וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון סירב להתחיל על הספסל והושעה, אלישע לוי: "לא מתנהגים ככה"

8.12.2018 / 19:55

בניון התבשר שלא יפתח, החליט שהוא מסרב להיכלל בסגל ויעמוד לוועדת משמעת. המאמן בתגובה: "לא נעבור על זה לסדר היום"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: רן צימט

בלגן גדול במכבי פתח תקוה, שהחליטה להשעות את יוסי בניון הערב (שבת) עד העמדתו לוועדת משמעת, פחות משעה לפני פתיחת משחקה מול מ.ס. אשדוד. "כאשר הקבוצה הגיעה למתחם חדרי ההלבשה באשדוד המאמן אלישע לוי הודיע ליוסי בניון שהוא לא מתוכנן להיות בהרכב אלא יפתח את המשחק על הספסל וישותף בהמשך, יוסי החליט שהוא מעדיף לא להתלבש", נמסר מהמועדון. "יוסי בניון מושעה עד להעמדתו בפני ועדת משמעת פנימית, מאחר וזו לא התנהגות המצופה משחקן במעמדו ובגילו".

עוד קודם לכן המאמן לקח את הקשר הוותיק לשיחה בה הבהיר את תכניותיו המקצועיות, בניון ניסה להפציר לו לחזור מהן ולאפשר לו לפתוח, ולאחר דין ודברים במקום, כולל התערבותו של אבי לוזון, הוחלט כי לא היה בסגל והוא נסע הביתה. זה לא סוד שישנה כבר תקופה מסוימת מתיחות בין המאמן לקשר. בניון כעס שבמועדון סירבו לשחררו לבית"ר ירושלים אך במקביל הוא גם מוחלף או מתחיל את רוב המשחקים על הספסל. המתיחות בין השניים כעת עלתה מדרגה ונראה כי בחודש ינואר, עם פתיחת החלון, בניון יבקש לעזוב את המועדון פעם נוספת.

"היה צריך לתת ליוסי ללכת כשבית"ר רצתה אותו", אמרו שחקנים בקבוצה. "אם אתה כל כך מתעקש להשאיר שחקן, הוא צריך לשחק. בשביל מה השאירו את זה ככה ויצרו כל כך הרבה בלגן? כל שבוע המתיחות ביניהם מורגשת".

יוסי בניון מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
המצב על סף פיצוץ. בניון/יוסי ציפקיס

"יוסי התבשר על ידי שעתיים לפני שהוא לא ישחק, בגדול הוא לא קיבל את זה", הסביר אלישע לוי אחרי המשחק, שהסתיים ב-1:1, חבל, הוא שחקן מנוסה, וזה הכל. המאמן תמיד קובע את ההרכב ומחליט לפרסם אותו כשהוא מוצא לנכון. בסופו של דבר הוא היה צריך לקבל את זה כמו כל שאר השחקנים. אתם עושים מזה יותר מדי רעש. זה לא עובר לסדר היום, לא ככה מתנהגים".

"הודעתי לו שעתיים לפני שהוא יעלה מהספסל, והוא היה צריך לקבל את זה. הוא יושעה לכמה ימים ויבוא לוועדת משמעת. ברור שלא מתנהגים ככה".

על המשחק אמר לוי: "שיחקנו נכון בהרבה דקות, שיחקנו גבוה, הגענו לאינספור הזדמנוית, אבל בסוף צריך לשים את הכדור ברשת. צריך להסתכל קדימה, חזרנו מפיגור, שיחקנו טוב, כמו שאני רוצה, אבל נחפש ניצחונות במשחקים אחרים".

יובל נעים ניתח את התיקו מהצד של אשדוד: "אני חושב ששיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אבל יכולנו לנצח. בסך הכל הליגה מאוד צפופה, מאוד קשה וצריך לקחת נקודות בסגל הקיים. נקודה זה עדיף מאפס, ממשיכים קדימה. צריך להבין שאנחנו קצרים מאוד בסגל, קשה מאוד לעשות שינויים, אבל אלה ששיחקו נתנו את הלב והנשמה".

על האיחור במשכורות: "הייתה בעיה נקודתית, פתרו אותה, השחקנים קיבלו את המשכורת וזה לא פגע בשום דבר. הכסף מחר יהיה בחשבון הבנק, והכל יהיה בסדר. אנחנו נתעסק בנושא המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully