וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי וצ'לסי הפסידו בבית, בכורה מוצלחת לסולשיאר כמאמן יונייטד

האלופה הופתעה על ידי קריסטל פאלאס שניצחה 2:3, צ'לסי הפסידה 1:0 ללסטר וליברפול שניצחה בשישי פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה. 1:5 מרשים לשדים האדומים על קרדיף, גם ארסנל ניצחה

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חמישייה ראשונה של יונייטד מאז 2013. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

המחזור ה-18 בפרמיירליג, זה שלפני משחקי חג המולד, יצא כבר אתמול (שישי) לדרך עם המוליכה, ליברפול, שגברה 0:2 על וולבס ובשבת היא קיבלה בשורה משמחת מבחינתה לקראת החג כשראתה את מנצ'סטר סיטי מפסידה בבית 3:2 לקריסטל פאלאס. גם צ'לסי ספגה הפסד ביתי עם 1:0 נגד לסטר. ארסנל ניצחה בקושי 1:3 את ברנלי ואילו מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:5 את קרדיף בחוץ בבכורה של אולה גונאר סולשיאר.

עוד בנושא:

בשישי: בורוסיה דורטמונד תארח את בורוסיה מנשנגלדבאך לקרב צמרת בבונדסליגה
הרקע מאחורי הפיטורים של ז'וזה מוריניו ממנצ'סטר יונייטד

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
אובמיאנג חוגג/רויטרס

ארסנל - ברנלי 1:3

אחרי שני הפסדים ברציפות, בליגה מול סאות'המפטון החלשה ובגביע הליגה לטוטנהאם, הצליחו התותחנים לחזור לנצח ועשו את זה בצורה הכי לא מרשימה שיש. פייר אמריק אובמיאנג כבש צמד והפך למלך שערי הליגה עם 12 כאלה כשאת הראשון הוא מרשית בדקה ה-14 אחרי מסירה של סיאד קולאשינץ. השני של החלוץ הגאבוני הגיע בדקה ה-48 כשהפעם אלכסנדר לקאזט היה המבשל והיה נראה שזה גומר את המשחק. אלא שארסנל אפשרה לברנלי להשתלט לחלוטין על המשחק, לקחת יוזמה וגם למצוא את השער המצמק בדקה ה-63. לוקאס טוריירה הרחיק בצורה רעה מאוד מהרחבה ישר על קווין לונג, זה הגיע אל אשלי בארנס שהמשיך מקרוב פנימה את ה-1:2. בדקה ה-91 הצליחה ארסנל לצאת למתפרצת ולגמור את המשחק. אוזיל פרץ ובעט חלש מתוך הרחבה, זה פגע באחד משחקני ההגנה והגיע לאלכס איוובי, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:3.

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול גברה 0:2 על וולבס, סלאח להט עם שער ובישול

לכתבה המלאה
לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
וואו איזה הפסד סנסציוני. סאנה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 3:2

הקבוצה של פפ גווארדיולה ספגה הפסד שני העונה וראשון בבית מאז אפריל, אז זה היה מול מנצ'סטר יונייטד אחרי שהאליפות כבר הייתה די מובטחת. אילקאי גונדואן העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-27 עם שער יפה אחרי בישול של פביאן דלף וקבע 0:1. אז התחיל קאמבק ענק של האורחת כשג'פרי שלופ כובש את הראשון בדקה ה-33 ואז מגיע אחד השערים הגדולים שראינו העונה באירופה כשאנדרוס טאונסנד בועט מ-27 מטר ומהאוויר לחיבורים וקובע 1:2 מדהים. זה לא נגמר כי בדקה ה-51 פאלאס קיבלה פנדל ולוקה מיליבוייביץ' בעט פנימה כדי לקבוע 1:3. סיטי עוד הצליחה לצמק משער די מזליקי של קווין דה בראונה, שניסה להגביה מימין והכדור הלך לחיבורים, אבל זה לא הספיק ובסיום זה 2:3 מהדהד לפאלאס וסיטי נכנסת למשחקי חג המולד כשהיא בפיגור של ארבע נקודות מליברפול המוליכה.

מאמן פאלאס רוי הודג'סון הפך למאמן האנגלי הראשון שמוביל את קבוצתו לניצחון באצטדיון אתיחד מאז הארי רדנאפ במאי 2010 (39 משחקים: 36 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

ג'יימי ורדי שחקן לסטר עם מארק אולברייטון. רויטרס
ורדי חוגג עם אולברייטון/רויטרס

צ'לסי - לסטר סיטי 1:0

ג'יימי ורדי כבש בדקה ה-51 וסידר לשועלים ניצחון מפתיע מאוד ואפשר לומר שגם ענק שהגיע אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון. מנגד, צ'לסי ספגה הפסד ראשון מאז 5 בדצמבר, אז נוצחה 2:1 על ידי וולבס. זה הפסד שמסבך מאוד את צ'לסי וגורם לכך שארסנל נצמדה אליה בטבלה עם 37 נקודות כל אחת. כמו כן, היא נותרה שתי נקודות מתחת לטוטנהאם, שתוכל להגדיל מחר את הפער לחמש אם תנצח את אברטון בגודיסון פארק. אגב, עבור לסטר זהו ניצחון ראשון מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' זה 18 שנה.

אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
יופי של שער. אנדר הררה/רויטרס

קרדיף סיטי - מנצ'סטר יונייטד 5:1

את זה ז'וזה מוריניו לא עשה. בכורה מהממת לאולה גונאר סולשיאר, שהתארח אצל הקבוצה הקודמת אותה אימן בפרמיירליג וקיבל משחקניו תצוגה התקפית מצוינת גם בהיעדרו של רומלו לוקאקו שמתאבל על אביו. מרכוס רשפורד הוצב בחוד במקום הבלגי, אבל את השער שלו בדקה השלישית כבש בכדור חופשי מטעה מ-25 מטרים. פול פוגבה פתח גם הוא ובישל לאנדר הררה שהפציץ לחיבורים עם שער פנטסטי בדקה ה-29. ויקטור קמראסה צימק בפנדל עבור קרדיף אחרי נגיעת יד של רשפורד בדקה ה-38, אבל אנתוני מרסיאל מיד הרגיע (41) אחרי חילופי מסירות נהדרים וג'סי לינגארד הוסיף בפנדל (57). לינגארד השלים צמד אחרי אסיסט שני של פוגבה בדקה ה-90 ויונייטד עם חמישייה ראשונה בליגה מאז ה-5:5 המפורסם מול ווסט ברומיץ' בסוף עונת 2012/13 וניצחון ראשון עם חמישייה מאז מרץ 2012 (0:5 אצל וולבס).

משחקים נוספים

ניוקאסל - פולהאם 0:0

בורנמות' - ברייטון 0:2
לבורנמות': דייויד ברוקס (21 ו-77)

ווסטהאם - ווטפורד 2:0
לווטפורד: טרוי דיני (30, פנדל), ג'רארד דאולופאו (87)

האדרספילד - סאות'המפטון 3:1
להאדרספילד: פיליפ בילינג (58), לסאות'המפטון: ניית'ן רדמונד (15), דני אינגס (52, פנדל), מייקל אובפמי (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully