וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 78:91

הצהובים הוליכו פחות או יותר מהפתיחה ועד הסיום, קלעו ב-82 אחוז ל-2 ופתחו פער של שני ניצחונות מהיריבה המרה. דיברתולומאו (22 נק') ו-ווילבקין (20 נק') הצטיינו

one

המחזור העשירי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך כשחובבי הכדורסל הישראלי קיבלו את המשחק הגדול ביותר שיש לענף להציע - מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים בקלאסיקו הראשון של העונה, ובו ניצחו הצהובים 78:91 ופתחו פער של שני ניצחונות מהיריבה המרה.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה נהדר וברחה ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון. האדומים חזרו אך ברבע השני פתחה המארחת פער של 16 נקודות, ועד הסיום דאגו ג'ון דיברתולומאו (22 נקודות) וסקוטי ווילבקין (20) לקטוע כל ניסיון קאמבק של היריבה, שלא הצליחה להשיג עצירות, ויעידו על כך 82 אחוז ל-2 נקודות של מכבי תל אביב.

כעת ימשיכו שתי הקבוצות ויקוו להתאושש לאחר ההפסדים שנחלו באירופה: מכבי תל אביב תארח את חימקי מוסקבה ביום רביעי בערב, הירושלמים יתארחו אצל לייטקביליס פוניבז' ביום שלישי.

עוד בנושא:

תענו על כמה שאלות, ונגיד לכם איזה כדורסלן ישראלי אתם
קרב תחתית עם מאמן חדש: עירוני נהריה מגיעה לדרייב אין

שחקני מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם יובל זוסמן. קובי אליהו
ערב נהדר שלו. דיברתולומאו חוגג עם זוסמן/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 22 (4 מ-8 ל-3) ו-7 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 20 (4 מ-8 ל-3), טאריק בלאק 13, ג'וני אובריאנט 8, אנג'לו קלויארו 7, יובל זוסמן 6, דיאנדרה קיין 5, מייקל רול 4, אלכס טיוס 3, ג'ייק כהן 3. דני אבדיה שותף (4 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 15 (3 מ-10 ל-3), ג'ייקובן בראון 12, אלכס צ'וברביץ' 11, דשון באטלר 11, ג'יימס פלדין 10 (3 מ-12 מהשדה), יוגב אוחיון 6, בר טימור 5, טיישון תומאס 4, ליאור אליהו 2 (5 עבירות ב-4 דקות), ג'וש אואנס 2.

עוד באותו נושא

צפו: מהומה בין אוהדי הפועל ירושלים לכוחות האבטחה לפני המשחק ביד אליהו

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
בליגה הכל קל יותר. ווילבקין/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
יכולה לחשוב על חימקי בראש שקט. מכבי תל אביב חוגגת/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, דיאנדרה קיין, ג'ייק כהן וטאריק בלאק, בעוד הירושלמים העלו את תמיר בלאט, בר טימור, דשון באטלר וג'וש אואנס. זוסמן קלע חמש נקודות רצופות, קבע 2:9 ואילץ את קטש לקחת פסק זמן. באטלר השיב עם שתי שלשות אך בלאק החזיר את הצהובים ל-8:18 כשסיים אלי-אופ נהדר. אליהו עלה מהספסל ומיד ביצע שלוש עבירות, ג'ייקובן בראון הוריד ל-20:18, אך המארחת שוב לחצה על הדוושה, ג'ון דיברתולומאו צלף ממש על הבאזר כמעט מהחצי והרבע הראשון הסתיים ב-18:26 למארחת.

רבע 2:

דיברתולומאו המשיך במומנטום עם שלשה נוספת, אובריאנט הוסיף סל משלו והפער צמח ל-27:38. ווילבקין ואנג'לו קלויארו הפכו את זה ל-27:43, בלאט וטימור השלימו ריצת 0:10 והורידו ל-43:37, אך דיברתולומאו הנהדר, שסיים את המחצית הראשונה עם 14 נקודות, אמר את המילה האחרונה ודאג שלחדרי ההלבשה יירדו הצהובים ב-39:50. באטלר (11) ובלאט (10) בלטו מנגד.

רבע 3:

קיין ו-ווילבקין צלפו מבחוץ והיתרון הצהוב צמח בחזרה ל-43:59, אך צ'וברביץ', בלאט ובראון לא אמרו נואש והאדומים הורידו ל-66:61. ווילבקין אמר את המילה האחרונה ברבע, ועם סל ועבירה קבע 63:70 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

גם ברבע האחרון האדומים לא באמת הצליחו להתקרב. אליהו יצא בעבירה חמישית (אחרי ארבע דקות משחק בלבד), ובסופו של דבר היה זה בלאק שעם סל ועבירה סגר עניין. 78:91 למכבי תל אביב בסיום.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. קובי אליהו
על הגובה. טיוס/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול שחקן הפועל ירושלים אלכס צ'וברביץ'. קובי אליהו
רול מול צ'וברביץ'/קובי אליהו
שחקני הפועל ירושלים תמיר בלאט, ג'ייקובן בראון. קובי אליהו
בראון ובלאט/קובי אליהו
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
אוהדי הפועל ירושלים/קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
ספרופולוס/קובי אליהו
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
קטש/קובי אליהו
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול יוגב אוחיון שחקן בר טימור. קובי אליהו
זוסמן לפני טימור/קובי אליהו
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
סטודמאייר/קובי אליהו
ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פלדין מול זוסמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully