וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שני בריונים הפשיטו אותי, חשבתי שזו בדיחה": ההשפלה שחווה אוהד בית"ר ירושלים

12.12.2018 / 7:33

האוהד חווה טראומה במושבה: "לקחו אותי בזינזאנה, הייתי במעצר 3 שעות, לא אגיע יותר לכדורגל". גורם בבית"ר: "נשמע רע מאוד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אוהד בית"ר ירושלים, בן 35 (שמו שמור במערכת), מנהל פיתוח בחברת הייטק, עבר חוויה טראומתית ביום ב' האחרון במושבה במשחק קבוצתו נגד הפועל תל אביב. האוהד פירט אתמול את האירועים והסביר את שהתרחש: "זכיתי בהגרלה בכרטיס למשחק וכל כך שמחתי להגיע לאצטדיון. הגעתי למושבה, הגעתי לכניסות לאיצטדיון כמו כולם, היה קצת עומס בכניסות ובאיזשהו שלב תופס אותי בן אדם מאחורה ואומר לי "זוז, זוז, זוז" הסתובבתי וראיתי שזה שוטר ואמרתי לו "למה באלימות?" הבן אדם ניער אותי ושאל: "מה אמרת?" אז כמובן שהייתי נסער ועניתי לו בקול "אל תרים עליי את היד, אני באתי לראות כדורגל ולא עשיתי שום דבר רע".

"באותו הרגע הוא השתנה, הזיז אותי הצידה וסימן משהו, שני בריונים לקחו אותי בכל יד, לקחו לי את הכרטיס, החלו להפשיט אותי, להוריד את הנעלים והבגדים ולעשות עליי בדיקות. תוך כדי שאני המום מהסיטואציה ובטוח שזאת בדיחה ועוד שנייה משחררים אותי, שני הבריונים אמרו לי: "אתה עוד לא הבנת שאתה לא הולך לשום מקום, אתה עצור".

האוהד הוסיף: "משם נלקחתי בזינזאנה עם עוד 20 אוהדים לתא משטרה בפתח תקוה ,אוהדים שרגילים לסיטואציה וזאת לא הפעם הראשונה שלהם ניסו להרגיע אותי, אמרו שככה זה ועוד כמה שעות ישחררו אותנו. בחצי שעה בזינזאנה השוטר ששמר על הדלת פנה אל עבר הקצינה פעמיים ואמר לה שאני לא קשור והם עשו טעות. האוהדים בזינזאנה צחקו ואמרו לשוטר: "תסתכל עליו, זה נראה לך אחד שהתפרע? והוא ניסה לעזור אבל לא הצליח, לא היו מוכנים להקשיב לו".

עוד בנושא:

ניסן יחזקאל מונה לעוזרו של ניר קלינגר בבית"ר ירושלים
סיכום המחזור: הכישלון של חן עזרא כמשל לעיוורון של הפועל באר שבע
הפועל חיפה תנסה להחזיר לשורותיה את עדן בן בסט

אוהדי בית"ר ירושלים מדליקים אבוקות. קובי אליהו
חוויה לא נעימה. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

במשטרה שהיתי בתא מעצר 3 שעות עד שנערך בפניי שימוע, שזה שלב לפני תיק פלילי, ושם בישרו לי שאני מורחק ל-30 יום מהמגרשים ואני צריך להתייצב בתחנת משטרה בעיר שלי במחצית של כל משחק. הטענה הייתה שהפרעתי לסדר הציבורי בגילופין. למרות שדרשתי מהם לעשות בדיקת אלכוהול כי הדבר האחרון ששתיתי זאת כוס סודה במשרד,הם בכלל לא הגיבו ואמרו: "אין מה לעשות, זה מה שכתבו, בוא תספר את הצד שלך".

"אחרי חצות החליטו לשחרר אותי והייתי צריך למצוא מונית באמצע הלילה בפתח תקוה, מונית שעלתה לי 50 ₪ עד למושבה ולרכב שלי, שזה בנוסף ל-104 ₪ על הכרטיס שנלקח ממני והמשחק שלא ראיתי. הגעתי הביתה אחרי אחת, נבוך, שפוף ולא מצליח להשתחרר מזה. אני מרגיש שאין לי חשק יותר לצאת מהבית ולהגיע למשחק כדורגל במדינה הזאת".

"לא יכול להיות שאוהד שכל מה שהוא רצה זה לבוא לראות את הקבוצה שלו יסיים את הערב ככה. אני רק אציין שכאשר אמרתי לקצין שאני רוצה ללכת הביתה ולא לבוא לראות כדורגל לעולם הוא אמר לי: "קיבלת, אתה מורחק ל-30 יום" עם חיוך.

כאשר משה חוגג רכש את בית"ר הוא אמר שיתבע ויטפל בכל מי שפוגע במותג, זה בדיוק המקרה. אני לא אגיע למגרשים, לא אחדש מנוי ולא אהיה חלק מהכדורגל אם אעבור את ההשפלה שאצטרך להתייצב בתחנת משטרה בזמן משחקים, פשוט לא אגיע יותר לכדורגל".

"עדיין לא סיפרתי על כך לאשתי, מביך אותי כל הענין הזה ואני מתבייש. קשה לי להיחשף ,סיפרתי את זה רק לאחי ולכמה חברים שייעצו לי לספר את הסיפור שלי אז החלטתי לומר את הדברים בתקוה שמשהו אולי ישתנה, אני עדיין בחוסר אונים ולא מבין מה עובר עליי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יתערב בפרשה? משה חוגג/ברני ארדוב

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך משחק הכדורגל בין הפועל ת"א ובית"ר ירושלים באצטדיון המושבה בפתח תקוה נעצרו ועוכבו כ-21 אוהדים, חלקם תחת השפעת אלכוהול. בעקבות חשד למעורבותם בהפרות סדר שכללו, בין היתר, תקיפת שוטר, שימוש בפירוטכניקה וזריקת אבוקה. החשודים הועברו לחקירה, אשר בסיומה רובם שוחררו בתנאים. שלושה מהחשודים הובאו היום לדיון בעניינם בבית משפט השלום בפתח תקוה, בסיומו שוחררו בתנאים. צר לנו כי אוהדים מעין אלו אינם שומרים על אווירה ספורטיבית במגרשים ומחוצה להם. משטרת ישראל כמי שאמונה על שלום הציבור ועל הסדר הציבורי, תמשיך לפעול בנחישות כלפי גילויי אלימות בכלל ואלימות במגרשים בפרט".

בבית"ר ירושלים החלו אתמול בערב בבדיקת האירוע ובודקים את האופציות לסייע לאוהד. גורם בבית"ר אמר: "הסיפור נשמע רע מאוד ונבדוק אותו לעומק החל מהבוקר".

בצד המקצועי, ארון אולנארה הגיע אתמול יחד עם עורך דינו לוועדת המשמעת שנערכה לו. בבית"ר לא מצליחים להבין את רצונו של החלוץ והאם הוא רוצה לחתוך את חוזהו והדברים יתבהרו בימים הקרובים. בנוסף, יעקב בריהון יעמוד לוועדת משמעת לאחר שסירב להיכנס כמחליף.

בנוגע לרכש בינואר, לבית"ר יש רשימת מועמדים פוטנציאליים אך ייתכן כי ימתינו עוד משחק או שניים כדי לקבל החלטות סופיות. בבית"ר ימתינו להחלטות של הפועל באר שבע בינואר, כאשר בנוסף לרצון לראות את חן עזרא במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בנוגע לעדן בן בסט, שבעונה שעברה הייתה לו עונה מצוינת עם ניר קלינגר בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully