וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב איבדה יתרון והפסידה 81:79 לבאסקוניה

הצהובים הובילו ברוב שלבי המשחק, אבל בלאק ואובריאנט יצאו בחמש עבירות, ווילבקין איבד את הראש ופוארייה בדאנק מהדהד העניק לספרדים ניצחון חוץ שני העונה. החבורה של ספרופולוס יורדת למאזן 9:3 וקבורה עמוק בתחתית היורוליג

קובי אליהו

מכבי תל אביב שוב רשמה אכזבה גדולה במשחק ביתי, כשנכנעה הערב (חמישי) לבאסקוניה 81:79 בתום משחק צמוד. יאניס ספרופולוס ושחקניו ירדו למאזן 9:3, הם קבורים עמוק בתחתית היורוליג והסיכויים להשיג כרטיס לשלב הפלייאוף הולכים ואוזלים. הצהובים הובילו ברוב שלבי המשחק, אבל אובדן עשתונות בסיום לצד יציאתם המוקדמת של טאריק בלאק וג'וני אובריאנט בחמש עבירות, הובילו שוב לתוצאה מאכזבת בסופו של משחק צמוד. סקוטי ווילבקין קיבל הזדמנות להכריע את המשחק כשנותרו 11 שניות על השעון, אבל כידרר לשווא והמסירה שלו לאלכס טיוס הייתה גם לא מדויקת וגם באיחור. הרכז המוביל של מכבי, ששילמה הון עתק כדי להנחיתו בתל אביב, שוב לא סיפק את הסחורה ברגע האמת.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 13 נקודות (5 מ-16 מהשדה) ו-5 אסיסטים, דיאנדרה קיין 13 ו-6 ריבאונדים, ג'וני אובריאנט 12 ו-5 ריבאונדים, אלכס טיוס 12, 7 ריבאונדים ו-2 חסימות, קנדריק ריי 9, מייקל רול 8 ו-5 אסיסטים, אנג'לו קלויארו 6, ג'ייק כהן 3, טאריק בלאק 3. ג'ון דיברתולמאו (04:26 דקות) ויובל זוסמן (04:34), נמרוד לוי (00:07) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבאסקוניה: טורניקה שנגליה 20 נקודות (8 מ-15 מהקו) ו-5 אסיסטים, מאט ג'אנינג 16 (4 מ-8 לשלוש), דארון היליארד 15 ו-6 ריבאונדים, ונסן פוארייה 12 ו-12 ריבאונדים, לוקה וילדוסה 12, אילמאנה דיופ 5, ג'ייסון גריינג'ר 1. יוהאנס פויגטמן 6 ריבאונדים (17:56 דקות), מרסליניו הוארטס (12:44) ושאבון שילדס (12:09) שותפו, אך לא קלעו.


המשחק נפתח בדקת דומייה לזכרו של העיתונאי נח קליגר שהלך היום לעולמו בגיל 92.

עוד בנושא:

אור שקדי מסכם שבוע דרוך מאוד במכבי תל אביב
שישי ביורוליג: ג'יימס גיסט יערוך את ההופעה ה-200 שלו
סקוטי ווילבקין הודה: "קיבלתי החלטה לא טובה". קיין קילל והשתולל

אנג'לו קלויארו מכבי תל אביב. קובי אליהו
מסובכים. קלויארו/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים עלו בחמישייה עם ג'וני אובריאנט, טאריק בלאק, אנג'לו קלויארו, דיאנדרה קיין וסקוטי ווילבקין. מנגד, טוקו שנגליה, מאט ג'נינג, לוקה וילדוזה, ונסן פוארייה ושייבון שילדס מרכיבים את החמישייה של הספרדים. התחלה מהוססת של שתי הקבוצות, שנגליה נכנס ראשון לעניינים, לייאפ שלו קבע 10:13 לאורחת. המשך הרבע לא האיר פנים לצהובים שלא הצליחו לחדור את ההגנה הצפופה של באסקוניה, 17:22 לאורחת אחרי 10 דקות.

רבע 2

מכבי פתחה טוב את הרבע, קנדריק ריי הכניס הרבה אנרגיה והוסיף חמש נקודות כדי להוריד את ההפרש הספרדי ל-22:24. הצהובים השלימו ריצת 2:15 עם סל ועבירה של בלאק, אבל הספרדים התעוררו מיד, רצו 0:7 וחזרו להוביל, 32:33. דקות טובות של אובריאנט סידרו למכבי יתרון קל עם הירידה למחצית, 36:41.

רבע 3

המומנטום מסיום המחצית הקודמת נמשך גם עם העלייה מחדרי ההלבשה. רצף סלים של אובריאנט סידרו למכבי 42:50. שלשה גדולה של ריי בשנייה האחרונה של שעון ה-24 קבעה 50:60 לצהובים, שמובילים אבל לא מצליחים להשלים בריחה. שנגליה קלע שתי נקודות רגע לפני הבאזר כדי להוריד את הקבוצות לרבע האחרון ב-54:61 למארחת.

רבע 4

הספרדים עלו בטירוף לרבע המכריע, שנגליה סחט עבירה חמישית מאובריאנט וגם מצא את היליארד לשלשה שקבעה יתרון מינימלי לצהובים, 60:61. מתקרבים לרגעי ההכרעה ומכבי מתעוררת, שתי שלשות של קיין ו-ווילבקין העלו את הצהובים ל-64:71. ג'נינג, שנפצע בתחילת הרבע בעינו, חזר כדי לקבור שתי שלשות קשות, אחת נוספת של היליארד קבעה 73:73 פחות משלוש דקות לסיום ההתמודדות. קיין קבע 79:79 מהקו חצי דקה לסיום, הספרדים יצאו להתקפה מכריעה בסיומה פורייה דפק דאנק מהדהד שקבע 79:81 לבאסקוניה. ווילבקין שרף 11 שניות מהשעון כדי לאבד את הכדור ואת המשחק למכבי ששוב מפסידה משחק צמוד בבית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ונסן פוארייה שחקן באסקוניה מטביע נגד אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
קבר את מכבי. פוארייה/קובי אליהו
ונסן פוארייה שחקן באסקוניה. קובי אליהו
פוארייה חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully