וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "סקוטי ווילבקין אולי הפסיד משחק אחד, אבל הוא ינצח לנו חמישה אחרים"

15.12.2018 / 22:57

לאחר הניצחון על הפועל ירושלים, גיבה מאמן מכבי תל אביב את הכוכב שלו על המהלך המכריע מול באסקוניה. עודד קטש: "צריך להיות חכמים, מרוכזים ואגרסיביים יותר"

one

הקלאסיקו הראשון של העונה נצבע הערב (שבת) בצהוב, כשמכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 78:91 ביד אליהו בזכות ערב מוצלח של ג'ון דיברתולומאו (22 נקודות) וסקוטי ווילבקין (20).

"זה ניצחון מאוד חשוב בשבילנו", אמר יאניס ספרופולוס. "ידענו שאנחנו משחקים בקלאסיקו, רצינו ממש לשחק טוב בשביל מכבי, כל השחקנים וכולם בצוות ובקבוצה רצו לשחק טוב. נתנו לאוהדים שלנו שמחה גדולה וניצחון גדול. זו הסיבה שהתגברנו על כל העייפות שלנו, בכל הקשור לנחישות, זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו. ירושלים קבוצה טובה מאוד, ידענו שזה לא יהיה קל, אבל תמיד הובלנו ולא נתנו להם להוביל לרגע, היינו נחושים להילחם ולשחק טוב. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, כי למרות שניצחנו, יש לנו הרבה דברים לשפר".

המאמן היווני הוסיף ודיבר באופן מעט כללי יותר על העונה של הצהובים: "אנחנו עדיין יכולים לעמוד בכל המטרות שלנו, שום דבר עוד לא נגמר, נצטרך להמשיך להילחם גם ביורוליג. לא היה קל להרים את השחקנים אחרי באסקוניה, אבל זה חיזק אותנו כי בחיים שלנו אתה נלחם בהרבה דברים ואתה מתגבר על זה. מהרגע שבאתי לא היה לנו הרבה זמן להתאמן, אני מנסה ללמד את השחקנים הרבה דברים דרך הווידאו. אנחנו לא יכולים לעבוד על הדברים בלי להתאמן, וזה לא קל". לבסוף, על סקוטי ווילבקין שפישל במהלך המכריע מול הבאסקים אמר ספרופולוס: "הוא שחקן שאולי הפסיד משחק אחד, אבל הוא ינצח לנו חמישה משחקים אחרים".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
לאט לאט דברים מתחברים. ספרופולוס/קובי אליהו

קטש: "מכבי הקבוצה הכי טובה שפגשנו העונה"

מנגד, עודד קטש סיכם: "צריך לתת למכבי קרדיט, הם עשו משחק טוב, הם קבוצה עם יכולות גבוהות, כל אחד מביא דברים טובים. שוב התחלנו את המשחק פחות אגרסיביים, הנתון של האחוזים ל-2 נקודות (82%) היה הנתון של המשחק. אני חושב שמכבי הכי טובה שפגשנו העונה, מבחינת הקבוצה, מבחינת זה שמדובר במשחק חוץ, המשחק הכי מתאגר שיכולנו לקבל.

"יכול להיות שצריך לחשוב על הענין של לפתוח עם פלדין, קשה לנתח דברים בדיעבד. כמאמן ההסתכלות על מי פתח או לא זה אוברייטד, צריכים להיות חכמים, יותר מרוכזים, יותר אגרסיביים בתחילת המשחקים. זה קרה לנו פעמיים, וצריך ללמוד לעשות את זה. בחצי השני, כשהיה לנו מומנטום, גם הכרחנו דברים. זה עניין של ניסיון. זה מה שעלה לנו במשחק.המשחק הבא שלנו באירופה הוא משחק קריטי, אולי לא מול השם הכי גדול, אבל הולך להיות משחק לא פשוט בכלל, נצטרך להיות מרוכזים כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
יש עוד הרבה עבודה. קטש/קובי אליהו

לפני המשחק: מהומה מחוץ לאולם

מהומה נרשמה מחוץ ליד אליהו כשעה לפני פתיחת המשחק. אוהדי הקבוצה מהבירה שמוקמו בשער 4 החלו בשירים נגד יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, כשכמה צהובים שהיו באזור החזירו לעברם בצעקות. במקום החל עימות בין אוהדי ירושלים לבין כוחות האבטחה שנעצר רק אחרי כמה דקות. מספר אוהדים של הקבוצה מעיר הבירה נלקחו לחקירה.

מערכת וואלה!

בינתיים הודיעה היום (שבת) מכבי תל אביב כי קפטן הקבוצה לשעבר דרק שארפ ושחקנה לשעבר מייסיאו באסטון, יגיעו לישראל בשבוע הבא ויהיו אורחי הכבוד במשחק נגד חימקי מוסקבה ביום רביעי. השניים יגיעו כחלק מסרט דוקומנטרי שהיורוליג מכין על השושלת ההיא, כשבטקס המתוכנן צפויים להשתתף גם ניקולה וויצ'יץ' וגור שלף.

השושלת ההיא של מכבי תל אביב זכתה ביורוליג בעונות 2003/4 ובעונה לאחר מכן, ובעונת 2005/6 סיימה את דרכה במשחק הגמר נגד צסק"א מוסקבה. מאז הגיעו הצהובים שלוש פעמים נוספות לגמר היורוליג, וזכו במפעל פעם אחת נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully