וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הודיעה: יוסי בניון סיים את דרכו במועדון

12.12.2018 / 9:49

הקשר הוותיק שוחח עם אבי לוזון, כינס את השחקנים ואמר להם: "תודה רבה על הכבוד והיחס שנתתם לי, לא מוכן שיפגעו בי". בניון יבדוק שוב את אופציית בית"ר ירושלים, אך יבחן אופציות נוספות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

יוסי בניון סיים את דרכו במכבי פתח תקוה. הקשר הוותיק נפגש היום עם היו"ר אבי לוזון והשניים סיכמו על פרידה. לאחר מכן בניון נפרד מהשחקנים, אותם כינס ללא נוכחות הצוות המקצועי או ההנהלה: "תודה רבה על כל היחס והכבוד שנתתם לי השנה. זאת החלטה אישית שלי, שאני לא מוכן שיפגעו בי. אני מניח שעם חלקכם עוד אתראה בעתיד".

בהודעה של מכבי פתח תקוה נכתב: "בשיחות שנערכו בימים האחרונים בין אבי לוזון ויוסי בניון, הגיעו שני הצדדים להחלטה משותפת שיוסי בניון יסיים את דרכו במכבי פתח תקוה. הייתה לנו שנה של שיתוף פעולה והנאה הדדית, מכבי פתח תקוה מודה ליוסי בניון על כך. יוסי מודה למכבי פתח תקווה, לשחקנים וכל הצוותים במועדון".

כידוע, היחסים בין השחקן למאמן אלישע לוי היו רעועים מתחילת העונה והפרידה בין הצדדים הייתה רק ענין של זמן. בניון צפוי לבדוק שוב את אופציית בית"ר ירושלים אך במקביל יבחן הצעות נוספות.


עוד בנושא

השפלה אחת יותר מדי: מאחורי הפיצוץ בין בניון למכבי פתח תקוה
בניון סירב להתחיל על הספסל והושעה, אלישע לוי: "לא מתנהגים ככה"

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הידרדרות איטית שהגיעה לפיצוץ. בניון/ברני ארדוב

בניון בן ה-38 הצטרף למכבי פתח בינואר 2018, זמן קצר אחרי שעזב את בית"ר ירושלים בשל מיעוט דקות משחק. ב-5 בפברואר ערך בניון את הופעת הבכורה במדי המלאבסים בניצחון 0:3 על אשקלון, בו כבש שער בכורה ובישל שער נוסף. עד סיום העונה כבש בניון ארבעה שערי ליגה בעשר הופעות. העונה ערך 10 הופעות - בשבעה מהן גם פתח בהרכב - וכבש שלושה שערים.

ראשיתה של המתיחות בין בניון לבין ראשי מכבי פתח תקוה בחודש ספטמבר האחרון. בניון הביע רצון לחזור לבית"ר ירושלים בעידן החדש תחת משה חוגג, והמלאבסים אף ניהלו משא ומתן קדחתני עם הקבוצה מהבירה על מנת למלא את בקשתו. בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל, ואבי לוזון הצהיר בביטחון: "בניון יסיים את העונה אצלנו".

לאחר מכן גם היחסים בין בניון לבין המאמן אלישע לוי הידרדרו והגיעו לנקודת רתיחה. בסופו של דבר הפיצוץ הגיע ביום שבת האחרון, לפני המשחק מול מ.ס אשדוד. בניון קיבל הודעה שהוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב, ולטענת מכבי פתח תקוה "החליט שהוא מעדיף לא להתלבש". בתגובה, הקבוצה החליטה להשעות את בניון באופן מיידי ולזמנו לוועדת משמעת, שאמורה הייתה להתקיים היום (רביעי).

"יוסי התבשר על ידי שעתיים לפני שהוא לא ישחק, בגדול הוא לא קיבל את זה", הסביר אלישע לוי אחרי המשחק המדובר נגד אשדוד. "חבל, הוא שחקן מנוסה, וזה הכל. המאמן תמיד קובע את ההרכב ומחליט לפרסם אותו כשהוא מוצא לנכון. בסופו של דבר הוא היה צריך לקבל את זה כמו כל שאר השחקנים. אתם עושים מזה יותר מדי רעש. זה לא עובר לסדר היום, לא ככה מתנהגים".

"הודעתי לו שעתיים לפני שהוא יעלה מהספסל, והוא היה צריך לקבל את זה. הוא יושעה לכמה ימים ויבוא לוועדת משמעת. ברור שלא מתנהגים ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully