וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין הודה: "קיבלתי החלטה רעה". דיאנדרה קיין קילל והשתולל

13.12.2018 / 0:00

כוכב מכבי תל אביב על המהלך האחרון בהפסד לבאסקוניה: "הייתי צריך לזרוק בעצמי, זה היה מהלך רע". קיין לא שלט בעצמו באזור חדרי ההלבשה. ספרופולוס: "אני מאמין בסקוטי, נמשיך להילחם"

קובי אליהו

סיכויי העלייה של מכבי תל אביב לשלב הבא ביורוליג קטנו משמעותית לאחר הפסד דרמטי הערב (חמישי) 81:79 בהיכל לבאסקוניה. הצהובים כבר הובילו בפער דו-ספרתי ונראו בדרך לניצחון שלישי ברציפות, אבל ברבע האחרון איבדו את ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק שיצאו בחמש עבירות, סקוטי ווילבקין קיבל החלטות איומות בהתקפה וטוקו שנגליה הוביל את הבאסקים לניצחון חוץ שני שלהם העונה. ונסן פוארייה הצרפתי הטביע את סל הניצחון וקבע הפסד ביתי רביעי של מכבי תל אביב מחמישה משחקים, כשווילבקין אפילו לא הצליח לייצר מצב זריקה בהתקפה האחרונה.

דיאנדרה קיין היה עצבני בירידה מהמגרש בסיום המשחק, קילל והשתולל באזור חדרי ההלבשה.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. קובי אליהו
מודה בטעות. סקוטי ווילבקין/קובי אליהו

סקוטי ווילבקין הודה בסיום: "קיבלתי החלטות רעות, עשיתי מהלך רע, ניסיתי למסור לאלכס טיוס. קיבלתי החלטה רעה, כנראה הייתי צריך לשמור את הכדור אצלי ולזרוק בעצמי. הם קלעו 27 נקודות ברבע האחרון, זה יותר מדי. נתנו להם לחזור למרות שהובלנו בפער משמעותי, זה מתסכל כי באמת נלחמנו והרגשנו שזה המשחק שלנו. אבל עשינו טעויות, קיבלנו החלטות לא טובות והם קלעו סלים גדולים בצד השני. נצטרך לשים את הלילה הזה מאחורינו ולהתקדם הלאה".

מאמנו יאניס ספרופולוס אמר: "הפסדנו במאבק, אבל אנחנו עדיין במלחמה. זה היה משחק כמו דרבי, לכל אורכו היה צמוד. פתחנו פער בזכות הגנה טובה ברבע השני והשלישי, אבל לרוע המזל לא היה לנו מספיק ריכוז ברבע האחרון. הם קלעו 27 נקודות, החטאנו זריקות קלות בהתקפה, עשינו טעויות בהגנה והם הענישו אותנו. הם הביאו את המשחק לאן שהם רצו והצליחו לקחת אותו. לא קל להפסיד ככה, אבל אנחנו צריכים להמשיך להילחם, ככה אני רוצה שהשחקנים שלי יהיו מוכנים.

"זה היה אחד המשחקים הכי טובים מאז שהגעתי. זו הייתה מלחמה. צריכים להמשיך, זאת העבודה שלנו. צריכים לעבוד על ההרגלים שלנו. היה היסוס קל בסוף, היה דיליי בהחלטה, אולי יכולנו להגיע למצב יותר טוב, זה החיים בספורט. אני מאמין בסקוטי, נמשיך ואני בטוח שנהיה טובים יותר בסוף בעתיד. זה לא קל לשחק שלושה משחקים בחמישה ימים, קשה לשחק משחקים כאלה בלי אימונים. קשה להשתפר באימוני קליעות ואסיפות וידאו.

"יש לנו שחקנים מוכשרים שצריכים להבין איך המשחק עובד באירופה, ומשחק אחרי משחק הם יבינו את זה ונהיה בסדר. המשחק נגד ירושלים הוא כמו דרבי, נצטרך להתרכז ממחר בבוקר במשחק הבא, משחקים מול יריבה טובה שהפסידה באירופה השבוע, נצטרך להיות מוכנים למלחמה".

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כעס וקילל. דיאנדרה קיין/קובי אליהו

ולימיר פראסוביץ' המאמן המנצח סיכם: "ערב מעייף לשתי הקבוצות, היה לנו מזל בסוף, וניצחנו את המשחק. לא ויתרנו מול קבוצה טובה מאוד, מכבי שיחקה כדורסל טוב עם הגנה חזקה, אבל היה לנו סבלנות במיוחד ברבע האחרון כשהנענו את הכדור טוב וקלענו זריקות קשות. בכדורסל היום שבע הפרש זה כלום, כשיש לך סבלנות, אז הכל בסדר. היה לנו מזל, קלענו ברגעים קריטיים וזה היה המפתח".

ולימיר פרסוביץ' מאמן באסקוניה. קובי אליהו
סבלנות, זו מילת המפתח. ולימיר פראסוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully