וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תנסה להחזיר לשורותיה את עדן בן בסט

11.12.2018 / 13:15

גם יואב כץ, שנפגע מהמעבר של החלוץ בקיץ לבאר שבע, מעוניין בחזרתו ומעמדו ייבדק. פפאזוגלו קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: עדן בן בסט נפרד מהפועל חיפה

מהצפון לדרום ובחזרה לצפון? הפועל חיפה תנסה להחזיר לשורותיה את כוכבה לשעבר, עדן בן בסט. החלוץ בן ה-32 הצליח מאוד בשורות מחזיקת הגביע בעונה שעברה, ובעקבות כך עבר בקיץ האחרון לאלופה הפועל באר שבע. בעלי חיפה, יואב כץ, נפגע מהמהלך, אבל גורמים בחיפה סיפרו שהבעלים מעוניין כעת בחזרתו לקבוצה ומעמדו באלופה ייבדק.

מלבד בן בסט, בחיפה היו רוצים לראות את מתן חוזז ממכבי תל אביב. כץ מעוניין מאוד גם בחזרתו לקבוצה של ערן לוי, שלא מוצא את מקומו בבית"ר ירושלים אליה עבר הקיץ אחרי ששוחרר ממכבי נתניה.

מי שקיבל הודעה שהוא לא נמצא בתכניות הוא החלוץ היווני, תנאסיס פפאזוגלו. החלוץ שהצטרף בקיץ קיבל הודעה לפיה הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה.

עוד בנושא:

בהפועל חיפה מחמיאים לשרון מימר, ומצפים לשובו של ניסו קפילוטו
הפועל חיפה הביסה 0:3 את הפועל רעננה
הפועל חיפה תנסה לשחרר את תנאסיס פפאזוגלו בינואר

נס זמיר שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
ימשיך לקבל קרדיט. נס זמיר/ברני ארדוב

במועדון מרוצים מאוד משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה. המאמן שרון מימר קוצר את מרבית המחמאות, כשגם נס זמיר שחזר לעניינים זוכה למילים טובות והוא ימשיך לקבל קרדיט. "אנחנו צריכים לנצל את סוף הסיבוב כדי להמשיך במומנטום גם בסיבוב השני", אמר שחקן בקבוצה, שהוסיף: "אם נמשיך ככה אפשר גם השנה לסיים במקום גבוה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully