וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה "הפרטנר המושלם" של מסי. דיווח: על סף חתימה על חוזה חדש

בברצלונה מתמוגגים מ"התיאום העיוור" בין מסי למגן השמאלי, שצפוי לחתום מחדש בקרוב. וגם: הנתונים המרשימים של דמבלה

רויטרס

אחת הבשורות הגדולות בברצלונה העונה היא ללא ספק שיתוף הפעולה הפורה בין ליאו מסי לג'ורדי אלבה. אמש (שבת) בישל המגן השמאלי לפרעוש את השער השני ב-0:2 של ברצלונה על סלטה ויגו, הפגין לאורך המשחק הבנה עיוורת עם מסי, ולמחרת כיכב לצידו בכותרות העיתונים. "ג'ורדי אלבה הוא הפרטנר המושלם של מסי", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו", וב"ספורט" ציינו ש"זאת החברות הכי טובה בכדורגל העולמי".

"לא קל לבשל כל כך הרבה, אבל אני בר מזל לשחק לצד שחקן כמו ליאו מסי. כמעט תמיד המסירות שלי מסתיימות בשערים", אמר אלבה בחיוך בסיום, ונשאל פעם נוספת על ידי העיתונאים מדוע עדיין לא חתם לא חוזה חדש. "לפני שחתמתי בברצלונה היו לי הצעות יותר גבוהות מהפרמיירליג, כך שכסף הוא לא האישיו פה", השיב. "אני מאוד רגוע, אבל הארכת החוזה לא תלויה בי. כל מה שאני יודע זה שהסוכן שלי נפגש עם ראשי ברצלונה, לא מעבר לזה".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה 0:2 את סלטה ויגו ושמרה על הפער בפסגה
פלורנטינו פרס "באובססיה על מוריניו", בייל עונה למבקרים בגולים

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה חוגגים. GettyImages
צמד-חמד. ג'ורדי אלבה עם ליאו מסי/GettyImages

אמש דיווח העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, מקור אמין למדי בדרך כלל, שהשיחות בין הנציגים של אלבה לברצלונה מתקדמות בקצב מהיר, ושהארכת החוזה על סף חתימה. כך או כך, בברצלונה משוכנעים שהוא יישאר וששיתוף הפעולה שלו עם מסי ימשיך להניב פירות גם בשנים הבאות.

"יש ביניהם חיבור מיוחד", אמר ארנסטו ואלוורדה. "הם משחקים יחד הרבה שנים והרמה של שניהם רק עולה. הם משתבחים עם השנים. והכושר הטוב של ג'ורדי עוזר לליאו".

מלבד מסי ואלבה, גם עוסמאן דמבלה ממשיך לספק את הסחורה. אמש כבש הצרפתי את השער הראשון, ומאזנו העונה עומד על 10 שערים ו-5 בישולים ב-22 הופעות - מעורבות ישירה בשער כל 96 דקות. "עוסמאן כובש הרבה שערים חשובים העונה, והוא גם עובד כמו שצריך באימונים", שיבח ואלוורדה ודחה את השמועות על חוסר המאמץ שמפגין הכישרון הצעיר ביומיום. "הוא מסיים את שנת 2018 בצורה מצוינת, ואנחנו מקווים מאוד שבשנה הבאה הוא ימשיך באותה דרך ואפילו ישתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה, ליאונל מסי חוגגים. רויטרס
בכושר שיא. דמבלה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully