וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: צירוף זר חדש תקוע עד שישוחרר ז'וליאן סטו

12.12.2018 / 10:38

בקבוצה מודים: "כל עוד לא נשתחרר משחקן בינואר, לא נוכל להביא שחקן במקומו". באלופה מחכים להחלטת ג'ון אוגו בנוגע לחוזה שהוצע לו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע ממתינים להתפתחויות בגזרת ז'וליאן סטו בטרם יתקדמו מול שחקן זר לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. בקבוצה כבר הודיעו לסוכנו של סטו כי הם מעוניינים להיפרד ממנו, אבל עדיין לא קיבלו עדכון כי לשחקן תהיה קבוצה שתקלוט אותו בחודש ינואר. "כל עוד לא נשתחרר משחקן בינואר, לא נוכל להביא שחקן במקומו. יש לנו שישה זרים וכרגע אין שינוי במצבת הזו", הבהירו במועדון.

בתוך כך ממתינים עדיין בקבוצה להחלטה של ג'ון אוגו בנוגע לחוזה החדש שהוצע לו. הקשר מטפל בימים אלה באמו שהגיעה עימו לארץ ועוברת טיפולים בבית החולים סורוקה. אוגו יסיים חוזה בתום העונה ובבאר שבע רוצים שהוא יישאר. ההצעה שהונחה בפניו היא בעלות מועדון הזהה לחוזה הנוכחי שלו, אך מכיוון שהמיסוי על הניגרי יגדל לקראת העונה הבאה, המשמעות עבור השחקן היא ששכר הנטו שלו יקטן ולכן הוא עדיין מתלבט.

כך או אחרת, בקבוצה כבר קיימת החלטה שההצעה האחרונה שהונחה בפני השחקן ובפני סוכנו היא ההצעה הטובה ביותר שתוצע לו. אם אוגו יסרב ולא יחתום בתקופה הקרובה, הוא יסיים את העונה ויקבל החלטה בסופה. עוד קודם לכן, מקווים במועדון שנסיונו העשיר והחיבור שלו לקבוצה יובילו ללקיחת מנהיגות מצדו על מנת לצאת מהמשבר המקצועי בו מצויה האלופה.

היום בצהריים יערך משחק אימון בווסרמיל בין הקבוצה הבוגרת לקבוצת הנוער של הפועל באר שבע, שאחד מתפקידיו הוא להריץ את מיגל ויטור ואורן ביטון לקראת שובם לסגל אחרי פציעות ארוכות.

ברק בכר צפוי להמשיך ולתת קרדיט לנייג'ל האסלביינק ודיא סבע מול עירוני קרית שמונה. המאמן מרגיש שהשניים נכנסו לעניינים ומשוכנע שהם ימשיכו בכושרם הטוב.

עוד בנושא:

יוסי בניון עזב את מכבי פתח תקוה אחרי שיחה עם אבי לוזון
"שני בריונים הפשיטו אותי, חשבתי שזו בדיחה": ההשפלה שחווה אוהד בית"ר ירושלים
שרן ייני: "הפוסט של השחקנים הערבים בנבחרת לא היה חברי מצידם"
אלי טביב מודה: "התערבתי למאמנים בכל מקום, גם בהפועל תל אביב"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. יוסי ציפקיס
באלופה ממתינים להחלטתו. אוגו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully