וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס גברה על דרושאפקה, באיירן מינכן על ז'לגיריס

היוונים נחלצו משלושה הפסדים רצופים עם 67:75 לא מרשים במיוחד. 15 נקודות לגיסט בהופעתו ה-200. דריק וויליאמס (27 נק') להט ב-84:88 הקשה של הגרמנים

שחקן פנאתינייקוס ג'יימס גיסט. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
שנים ארוכות ביורוליג. גיסט/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

סיום הסיבוב הראשון של העונה הסדירה ביורוליג הולך ומתקרב והיום (שישי) התקיימו שלושה משחקים שנעלו את המחזור ה-12. פנאתינייקוס התקשתה אבל ניצחה את דרושאפקה. באיירן מינכן גברה על ז'לגיריס קובנה בזכות משחק נהדר של דריק וויליאמס.

פנאתינייקוס - דרושפאקה 67:75

אחרי שלושה הפסדי יורוליג רצופים והידרדרות משמעותית בטבלה, היוונים לא היו יכולים להרשות לעצמם מעידה נוספת מול אחת הקבוצות החלשות במפעל והם עשו את שלהם, אם כי ממש לא הרשימו. שלשה של טוני דוגלאס עוד קבעה שוויון 65 כשנותרו חמש דקות לסיום, אבל הטורקים נתקעו ופאו יצאה לריצת 0:10 שסגרה עניין והותירה את הטורקים עמוק במקום האחרון. קוסטנטינוס מיטוגלו הוביל את היוונים עם 20 נקודות, ג'יימס גיסט הוסיף 15 נקודות בהופעתו ה-200 ביורוליג. ניק קלאתיס רשם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-12 אסיסטים. טוני דוגלאס בלט מנגד עם 15.

באיירן מינכן - ז'לגיריס קובנה 84:88

שתי קבוצות שחיפשו לצאת מהמינוס נפגשו במינכן וסיפקו משחק שקול במיוחד שהתפתח כדו קרב בין שני שחקנים. הליטאים חסרו את נייט וולטרס המצוין והגרמנים את דווין בוקר ובהיעדרם דריק וויליאמס לקח אחריות בבאיירן וברנדון דייויס בז'לגיריס. וויליאמס, שבכלל לא פתח בחמישייה, היה אדיר עם 27 נקודות, 7 ריבאונדים ו-35 נקודות מדד והיה שם עבור באיירן גם במאני טיים, אבל הסל הכי חשוב היה של ניהאד דג'דוביץ' תואם זלאטן שקבע 81:85 כשנותרו 17 שניות לסיום. דג'דוביץ', לוצ'יץ' ויוביץ' הוסיפו 11 כל אחד למנצחים. ברנדון דייויס להט מנגד עם 21 ו-6 ריבאונדים. לאו ווסטרמן ניסה לחפות על חסרונו של וולטרס עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים כולל שלשה קריטי שלא עזרה בסופו של דבר.

גראן קנאריה - בודוצ'נוסט 85:95

הספרדים סומנו כאחת הקבוצות החלשות בתחילת המפעל, אך לפתע רושמים ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בסך הכול, בשורות לא כל כך טובות למכבי תל אביב שרואה איך חלום הפלייאוף הולך ומתרחק. הגנות לא היו הערב בספרד, בעיקר לא מצידה של בודצ'נוסט שחטפה 83 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים. מרקוס אריקסון תפר חמש שלשות וסיים עם 15 נקודות לספרדים, ניקולה ראדיצ'ביץ' היה נהדר עם 12 נקודות ו-11 אסיסטים. אדווין ג'קסון קלע 15 למונטנגרים, שבבית כבר הכריעו את ברצלונה, בסקוניה ואפילו צסק"א, אבל עדיין לא חוו את טעמו של ניצחון חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully