וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנדל בטדי היה מוצדק, ומה לגבי שער הניצחון של מכבי תל אביב?

23.12.2018 / 9:33

השריקה של גרינפלד הרגיזה את הצהובים, אבל הייתה מוצדקת. האם לבית"ר ירושלים יש קייס בטענה שהשער של יונתן כהן היה לא חוקי?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ההחלטה של אוראל גרינפלד לשרוק לפנדל לטובת בית"ר ירושלים במשחק אמש (שבת) נגד מכבי תל אביב בטדי, הייתה נכונה - כך עולה משיחה עם שני שופטי כדורגל בכירים. שחקני ואנשי הקבוצה האורחת התקוממו, אבל גרינפלד לא טעה מכיוון שכאשר פרדראג ראיקוביץ' פגע ביקוב סילבסטר, הכדור עדיין היה בתחומי המגרש. אם הכדור היה יוצא החוצה בזמן המגע בין השוער לחלוץ לא היה מקום לפנדל אבל עדיין היה צריך לשלוף לשוער כרטיס צהוב על העבירה. מכל מקום, השוער הסרבי עצר את הבעיטה של אור אינברום ולפנדל לא הייתה השפעה על התוצאה הסופית: 1:2 למכבי תל אביב.

לעומת הפנדל שם התקבלה החלטה נכונה, ייתכן מאוד שהיה מקום לפסול את שער הניצחון של יונתן כהן בתוספת הזמן. לפני שלושה שבועות כבש דור פרץ שער מול מכבי פתח תקוה במהלך בו איתי שכטר הפריע לשוער היריב לראות את הכדור.

המסקנה וההנחיה שניתנה לשופטים היא לפסול שערים כאלה אם ברור שהשחקן הפריע לשוער ונמצא בעמדת נבדל. המקרה אמש הוא גבולי מאחר ששכטר היה במרחק של ארבעה מטרים בערך מאיתמר ניצן ולא ממש ברור אם הוא מפריע לשוער לראות את הכדור.

זיו אדלר שוב נבחר לשפוט את המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ביום שלישי. שופטי הרחבה יהיו אלון יפת ורועי ריינשרייבר.

עוד בנושא:

תלונות קשות בבית"ר ירושלים על השיפוט
ניר קלינגר הורחק בסיום המשחק וצפוי לספוג השעיה
ערן זהבי החדש: במכבי ת"א מהללים את יונתן כהן

אוראל גרינפלד מרחיק את חביב אוחיון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
משחק עמוס באירועים. גרינפלד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully