וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני העבר תוקפים את מוריניו: "יונייטד איומה, השחקנים סובלים"

רוי קין וגארי נוויל זועמים על המאמן ועל הנהלת מנצ'סטר יונייטד: "איך האריכו לו חוזה?". ליברפול עם נתונים היסטוריים, מוריניו: "היה לה מזל"

עריכת וידאו: ניר חן

הערב הגדול של ג'רדאן שאקירי, הערב הגדול של ליברפול. מוליכת הפרמיירליג ניצחה הערב (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד 1:3 באנפילד בזכות צמד מאוחר של המחליף השוויצרי, שנכנס בדקה ה-70 וכבש בדקות 73 ו-80. סגנית אלופת אירופה נותרה היחידה ללא הפסד והרצף הנוכחי מהווה עבורה שיא מועדון בפרמיירליג.

יורגן קלופ מאמן ליברפול חוגג. רויטרס
חיכה זמן רב לניצחון הזה. יורגן קלופ/רויטרס

המספרים

* ליברפול ללא הפסד ב-18 משחקי ליגה רצופים - הריצה הכי טובה שלה מאז 23 המשחקים במרץ-נובמבר 1990.

* ליברפול כרגע עם 14 נקודות יותר מכפי שהיו לה באותו שלב בעונה שעברה.

* ליברפול קטעה רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון במפגשיה עם מנצ'סטר יונייטד.

* יורגן קלופ ניצח לראשונה את השדים האדומים (בניסיון השישי) ובכך השלים סרייה של ניצחונות מול כל אחת מ-26 הקבוצות שפגש בפרמיירליג.

* מנצ'סטר יונייטד צברה עד כה 26 נקודות ב-17 מחזורים - הכי מעט שלה מאז עונת 1990/91.

* מנצ'סטר יונייטד ספגה 29 שערים העונה בליגה - אחד יותר מהכמות שספגה בכל העונה שעברה.

* ליברפול איימה על השער 36 פעמים - הכמות הכי גדולה שנבעטה במשחק אחד לעבר שערה של מנצ'סטר יונייטד מאז 2003/04

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד וחזרה לפסגה

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יסתפק במקום הרביעי. ז'וזה מוריניו/רויטרס

התגובות

סאדיו מאנה, כובש השער הראשון של ליברפול: "שיחקנו כדורגל נפלא הערב, יצרנו המון מצבים ובהחלט הגיע לנו לנצח. היינו מרוכזים ולא ויתרנו לרגע".

הבלם וירג'יל ואן דייק: "הניצחון הגיע לנו בגדול. הם היו מסוכנים לעתים במתפרצות, בעיקר במחצית הראשונה בה ניסינו לחדור דרך האמצע והם ניצלו את זה. היינו מוכנים למשחק, התכוננו לקרב".

המאמן המפסיד ז'וזה מוריניו: "ליברפול קבוצה חזקה יותר מאיתנו, אבל העיתוי בו ספגנו את שני השערים במחצית השנייה והאופן בו ספגנו - זה לא קל. התקשנו ב-20 הדקות הראשונות, לא הצלחנו להתגבר על הלחץ והאינטנסיביות שלהם, אחר כך כבר נרגענו והיינו בשליטה. הם היו כל כך מתוסכלים עד שהבלמים שלהם עלו גבוה והחלו לבעוט לשער, וזה דווקא סימן ששלטנו במצב. אם מדברים על מזל, אז השערים של שאקירי הם לגמרי כאלה".

על המטרות להמשך אמר: "אנחנו לא יכולים לזכות באליפות, אבל אפשר לסיים במקום הרביעי, ובטוח שנסיים בשישייה הראשונה. התרחיש הטוב ביותר יהיה אם נסיים במקום הרביעי. השחקנים נותנים הכול על המגרש ובכל אימון, אם הם לא היו נותנים הכול אז אפשר היה לומר שהם לא משחקים בשבילי. אם הם אומרים שהם משחקים למעני, אז אני מאמין להם - גם אם התקשורת מפקפקת".

רוי קין בעמדת הפרשן במשחק של ליברפול נגד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זעם בעמדת השידור. רוי קין/רויטרס

הפרשנים

גארי נוויל ורוי קין, שחקני העבר של יונייטד המשמשים כפרשנים ברשת סקיי, לא חסכו ביקורת ממוריניו. "אני לא יכול להתגבר על מה שהיה בקישור המרכזי של יונייטד. אם אתה פול פוגבה ואתה צופה מהצד במאטיץ', הררה, פלאיני ופרד משחקים... אף אחד מהם לא מסוגל למסור כדור", אמר קין. נוויל הוסיף: "אף אחד מהם גם לא מסוגל לקבל כדור ולהניע אותו. מבחינתי זה מזעזע, חשבתי שיונייטד הייתה איומה הערב. זה פשוט לא מספיק טוב".

נוויל לא שכח גם את ההנהלה ואמר: היא כל כך נאיבית, נתנה למוריניו חוזה חדש. מנצ'סטר יונייטד צריכה בנייה מחדש. זה לא רק המאמן, הבעיה עמוקה יותר. הם איבדו שליטה על המועדון ברגע שהאריכו את החוזה שלו. ברגע שהוא חזר מהחופשה כבר נראה היה שהמועדון איבד שליטה. ההנהלה לא מסוגלת לשלוט בו או להתמודד איתו". קין הוסיף: "הייתי שמח לדעת איך נראים האימונים, כי שפת הגוף של השחקנים משדרת שזה לא מחנה שמח. אני לא חושב שהם נהנים ביונייטד, חלקם נראים חסרי עניין. האם זה מגיע מהמאמן?".

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully