וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה לראשונה העונה, גלדבאך צימקה את הפער ל-6

שלושה ימים לפני המפגש ביניהן: המוליכה הופתעה על ידי פורטונה דיסלדורף שעלתה מעל הקו האדום עם 1:2, השנייה ניצחה 0:2 את נירנברג

שחקני פורטונה דיסלדורף חוגגים. GettyImages
לקחו נקודה מבאיירן ועכשיו שלוש מדורטמונד. שחקני פורטונה דיסלדורף חוגגים/GettyImages

שלושה ימים לפני הקרב בין הראשונה לשנייה שיחתום את הסיבוב הראשון ויוציא את הבונדסליגה לפגרת החורף, הפער הצטמק לשש נקודות. בורוסיה דורטמונד הפסידה הערב (שלישי) לראשונה העונה, דווקא אצל פורטונה דיסלדורף שעלתה מעל הקו האדום עם 1:2 סנסציוני בבית. בורוסיה מנשנגלדבאך גברה לפני כן 0:2 על נירנברג ואם תנצח בדורטמונד ביום שישי אז הפער ביניהן יעמוד על שלוש נקודות בלבד. הרטה ברלין ואוגסבורג נפרדו ב-2:2.

שטוטגרט הפסידה 2:0 בחוץ לוולפסבורג, אבל הסיפור הגדול היה נוכחותו על כר הדשא של הקפטן כריסטיאן גנטנר, וזאת למרות מותו הפתאומי של אביו. כזכור, הרברט גנטנר התמוטט ומת במרצדס בנץ ארינה בשבת, אחרי שצפה בבנו משחק משחק בניצחון קבוצתו 1:2 על הרטה ברלין. שטוטגרט הציעה לשחקן לצאת לפגרה כבר עתה, וזאת על מנת להתאבל על מות אביו, אבל הוא בחר לעמוד לרשות הקבוצה וישחק גם בשבת בבית מול שאלקה.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד עצבני. רויטרס
הפסד ראשון, דווקא לפני קרב הצמרת. מרקו רויס/רויטרס

פורטונה דיסלדורף - בורוסיה דורטמונד 1:2

לכולם היה ברור שזה יגיע בשלב כלשהו, אבל מעטים חשבו שזה יקרה דווקא בדיסלדורף. הפסד הליגה הראשון של לוסיאן פאבר כמאמן דורטמונד, ודווקא לפני מפגש הבורוסיות הגדול, בו יארח את קבוצתו לשעבר. דודי לוקבאקיו, שכבש שלושער ב-3:3 מול באיירן מינכן בחודש שעבר, העניק לפורטונה יתרון בדקה ה-22, אחרי שקווין שטוגר חטף כדור למרקו רויס ושלח מסירת עומק נהדרת על פני 40 מטרים לחלוץ הבלגי שהכניע את רומן בורקי. מיכאל רנסינג מנע ממריו גצה להשוות, ובדקה ה-56 הגיע טיל אדיר של יאן צימר בימין אל החיבורים. ג'יידון סאנצ'ו ופאקו אלקאסר קמו מהספסל ונתנו תוצרת כהרגלם, כשהאנגלי הצעיר רקד בדקה ה-81 מול שלושה שחקנים ומסר ימינה ללוקאש פישצ'ק שמצא את הראש של פאקו אלקאסר, לו היה זה שער 12 העונה ו-10 כמחליף (הראשון בהיסטוריה שעושה את זה בבונדסליגה). אבל זה לא הספיק כדי להציל נקודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דודי לוקבאקיו שחקן פורטונה דיסלדורף חוגג. רויטרס
חמישה משבעת שעריו העונה, נגד הגרמניות שהשתתפו בליגת האלופות. דודי לוקבאקיו/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - נירנברג 0:2

הסייחים חתמו סיבוב עם מאזן ביתי מושלם של 24 נקודות מ-24 אפשריות והפרש שערים מרשים של 3:23, רשמו משחק שלישי ללא ספיגה ונראים מוכנים לקרב הצמרת אצל בורוסיה דורטמונד בשישי. נירנברג, קבוצת החוץ הכי גרועה בליגה, שהוציאה שתי נקודות מ-24 כאורחת, שרדה את המחצית הראשונה בזכות פנדל מוזר של תורגן הזאר, שבתוספת הזמן ניסה להתחכם עם פאננקה והקפיץ מטר וחצי מעל המשקוף. הבלגי המוכשר כיפר עם גלגול לשער החשוף בדקה ה-47 אחרי הכנה של איברהימה טראורה, ואלסאן פלאה השתווה אליו עם תשעה שערים כל אחד כשהרשית בדקה ה-86.

תורגן הזאר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך כובש מול נירנברג. GettyImages
כיפר על החמצת הפנדל. תורגן הזאר/GettyImages

משחקים נוספים

וולפסבורג - שטוטגרט 0:2
לוולפסבורג: ז'וסואה גילאבוגי (24), ואוט וחהורסט (44)

הרטה ברלין - אוגסבורג 2:2
להרטה: מת'יו לקי (28), אונדריי דודה (31). לאוגסבורג: מרטין הינטרגר (8), קו ג'ה צ'אול (39)

כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. GettyImages
90 דקות בצל הטרגדיה. כריסטיאן גנטנר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully