וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע הליגה: טוטנהאם מחפשת נקמה מול ארסנל

לאחר ההפסד 4:2 לפני כשבועיים, ינסו התרנגולים להעפיל לחצי הגמר (21:45, ספורט1). אוהד טוטנהאם שזרק קליפת בננה על אובמיאנג הורחק לארבע שנים מהמגרשים. צ'לסי תארח את בורנמות' (21:45, ספורט2)

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב רבע הגמר של גביע הליגה באנגליה יימשך מחר (רביעי) עם שני משחקים נוספים, כשבמוקד הדרבי הלונדוני בין ארסנל וטוטנהאם. במקביל, תנסה צ'לסי להעפיל לחצי הגמר כשתארח את בורנמות'.

seperator

ארסנל - טוטנהאם (רביעי, 21:45, ספורט1)

כששתי היריבות המרות הללו נפגשו לפני כשבועיים וחצי זה נגמר עם שישה שערים ו-2:4 גדול של התותחנים. אחרי שרצף 23 משחקיהם ללא הפסד הגיע לסיומו עם המפלה מול סאות'המפטון, יקוו אונאי אמרי ושחקניו להתאושש על חשבון התרנגולים, כששתי הקבוצות מגיעות בסגלים חסרים, עם רשימת פצועים ארוכה. בסיבובים הקודמים העניק אמרי צ'אנס לצעירים, אך מחר הוא אמור לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו: "לא נוכל לשחק עם יותר מדי צעירים בדרבי, כי היריבה חזקה מאוד".

במשחק הקודם בין הקבוצות זרק אוהד טוטנהאם קליפת בננה לעברו של פייר אמריק אובמיאנג, הושעה לארבע שנים ממגרשי כדורגל ונקנס ב-500 ליש"ט. "זו החלטה טובה", אמר אמרי. "צריך לכבד אחד את השני. תשוקה היא דבר טוב, אבל קודם כל צריך לכבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צ'לסי - בורנמות' (רביעי, 21:45, ספורט2)

מדובר בשחזור של רבע הגמר מהעונה שעברה, אז נזקקו הבלוז לשער דרמטי של אלברו מוראטה כדי להעפיל לארבע הגדולות. מאוריציו סארי, שעדיין לא הפסיד בבית העונה, בחר בהרכבים משניים עד כה במפעל, כך שגם מחר צפויים ססק פברגאס, גארי קייהיל ואנדראס כריסטנסן לפתוח ב-11, בעוד אדן הזאר ככל הנראה יקבל מנוחה. צ'לסי לא ממש שכנעה מאז פגרת הנבחרות, אך גם ההרכב השני שלה יהיה פייבוריט מול הקבוצה של אדי האו. בונרמות' הפסידה בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים והשכיחה את פתיחת העונה המרשימה שלה, אך ניצחון בסטמפורד ברידג' עשוי להוציא אותה לדרך חדשה.

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
אמור לפתוח. פברגאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully