וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון באטלר: "מכבי תל אביב אינה היריבה הכי טובה שפגשנו העונה"

הפועל ירושלים שוב כשלה בהגנה, ואיפשרה לצהובים לחזור לשיאים שלא נראו מאז ימי בית"ר רמת גן ב-1995. וגם: על הטעויות של עודד קטש והערב התמוה של ליאור אליהו

one

שבוע לאחר החזרה מפגרת משחקי הנבחרות, והפועל ירושלים סופרת הופעה שלישית ברציפות ללא בשורות. את הפועל תל אביב היא ניצחה בעזרת מחצית ראשונה מוחצת, אבל בשני המשחקים מול א.א.ק אתונה ומכבי תל אביב הפסידה לאחר פתיחה רעה בהגנה: היוונים קלעו 29 נקודות ברבע הראשון בשבוע שעבר בארנה, והאלופה הישראלית צלפה 50 במחצית הראשונה אמש (שבת) ביד אליהו.

הסיבות לניצחון הצהובים, 78:91, היו רבות ומגוונות: מכבי נעלה את הצבע בהגנה ועצרה את טיישון תומאס על ארבע נקודות; אם בעונה שעברה טרנס קינזי היה זה שהופקד על ג'ון דיברתולומאו והצליח להצר את צעדיו, הרי שהפעם תמיר בלאט היה רחוק מלהצליח, בעוד הוא עצמו מסר אסיסט אחד בלבד ב-32 דקות; ויותר מכל, חסרו לירושלים הנקודות של ג'יימס פלדין, שנתקע על שיא שלילי עונתי של עשר נקודות בלבד (25 אחוזים מהשדה).

"הם היו טובים, הביאו יותר אנרגיות ורצו את הניצחון הזה יותר מאיתנו", הודה פלדין. "אי אפשר לנצח כשאתה סופג 50 נקודות במחצית. התקשינו, אף אחד לא שיחק טוב. היינו מצוינים בתחילת העונה, אבל כל קבוצה עוברת קשיים. אני מקווה שזה יסתכם בשני משחקים, שבעקבותיהם נשנה דברים ונחזור לעצמנו. יש קבוצות שזה לוקח להן חודשים".

עוד בנושא

עם 82 אחוזים ל-2: מכבי תל אביב ניצחה 78:91 את הפועל ירושלים
ספרופולוס: "ווילבקין אולי הפסיד משחק אחד, אבל הוא ינצח חמישה אחרים"
עוד אמש בליגה: עירוני נס ציונה ניצחה 78:88 את הפועל חולון בחוץ

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. קובי אליהו
ההגנה לא עובדת. בלאט/קובי אליהו

המאמן עודד קטש יצטרך למצוא דרך לפתור את הבעיות שהתגלו בקבוצה בשבוע האחרון, אבל יש לו גם חלק במומנטום השלילי שנוצר. עיקר הכשלים התגלו בהגנה: דיברתולומאו וסקוטי ווילבקין חיברו 42 נקודות ב-50 דקות (כולל 88 אחוזים לשתיים ו-50 אחוזים לשלוש); בצבע חגגה מכבי תל אביב עם 82 אחוזים - נתון שהקבוצה השיגה ב-30 השנים האחרונות רק נגד הנוער של בית"ר רמת גן ב-1995; מנגד, ליאור אליהו ביצע חמש עבירות בארבע דקות, והכנסתו לפרקט חמש דקות לסיום כסנטר נתפסה כתמוהה משהו.

מי שמתקשה למצוא את מקומו מאז השבתתו של כריס ג'ונסון הוא שותפו לקו הפורוורדים דשון באטלר. אתמול הוא הגיע אמנם ל-11 נקודות באחוזים סבירים, אבל השדרוג ההתקפי המצופה ממנו לא נראה לעין. "אני לא חושב שהקבוצה תלויה בזה שאקלע 15 או 20 נקודות", אמר באטלר. "שיחקנו מול כמה קבוצות טובות העונה, ואני לא יכול לומר שמכבי היא הטובה ביותר שפגשנו, אבל צריך לתת לה קרדיט - לא הצלחנו למנוע ממנה שום דבר שהיא ניסתה לעשות. אני מקווה שלא תהיה לזה השפעה על המשחק הבא".

ירושלים תמריא היום לליטא, לקראת משחק החוץ בליגת האלופות ביום שלישי נגד לייטקאבליס פוניבז'. הליטאים נמצאים במומנטום חיובי, עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, והפסד נוסף של האדומים עלול לסכן אפילו את המקום השני שבו הם נמצאים כרגע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
שלושה משחקים עם המון חומר למחשבה. קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully