וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' עלתה לרבע גמר גביע הליגה, בורדו נמכרה ב-100 מיליון יורו

מוסא דיאבי הצעיר העניק לאלופה 1:2 קשה בחוץ על אורלאן מהליגה השנייה. קון ניצחה בליגה עם פנדל בדקה ה-99, בורדו עברה לבעלות אמריקאית

עריכת וידאו: ניר חן

אחרי דחיית שני משחקי הליגה האחרונים שלה בגלל מחאת האפודים הצהובים, פריס סן ז'רמן חזרה לעניינים בעזרת גביע הליגה - המפעל בו זכתה בחמש השנים האחרונות - וקרטעה בדרך לרבע הגמר עם 1:2 בחוץ על אורלאן מהליגה השנייה. פרט לניימאר, יתר השחקנים הבכירים נכללו בסגל ותומאס טוכל עלה בהרכב חזק, אבל רק בדקה ה-41 קיבל שער מאדינסון קבאני, שהקשית פנימה אחרי בישול של אנחל די מריה. הארגנטינאי נפצע והוחלף, כמו אלפונס אראולה שבמקומו נכנס לאחר ההפסקה ג'יג'י בופון. האיטלקי הוותיק נכנע בדקה ה-69 לבעיטה חדה מרחוק של ג'וזף לופי, אבל מוסא דיאבי הצעיר פרץ לרחבה ודאג להרגיע בדקה ה-81, שלוש דקות אחרי שנכנס. בתוספת הזמן גם השוער המקומי עלה כדי להשוות, פספס מספרת וראה את קיליאן אמבפה דוהר למתפרצת, אבל למזלו גוטייה פינו רץ לקו השער והציל עם הרגל בזינוק.

מוסא דיאבי שחקן פריס סן ז'רמן. AP
שלוש דקות הספיקו לו. מוסא דיאבי/AP

* בליגה מנסים להשלים חלק מהמשחקים שנדחו ובאחד מהם השיגה קון 1:2 דרמטי על טולוז. סייף אדין חאווי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-18 עם בעיטה מפתיעה מ-30 מטרים, מקס גראדל השווה בפנדל עבור טולוז בדקה ה-44, אבל גם קון קיבלה פנדל בחסות ה-VAR עמוק בתוך תוספת הזמן, ולאחר ויכוחים ועיכובים היה זה פייסל פאז'ר שבעט פנימה בדקה ה-99 וחילץ את הקבוצה מהמקום המוליך למבחנים בסוף העונה.

* שינוי בעלות בבורדו: האלופה מלפני עשור נמכרה על ידי חברת התקשורת M6 שהחזיקה בה מאז 1999 ועברה תמורת 100 מיליון יורו לידי הפירמה האמריקאית GACP. "דף נסגר עבור M6, דף חדש נפתח עבור בורדו", צייץ נשיא המועדון ניקולא דה טברנוסט.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 18.12: "אדריאן ראביו סיכם בברצלונה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully