנים לאחר הירידה להפסקה. הקשר יחסר לפאבלו מאצ'ין אחרי הפגרה, דווקא במשחק הצמרת מול אתלטיקו מדריד, ממנו ייעדר גם גבריאל מרקאדו שספג צהוב חמישי. איברהים אמאדו היה קרוב עבור סביליה, אבל נגח לקורה בדקה ה-80 ומנגד יוסף אן נסירי בעט למשקוף בדקה ה-88. לגאנס שילמה על ההחמצה הזו בתוספת הזמן כאמור, אז בן ידר קבע משחק שמיני ללא הפסד לאורחים, לעומת שבעה ללא הפסד למארחים.

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את סלטה ויגו ושמרה על הפער בפסגה

לכתבה המלאה

ולנסיה - ווסקה 1:2

ניצחון דרמטי לעטלפים, שחזרו למסלול אחרי שתי נקודות משלושת המשחקים הקודמים. השופט חסוס חיל הוסיף למשחק שלוש דקות והשעון מראה 93:01, כריסטיאנו פיצ'יני נעץ את הכדור ברשת בבעיטה חזקה והשאיר את שלוש הנקודות במסטאייה. עוד לפני כן דני פארחו העלה את ולנסיה ל-0:1 בדקה ה-25, אבל חואן הרננדס האורח השווה עם פנדל מוצלח בדקה ה-72.

ראיו וייקאנו - לבנטה 1:2

ניצחון חשוב למדורגת לפני אחרונה, שצימקה את הפער מחוף מבטחים לשלוש נקודות בלבד. גם כאן הערפל הקשה על הראות וגרם לטוניו לכבוש שער עצמי בדקה ה-23 ולסדר לראיו יתרון. לבנטה חזרה עם פס של רובן רוצ'ינה לפינה בדקה ה-60, אבל ראול דה תומאס הכריע מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של אוייר בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully