וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ניצחה את לסטר סיטי בפנדלים ועלתה לחצי גמר גביע הליגה

השוער השלישי אריאנט מוריץ' עצר שני פנדלים והתכולים ניצחו 1:3 בדו קרב אחרי 1:1 בסיום. ברטון הקטנה הדהימה עם העפלה לארבע האחרונות

שוער מנצ'סטר סיטי, אריאנט מוריץ. רויטרס
הגיבור של מנצ'סטר סיטי. מוריץ'/רויטרס

מנצ'סטר סיטי וברטון אלביון הפכו הערב (שלישי) לשתי הקבוצות הראשונות שמעפילות לחצי גמר גביע הליגה באנגליה. האלופה גברה על לסטר סיטי בפנדלים, בעוד ברטון השלימה עוד סנסציה ואחרי שכבר הדיחה את אסטון וילה, ברנלי ונוטינגהאם פורסט, כעת היא קטלה גם את מידלסברו.

עוד בנושא:

גרמניה: הפסד ליגה ראשון העונה לבורוסיה דורטמונד
איטליה: 0:0 חלש ומאכזב בין בולוניה למילאן
צרפת: פ.ס.ז' הזיעה בדרך לרבע גמר גביע הליגה

מאמן ברטון אלביון, נייג'ל קלאף. GettyImages
אביו היה גאה בו. נייג'ל קלאף חוגג סנסציה/GettyImages

לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:1 (3:1 בפנדלים)

מנצ'סטר סיטי עשתה עוד צעד בדרך לשמירה אפשרית על התואר בו זכתה בשנה שעברה. התכולים עלו עם הרכב שרובו שחקני ספסל, אבל הצליחו לנצח כשהשוער השלישי אריאנט מוריץ' עוצר שני פנדלים בבעיטות הכרעה מ-11 מטר.

קווין דה בראונה שסבל מפציעה ארוכה, כבש שער ראשון העונה עם מהלך אישי יפה ובעיטה חדה לפינה בדקה ה-14. התכולים היו יכולים להגדיל את התוצאה, אבל החמיצו ונענשו בדקה ה-73, כשמארק אולברייטון מצא חור בהגנה האורחת ובעט מהאוויר חזק לרשת.

כריסטיאן פוכס, ג'יימס מדיסון וצ'לאר סויונג'ו החמיצו אצל לסטר בדו קרב הפנדלים, ראחים סטרלינג הקפיץ פאננקה החוצה, אבל זה לא מנע מהקבוצה שלו ניצחון.

עוד באותו נושא

רביעי בגביע הליגה: טוטנהאם מחפשת נקמה מול ארסנל

לכתבה המלאה

מידלסברו - ברטון 1:0

הקבוצה הקטנה של נייג'ל קלאף (בנו של בריאן קלאף האגדי) חוללה הפתעה גדולה כשהדיחה את בורו היומרנית. ברטון שירדה בעונה שעברה מליגת המשנה, מדורגת כעת במקום ה-15 בלבד בליג וואן (השלישית), אבל שער של ג'ייק הסקת' בדקה ה-48 עשה את ההבדל בריברסייד. ההעפלה לחצי הגמר היא הישג השיא של הברוורס במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully