וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה על פיטוריו של ז'וזה מוריניו

פתיחת העונה האיומה בצירוף הביקורות הרבות ומערכת היחסים הרעה עם רבים משחקניו לא הותירו לראשי השדים האדומים ברירה. דיווח: מייקל קאריק ימונה למאמן זמני עד תום העונה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

זהו זה, העונה המסויטת של ז'וזה מוריניו הגיעה לסיומה כשמנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שלישי) רשמית על פיטוריו של המנג'ר הפורטוגלי, שהסתכסך עם שחקני מפתח ואנשי הנהלה, ספג ביקורות מכל עבר, השניא את עצמו על אוהדים רבים ובעיקר היה אחראי על שרשרת תוצאות רעה מאוד. בהודעת המועדון נמסר: "אנחנו רוצים להודות לז'וזה על עבודתו ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בעתיד".

עוד נמסר כי מאמן זמני ימונה לתפקיד עד סוף העונה, בזמן שהמועדון יבצע תהליך מיון וחיפוש אחר מאמן חדש שיחתום לטווח ארוך. ב"סקיי ספורטס" מדווחים שמי שעשוי להיות המאמן הזמני הוא עוזר המאמן ושחקן העבר, מייקל קאריק, אך מדגישים שהוא ככל הנראה יעביר את האימונים ב-48 השעות הקרובות, עד שיימצא מאמן זמני שימונה עד תום העונה. הפייבוריט להחליף את "המיוחד" באולד טראפורד בעונה הבאה על פי סוכנויות ההימורים הוא זינדין זידאן, כשגם שמו של אנטוניו קונטה הוזכר.

עוד בנושא:

שוב מחכה לאוטובוס: הרשת לועגת לז'וזה מוריניו שפוטר ממנצ'סטר יונייטד
אייר ג'רדאן: ג'רדאן שאקירי המריא מול יונייטד, אבל האם ימצה את הפוטנציאל?
שחקני העבר תוקפים את מוריניו: "יונייטד איומה, השחקנים סובלים"

מייקל קאריק על הספסל של מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מייקל קאריק עם ז'וזה מוריניו/GettyImages

מוריניו (55), שהחל את קריירת האימון שלו בפורטוגל, הלך ודעך ואיבד בשנים האחרונות מניות רבות שהרוויח לאורך הקריירה המפוארת שלו, בשיאה נחשב למאמן הטוב בעולם. מריאל מדריד פוטר בסיום עונת 2012/13, מצ'לסי בדצמבר 2015 וכעת הוא עוזב גם את אולד טראפורד. מאז שהצטרף ליונייטד במאי 2016, מוריניו זכה עם השדים האדומים בליגה האירופית (2016/17), גביע הליגה (2016/17) ובמגן הקהילה (2016).

גרהאם סונס הגיב לפיטורי מוריניו ואמר: "הכתובת הייתה על הקיר כבר מספר שבועות. אני חושב שהוא לא רצה להיות שם".

עוד באותו נושא

שוב מחכה לאוטובוס: הרשת לועגת לז'וזה מוריניו שפוטר ממנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
לאן עכשיו? מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully