וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.12: "אדריאן ראביו סיכם בברצלונה"

פ.ס.ז' השעתה את הקשר שהודיע כי ברצונו לעזוב, אלופת ספרד כבר הסתערה לפי דיווחים בצרפת. ורטונגן האריך חוזהו בטוטנהאם

צילום מסך

בווידאו: שימון זורקובסקי מפציץ

העברות

* טוטנהאם ניצלה את האופציה שלה על יאן ורטונגן, והודיעה כי האריכה את חוזהו עד 2020.

שמועות

* רעידת אדמה באולד טראפורד: ז'וזה מוריניו פוטר ממנצ'סטר יונייטד בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה והיחסים המעורערים עם כוכבים כמו פול פוגבה ואלכסיס סאנצ'ס. לידיעה המלאה

* פריס סן ז'רמן קיבלה החלטה להדיח את אדריאן ראביו מהסגל עד להודעה חדשה, עד שהוא לא חותם על חוזה חדש. המנהל המקצועי אנטרו אנריקה אמר על הקשר בן ה-23: "השחקן הודיע לי שהוא לא יחתום על הארכת חוזה כי הוא רוצה לעזוב את הקבוצה בסוף העונה בחינם, כשחוזהו מסתיים. יש לזה השלכות, והוא יישאר בחוץ. לאחרונה היו שיחות טובות איתו, קיבלנו את הדרישות שלו, אבל נראה שהוא והנציגים שלו השלו אותנו במשך חודשים. זה חוסר כבוד כלפי הקבוצה והאוהדים". הערב דווח בצרפת כי הקשר כבר הגיע לסיכום עם ברצלונה, והיא זו שתהיה קבוצתו הבאה.

* מנצ'סטר סיטי חומדת בטאנגוי נדומבלה (21) קשרה המוכשר של ליון, אך זה מעוניין להישאר בצרפת לפחות עד קיץ 2019.

* ב"אס" הספרדי מדווחים: "גווארדיולה רוצה את איסקו". זו לא פעם ראשונה שדווח שמאמן מנצ'סטר סיטי רואה בקשר ריאל מדריד כהחתמה המועדפת עליו לעונה הבאה, אך הפעם נטען שגישושים מצד האלופה האנגלית כבר נעשו למקורבי השחקן. איסקו, כידוע, סובל לאחרונה מפיחות במעמדו בריאל תחת סנטיאגו סולארי המאמן. יש לציין שלאיסקו יש חוזה בריאל עד 2022, וסעיף השחרור שלו עומד על 700 מיליון יורו.

שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. GettyImages
מהלך מלוכלך? ראביו/GettyImages

* סוכנו של אנתוני מרסיאל, חלוצה הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, טוען שהארכת החוזה שלו בקבוצה עד ל-2020 כבר יושמה באוקטובר, שהיא למעשה רק מימוש אופציה בחוזה, אבל הצדדים רחוקים מסיכום על הארכת חוזהו: "הם כבר שלחו לנו כמה הצעות, אבל הן לא עומדות בציפיות שלנו".

* עוד ביונייטד: שחקן הקבוצה לשעבר והפרשן כיום פול אינס מבקר את ההחלטה להעניק חוזים חדשים ללוק שואו, כריס סמולינג וג'סי לינגארד: "אל תפנקו אותם אם הם במילא לא מספיק טובים למועדון הזה".

* באיטליה טוענים: פאביו קוואליארלה חתם על הארכת חוזהו בסמפדוריה.

* עוד טוענים באיטליה: סוכנו של פול פוגבה, מינו ראיולה, נפגש עם אנשי יובנטוס, שרוצה להחזיר אותו ממנצ'סטר יונייטד. התקווה: עסקת השאלה כבר לינואר, עם הבטחה לרכוש אותו בקיץ.

* מנכ"ל אייאקס אדווין ואן דר סאר דחה את האפשרות שהבלם הכישרוני מתיאס דה ליכט יעבור בינואר, על העניין מברצלונה וסיטי: "לא נמכור שחקן באמצע העונה, אין סיכוי". דה ליכט נשאל אם היה מעדיף לשחק - מסי או רונאלדו - וענה: "הייתי מעדיף לשחק לצד זייאץ' באייאקס".

* וגם: מאורו איקרדי, החלוץ הארגנטינאי והכוכב הגדול של אינטר, נחת אתמול בלונדון והעלה תמונה לחשבון האינסטגרם, אוהדי צ'לסי הגיבו בטירוף: "תגיע לסטמפורד ברידג' עכשיו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully