וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "קלינגר צעק 'מה אתה עושה לי שכונה' והורחק"

23.12.2018 / 7:56

מאמן בית"ר ירושלים הורחק אחרי ההפסד למכבי תל אביב בגביע והוא עלול לספוג השעיה. השחקנים מאוכזבים: "אנחנו מחלקים מתנות", חוגג אופטימי, עוז ראלי סופג אש

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. קלינגר הורחק בסיום ויעמוד לדין

אוראל גרינפלד ציין בדו"ח שהגיש הבוקר (ראשון) את התנהגותו של מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר כלפי צוות השיפוט בסיום המשחק והדברים שאמר להם בירידה מכר הדשא תוך תנועות ידיים מאיימות. קלינגר הורחק וגרינפלד כתב בדו"ח: "מיד עם השריקה לסיום המשחק, רץ קלינגר לכיוון צוות השיפוט. כאשר הגיע בסמוך אלינו הוא התחיל לצעוק עלי בליווי תנועות ידיים ואמר 'מה אתה עושה לי שכונה' הודעתי לו שהוא מורחק מכיוון שאם יש לו מה לומר, זו לא הדרך ובטח לא המקום".

בעקבות התקרית קלינגר צפוי לעמוד לדין ועשוי לספוג עונש הרחקה ממשחק או שניים. למאמן היו טענות קשות לצוות השיפוט בסיום והוא גם הבהיר זאת בראיונות לתקשורת לאחר המשחק, כשאמר: "אני חושב שבמחצית הייתה התנפלות מאוד גדולה על השופט מצד מכבי תל אביב. בדקות האחרונות היו עבירות לזכותנו שלא נשרקו, וזה כשיש לנו שחקן כמו ערן לוי שידוע שהוא בועט טוב. גם תוספת הזמן בוזבזה וכמעט לא שוחק בה כדורגל".

עוד בנושא

מכבי תל אביב גברה 1:2 על בית"ר ירושלים עם שער בדקה ה-92
קלינגר זעם בסיום: "הלחץ של מכבי תל אביב השפיע על השופט"
אחרי שער הניצחון: "ליונתן כהן יש את החומרים מהם עשוי זהבי"

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
התפרצות שתעלה לו ביוקר. קלינגר/יוסי ציפקיס

2. חוגג בטוח: "גם את זה נעבור"

בחדר ההלבשה הייתה כמובן אכזבה גדולה. השחקנים מילמלו לעצמם: "איזה פראיירים אנחנו" וציינו ש"הגיע הזמן שנפסיק לחלק מתנות". ההתמודדות תחת לחץ בבית"ר בעונה כזאת היא לא פשוטה ולפעמים מייאשת. בבית"ר חששו אתמול שההפסד יהיה נקודת שבר אצל השחקנים. עוד הפסד, הדחה מוקדמת מהגביע וכישלון נוסף בעונה העגומה בטוח לא יוסיפו ביטחון ושקט. אפשר היה לראות את האכזבה בחדר ההלבשה וגם על הפנים של משה חוגג ואלי אוחנה. הבעלים אמר לאנשי הקבוצה: "כבר שני משחקים שאנחנו טובים אבל לא מבקיעים ואחרי זה משלמים על זה. אבל גם את זה נעבור".

הבשורה הטובה מהמשחק אמש היא שהקבוצה במגמת שיפור ונראה שיש לה בסיס לא רע לקראת המשך המאבקים בתחתית, שעם חיזוק נכון בינואר יכול להקפיץ אותם לפלייאוף העליון. בשבוע שעבר קלינגר טען ש"הקבוצה טובה יותר בכל הפרמטרים של פעולות לחימה, חילוצי כדור ומאבקים", ואמש זה אכן נראה כך. בית"ר שלטה בחלקים רבים של המשחק והייתה ראויה לניצחון, וזה משהו שאי אפשר היה לומר על בית"ר כמעט באף משחק העונה.

יחד עם זאת, בדברים הקטנים הקבוצה עדיין נופלת. היא לא מספיק חדה בחלק הקדמי (סילבסטר עדיין ללא שער העונה, וארן כבש שער ראשון מאז גמר הגביע אשתקד) וחסרת מחץ מהצדדים גם בדקות שהיא טובה ודומיננטית. מנגד, היא סופגת בקלות מדי, בעיקר דרך האגפים. אתמול שני המגינים של מכבי תל אביב בישלו את השערים ומנגד מגן אחד של בית"ר (עוז ראלי) היה אחראי לשני חורים בשני הגולים - פעם בשמאל, ופעם כשהועבר לימין אחרי שראו שהוא מתקשה בשמאל (בגול השני יש חלק גם לבוזגלו שלא עזר לראלי בשמירה על אנריק סבוריט).

הבעיה היא שלא בטוח שיש פתרון ראוי. לפני שראלי הוקפץ להרכב, שמואל שיימן היה זה שחילק מתנות בצד שמאל. כך שעם כל הכבוד להמתנה לאנטואן קונטה, אולי בית"ר צריכה לשקול ברצינות לצרף גם מגן שמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עדיין לא מאבד תקווה. משה חוגג/יוסי ציפקיס

3. קלינגר מודה: אינברום הוא לא הפנדליסט הקבוע

קלינגר ניסה לשמור על קור רוח בסיום, אם לא מול השופט אז מול השחקנים. דקות ארוכות אחרי שהמשחק הסתיים הוא הסביר את ההחלטה לאפשר לאור אינברום לבעוט את הפנדל שהוחמץ במחצית הראשונה. "עידן ורד הוא הבועט, באופן עקרוני. אינברום לקח את הכדור עם ביטחון ועידן שאל אותו, אז הוא אמר לו 'תשאיר לי, אני מרגיש טוב'. וזה בסדר מבחינתי".

המאמן לא אהב את ההחמצות הרבות ואמר ש"כשאתה לא מבקיע מהזדמנויות של מאה, מאתיים ואלף אחוז, אז זה מה שקורה. גם ב-1:1 היו לנו הזדמנויות לכבוש את הגול השני וזה לא קרה. מכבי ניצלה עייפות שלנו בסוף וניצחה שלא בצדק".

קלינגר קיבל אתמול את השער הראשון העונה של אנתוני וארן. מסילבסטר הוא קיבל סחיטת פנדל והחמצה, אך הבצורת נמשכת. "היום סילבסטר גם הגיע למצבים. הוא לא היה מפוקס וחד, אבל יצר ועשה תנועות טובות. אין מה לעשות, זה המצב כרגע. אני לא צריך להסביר את זה, אני מנסה לתת לו את הקרדיט והביטחון ונקווה שזה יעזור בסוף", אמר קלינגר בנוגע לסילבסטר.

מאור קנדיל מכבי תל אביב, אור אינברום בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אינברום התעקש לבעוט את הפנדל/יוסי ציפקיס

4. "נצטרך להביא לפחות ארבע נקודות משני המשחקים הבאים"

בית"ר תפגוש ביום חמישי הקרוב את הפועל חדרה בנתניה וארבעה ימים לאחר מכן את הפועל חיפה בטדי. לקבוצה ברור שמדובר בשני משחקים קריטיים. "נצטרך להביא לפחות ארבע נקודות משני המשחקים האלה", אמרו בבית"ר. בנוגע לרכש, ההערכות הן שיהיו התפתחויות רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully